کد خبر 844296
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
آتش سوزی

درج اشتباه نام یکی از جان‌یاختگان حادثه قهوه‌خانه‌ای در اهواز سبب شد که رسانه‌های ضد انقلاب گاف بزرگی را مرتکب شوند.

به گزارش مشرق، بامداد 14 فروردین امسال نخستین حادثه تلخ برای خوزستانی‌ها در سال 97 رقم خورد و 11 نفر به دلیل خصومت شخصی پسری 16 ساله با شوهر خاله خود طعمه حریق شدند.

عادل عفری، فوائد غافلی، محسن یاسری، علی محیسن سبهانی،  حسن حیدری، عدنان عفری، علی عفراوی،  هاشم عفراوی، منصور عفراوی، هادی بنی نعیم و فرحان حردانی 11 نفری بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه نام هادی بنی نعیم را هادی بنی تمیم ذکر کردند و همین اشتباه در درج نام خانوادگی یکی از جان‌باختگان حادثه سبب شد که شبکه‌های ماهواره ای جدایی طلب پروژه کشته سازی را کلید بزنند و مدعی شوند که این فرد به دلیل داشتن رابطه نسبی با یکی از معاندان نظام، توسط نیروهای نظامی و امنیتی ایران کشته شده است ولی اسم وی توسط مسئولان خوزستان جزو جان‌باختگان حادثه قهوه‌ خانه‌ای در اهواز اعلام شده است.

ساعتی پیش حمید بنی نعیم، پدر مرحوم هادی بنی نعیم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اهواز، اظهار کرد: اسم فرزند من که قربانی آتش سوزی قهوه خانه نوارس شده بود هادی بنی نعیم است که به اشتباه تمام سایت های خبری اسم وی را هادی بنی تمیم عنوان کرده بودند.

وی افزود: یکی از شبکه‌های معاند نظام از این اشتباه پیش آمده در سایت‌های خبری استفاده کرده و می‌خواستند فرزندم را کشته شده تجمعات اخیر معرفی کنند در حالی که پسرم در شب وقوع حادثه در قهوه خانه حضور داشت و قربانی این آتش سوزی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • خوزستانی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    23 19
    خوزستان تشکیل شده از چندین قوم متاسفانه بسیاری از معاندان و دشمنان ایران استان خوزستان را عرب نشین معرفی مینمایند در حالیکه بیشتر استان را مردم لر تشکیل میدهند و این نقشه خبیث و مزورانه روباه کثیف و پیر است
    • GB ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
      3 7
      این آمار رو از بقال محلتون گرفتی یا نانوایی ؟؟
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    7 2
    به قول بهداشت ، ای خدا
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
      11 2
      بهتاش عزیزم
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    28 50
    جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان داخلی وخارجی
  • مهدی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    9 0
    مردم خوزستان و کلاً مردم عزیز جنوب ایران، از هر قومی که هستند ( چه عرب و فارس و لر و غیره ) تماماً بر روی سر و چشم مردم ایران جای دارند... عاشق غیرت و همت و خونگرمی این قوم و دیگر اقوام عزیز ایرانیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس