دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم

اینکه فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه بشود یا نشود موضوع اصلی امروز استقلال نیست بلکه آنچه مهمتر از همه چیز به شمار می رود بر هم نخوردن نظم و آرامش تیمی استقلال است.

سرویس ورزش مشرق - در اخبار داشتیم اینکه وینفرد شفر در واکنش به احتمال حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال چه واکنش تندی نشان داد و این اقدامات را در راستای برهم زدن آرامش تیمش برشمرد. با این همه همچنان برخی بر این موضوع اصرار دارند که چنین تفکری در ذهن یکی از مدیران باشگاه استقلال شکل گرفته و درنظر است تا از این مهره محبوب در استقلال استفاده شود!

ورود فرهاد مجیدی بدون کارنامه مربیگری به کادر فنی استقلال همچون ایستادن بر لبه تیغ، دو پیامد صددرصد متفاوت را در پی خواهد داشت. یا همه چیز از این که امروز در استقلال می بینیم بهتر خواهد شد! یا همه آنچه شفر و تیم فنی اش تا امروز برای استقلال به ارمغان آورده اند بر باد می رود.

تجربه چنین تغییری خیلی دور از زمان حال استقلال نیست و در ابتدای فصل جاری بود که منصوریان، استقلالِ دوست داشتنی نیم فصل دوم لیگ برتر قبل را به تیم ته جدولی لیگ جاری بدل کرد! حدود 10 ماه قبل تا امروز.

تجمیع ستاره ها در استقلالِ کهکشانی! برای انفجار امتیاز و چشم پوشی بر جوانانی که این تیم را قهرمان نیم فصل لیگ شانزدهم کردند باعث شد تا باز هم دست این تیم از جام قهرمانی دور بماند! حالا هم ورود فرهاد مجیدی به کادر فنی البته اگر صحت داشته باشد می تواند عواقب سنگینی از جمله بروز یک بحران تازه برای استقلال به همراه بیاورد. ای کاش فرهاد مجیدی زمانی به استقلال بیاید که زود بلیتش نسوزد و عطای کار در تیم محبوبش را به لقایش نسپارد...

این تیم که به نظر می رسد در دور یک هشتم (با عبور از ذوب آهن) بتواند به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند قطعا 4 ماه بعد در شهریور ماه باید در بهترین شرایط به لیگ قهرمانان برگردد و در این حدفاصل بروز کوچکترین حاشیه، تنش یا جدل در تیم استقلال می تواند به حذف چندباره این تیم در لیگ آسیایی در عین شایستگی منجر شده و تیشه ای بر ریشه تازه جان گرفته استقلال باشد. تیمی که با حمایت هوادارانش از گروه مرگ صعود کرد.

آقایان مدیر! هوادار استقلال تا چه زمانی باید شاهد آزمایش های مربی یا مدیران این مجموعه برای رسیدن به ساحل آرامش باشد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    0 4
    آخ جون حاشیه......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس