کد خبر 848673
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: این بازی شرایط خوبی خواهد داشت هم برای ما و هم برای بازیکنانمان زیرا با تیمی بازی داریم که در یکی دو ماه اخیر نشان داده یکی از تیم‌های خوب غرب آسیاست.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهارداشت: وقتی قرار است با تیم بزرگی بازی کنیم که در بهترین شرایطش قرار دارد این بازی شرایط خوبی خواهد داشت هم برای ما و هم برای بازیکنانمان زیرا با تیمی بازی داریم که در یکی دو ماه اخیر نشان داده یکی از تیم‌های خوب غرب آسیاست. بازیکنان ما می‌توانند شایستگی‌هایشان را در این بازی ثابت کنند.

* امیدوارم با استفاده از پاشنه آشیل استقلال نتیجه بگیریم
جلالی تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و آنها در وضعیت روحی و روانی مناسبی هستند اما طبیعتاً هر تیم خوبی پاشنه آشیل‌هایی دارد که ما امیدوار هستیم با استفاده از همین پاشنه‌آشیل‌ها فردا بتوانیم بازی قابل قبولی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

* توقع داریم همه تیم ها محکم بازی کنند

وی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون تبانی در هفته‌های پایانی توسط تیم‌هایی که به لیگ یک سقوط کرده‌اند مطرح می‌شود، گفت: خوشبختانه من در این چند وقت اینگونه مطالب را ندیدم و نخواندم و مطالعه‌ای هم نداشتم. برای من بهتر این است که در مورد اینگونه مسائل صحبتی انجام ندهم اما ما هم دوست داریم تیم‌هایی که تکلیفشان مشخص شده با تمام قوا در مسابقات حاضر شوند. شاید در دوره‌های قبل خود من هم چنین شرایطی را داشتم ولی از طرفی این توقع را داریم که تمامی تیم‌ها محکم بازی کنند.

* استقلال از نظر روحی و ذهنی در شرایط ایده‌الی است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نقطه قوت استقلال را در چه می‌بیند، گفت: گذشته از اینکه آنها از نظر فنی به جنبه‌های مثبتی رسیده‌اند و می‌توانند خوب دفاع کنند تکالیفشان در زمین مشخص است آنها از نظر ذهنی هم پیشرفت خوبی کرده‌اند و وقتی مقابل بهترین تیم‌های غرب آسیا بازی می‌کنند نشان می‌دهند که از نظر روحی و ذهنی در شرایط ایده‌آلی هستند.

* مصدومیت و محرومیت‌ها شرایط را برای رقابت در بالای جدول سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تیمش در این بازی چند بازیکن کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، گفت: در دور برگشت هم ما با این مشکل مواجه بودیم، نیم‌فصل وقتی که بختیار رحمانی از ما جدا شد من به این دلیل با جدایی رحمانی موافقت کردم که ابوالفضل ابراهیمی در بهترین شرایطش قرار داشت و شاهین ثاقبی را جذب کردیم اما بعد از جدایی بختیار، ابراهیمی مصدوم شد و ثاقبی هم به همین دلیل از دست دادیم. قبل از آن هم مهران موسوی و مرتضی آقاخان را هم از دست دادیم و چندین هفته با مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنانمان مواجه بودیم و این مصدومیت و محرومیت‌ها شرایط را برای رقابت در بالای جدول سخت کرد.

* فردا بازیکنی می‌بینید که شاید از دیدنش تعجب کنید

وی افزود: فردا هم همین شرایط وجود دارد، فردا هافبکی کاملاً جوان را در میدان می‌گذارم که شاید از دیدنش تعجب کنید. ۳ بازیکنی که فردا در خط هافبک ما بازی می‌کنند خوب تمرین کرده‌اند و از نظر ذهنی کاملاً آماده یک بازی بزرگ هستند اما ما با این مشکلات درگیر بوده و هستیم. 

* چشم امید ما به خورشیدی است که منصفانه قضاوت کند

جلالی در ارتباط با قضاوت اشتباه داوران در دو هفته اخیر، گفت: در بازی با آبادان و همچنین استقلال خوزستان داوران به ضرر تیم ما اشتباه کردند. توقع من این است اشتباهات داوری کمتر شود، ما در این دو هفته از اشتباهات داوری آسیب دیدیم، فردا اشکان خورشیدی داور ماست که در طول فصل خوب قضاوت کرده و چشم امید ما به اوست که منصفانه قضاوت کند زیرا فردا در ورزشگاه آزادی فضا کاملاً یکطرفه به سود حریف است و تنها امید من انصاف قاضی است و اشکان خورشیدی چنین انتظاری داریم که منصفانه سوت بزند.

* 10 سال پیش اذیت می‌شدم اما الان فضای داوری سالم تر و بهتر شده است

جلالی در مورد اینکه در روزهای اخیر برخی بازیکنانی قدیمی از پول گرفتن داوران در سال‌های گذشته صحبت می‌کردند، گفت: اینکه در ۱۰ سال پیش چه اتفاقاتی افتاده را لازم نیست مرور کنیم اما اکنون فضای داوری کاملاً خوب و سلامت است. در این دو هفته هم که داوران اشتباه کرده‌اند شرایط خاص بود در آبادان داور جوان و خوبی بازی ما را قضاوت کرد اما در یک صحنه مرتکب اشتباه شد. در بازی با استقلال خوزستان هم ناظر AFC بالا بود و داور تلاش می‌کرد که بی‌نقص قضاوت کند. به عنوان یک مربی می‌گویم که داوران بسیار سلامت و خوب هستند و این مسئله اشتباهات را برای من قابل تحمل کرده است اما در ۱۰ سال پیش اذیت می‌شدم اما الان با اطمینان می‌گویم که فضا به مراتب سالم‌تر و بهتر از گذشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس