کد خبر 840669
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷
صبح نو

باور این نکته که آدم‌ها چگونه تغییر می‌کنند، گهگاه سخت و دشوار است و این گردش روزگار در عالم سیاست خیلی زودتر خود را بازتاب می‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه صبح نو در سرمقاله خود آورده است:

باور این نکته که آدم‌ها چگونه تغییر می‌کنند، گهگاه سخت و دشوار است و این گردش روزگار در عالم سیاست خیلی زودتر خود را بازتاب می‌دهد؛ چه اینکه امر سیاسی متوقف بر کنشگری و فعالیت است و آنجایی که محل تزاحم قرار می‌گیرد، لحظه‌ای است که می‌توان تغییر فرد را لمس کرد و چه بسیار افرادی که در پیچ تاریخی زندگی خودشان، مسیر درست را انتخاب نکرده‌اند (اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً).

آنچه در روزهای آخر سال در صحنه سیاسی شاهدیم، نمونه‌هایی از این نابسامانی‌های فردی است که عزم کرده‌اند به واسطه منافع شخصی خویش که مورد بازپرسی نظام قضایی قرار گرفته،  قیصریه را به آتش بکشند؛ آنهم با جنجال آفرینی و اتهام زنی روی خطوط امنیت ملی و تولید پیام‌های مخرب در جهت منافع سلطه گران بین المللی. جمهوری اسلامی در عمر چهل ساله‌اش، بحران‌های ریز و درشتی را از سر گذرانده و نه این جریانات انحرافی در قد و اندازه بحران آفرینی است و نه کشور، بیدی لرزان. کُری خوانی‌های بی انتها هم لحظه‌ای که با دست سخت تنبیه قانونی مواجه شود، به تاریخ سپرده خواهد شد، مانند دیگرانی که این راه رو به انحطاط را پیموده‌اند و از آن‌ها دیگر یاد و خاطره‌ای نیست.

این جریان چه بسا یاد و خاطره‌ای تلخ برای کشور داشته باشد، از ندانم کاری‌ها، قبیله گرایی ها و نابودی فرصت‌های بزرگی که پیش روی پیشرفت ایران بود و آنها نگذاشتند محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    2 0
    این نفس بد اندیش آدم شدنی نیست این کافر بد کیش مسلمان شدنی نیست
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    2 1
    اصلاحاتیها کشور را به نابودی بردند و نگذاشتند رئیس جمهور مردمی کار کند و الان هم او را می زنند تا کسی نگوید آنها گند زده اند آدم یاد نقش امین حیایی تو اخراجیها می افته که جیب همه را زده بود و می گفت آی دزد بگیریدش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس