کد خبر 840250
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
حسام آشنا

آشنا نوشت: بن سلمان باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود،هم یمن را بمباران کند و هم شبکه‌های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم ۷۰۰ میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال اقتصاد منهای نفت هم داشته باشد.

به گزارش مشرق، حسام الدین آشنا پنجشنبه شب در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران نوشت: ولیعهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است.او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد.

ایران خود را ملزم به 'دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم' می داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آن ها را 'متحدان اسرائیل در مقابل ایران' می خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

توهم ولیعهد کارنابلد سعودی درباره ایران

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به ادعای «بن سلمان»

توصیه محسن رضایی به «سلمان کوچک»

ولیعهد و وزیر خارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آنها این روزها برجام را به مثابه 'تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری' معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل و مشخصا بن گورین و خاخام های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه 'پیروزی بر ظلمت نازیستی' بازنمایی کرده اند.

شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیست های کودک کش و جانی!
ایران می گوید بیایید به زبان دیگری با هم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    7 46
    همین که ولیعهد عربستان مارو مثل همیشه تکفیر نکرده و جزو کشورهای اسلامی دونسته خودش یه قدم به جلو هست! بزن به افتخارش بچه مون داره بزرگ میشه
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      25 1
      خاک تو سرت!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      14 1
      خاک تو سرت!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    33 6
    تو نگران نباش آقای آشنا به رئیست هیچوقت توهین نمیکنه آرام باش
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    19 4
    ربطش به سند ۲۰۳۰ چی بود؟
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      6 11
      چشم انداز ۲۰۳۰ عربستانو میگه با اون سند ۲۰۳۰ که مال اموزش بود فرق داره!
  • پویا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    6 10
    چه واکنش لطیفی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس