تنسی آمریکا

یک مرد برهنه در آمریکا با تیراندازی در رستورانی در ایالت تنسی ۴ نفر را کشت و ۴ نفر را هم زخمی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز، این تیراندازی ساعت ۳:۲۵ بامداد به وقت محلی در یکی از شعب رستوران زنجیره‌ای «وافل هاوس» در نشویل، واقع در ایالت تنسی آمریکا رخ داد.

پلیس نشویل اعلام کرد که عامل تیراندازی جوانی ۲۹ ساله به نام «تراویس رینکینگ» است که قبل از گریختن از محل حادثه ۴ نفر را به ضرب گلوله کشت. 

پلیس از مردم خواست که در صورت مردی برهنه آن را به اداره پلیس اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، فرد ضارب خارج از رستوران دو نفر را به ضرب گلوله کشت. وی پس از ورود به رستوران به سمت مشتریان شلیک کرد که یک نفر در محل حادثه کشته شد و یک نفر دیگر هم در بیمارستان جان باخت.

بر اثر این تیراندازی ۴ نفر دیگر هم زخمی شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است. 

یکی از شاهدان عینی در حالی که اشک می‌ریخت گفت که به هنگام این حمله، مشتریان داخلی رستوران به شدت وحشت زده شده بودند.

این تیراندازی در حالی است که اخیرا هزاران دانش‌آموز آمریکایی از رده‌های مختلف تحصیلی، با هدف فشار وارد آوردن به سیاستمدران این کشور در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره ایالات متحده، از سرکلاس‌های خود به خیابان‌ها سرازیر شده و خواهان پایان بخشیدن به خشونت‌های مسلحانه و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر در زمینه فروش سلاح در این کشور شدند.

طبق گزارش رویترز در این تظاهرات که همزمان با ۱۹ سالگرد کشتار دبیرستان «کلمباین» برگزار شد، دانش‌آموزان پلاکاردهایی با شعار «من باید نگران نمره‌ام باشم نه سلاح» و «دیگر کافی است» در دست داشتند.

نیویورک‌تایمز نیز نوشت که بسیاری از شرکت‌کنندگان در این حرکت اعتراضی در زمان کشتار دبیرستان کلمباین در ۱۹ سال پیش متولد نشده بودند؛ اما در سالگرد این تراژدی، هزاران دانش‌آموزش در شهرهای بزرگ و کوچک آمریکا کلاس‌های درس خود را ترک کرده و دست به تظاهرات زدند.

سازمان‌دهندگان این حرکت اعتراضی می‌گویند که طبق برنامه‌ریزی‌ها اعضا و دانش‌آموزان بیش از ۲۶۰۰ مدرسه و نهاد آموزشی در این اقدام هماهنگ اعتراضی شرکت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تنها IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    10 4
    آه آه آه خیلی وضعشون خرابه اصلا امنیت ندارن چه جوری اونجا زندگی میکنن?
    • روزبه IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      3 0
      بعضی وقتها راهی جز فرار از دست جاهلان نیست،بحث بی فایده س
  • US ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    0 0
    امریکا داره تاوان ظلمهای خودشو در سطح جهان میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس