قالیباف در مراسم تشییع بسیجی شهید، محمدحسین حدادیان

قالیباف نوشت: عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند.

به گزارش مشرق،‌ محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه شهادت نیروهای انتظامی و بسیج در درگیری با اوباش خیابان پاسداران نوشت:

شهادت با واژه رشادت همزاد است و با ایثار و ازخودگذشتگی همپا.

عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند که به راستی باید آنان را شهدای امنیت خواند.

در واقع شهدای امنیت بار دیگر ثابت کردند مردم غیور ایران زمین در هر لباسی چه نیروی انتظامی، چه بسیج و... وقتی پای امنیت سرزمین شان به میان باشد در هرکجای عالم چه درتهران ویا فرسنگ‌های دور از کشور عزیزمان تا پای جان می‌ایستند.

تاریخ نشان داده است که ملت بزرگ ایران که خودمتشکل از  اقوام و مذاهب و سلایق گوناگون است تحت تعالیم اسمانی دین اسلام‌ و نام و پرچم ایران برای حفظ یکپارچگی این مملکت دوش به دوش هم‌درمقابل هرگونه اختلاف افکنی واشوب بدون تعصبات قومی وقبیله ای خواهندایستاد.


و قطعا انتظار آنها از مسئولان هم این است که با قانون شکنان، تفرقه افکنان و برهم زنندگان امنیت این مرز و بوم خصوصا حادثه اخیر برخورد اساسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    27 4
    خدا شهدای ما را با شهدای کربلا محشور کند انشاء الله و ما را با ایشان
  • محمد IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    22 6
    شاخ دراویش داعشی یاغی رو باید شکوند! با قدرت باید باهاشون برخورد بشه تا یاد بگیرن دفعه ی بعد با چوب و چماق نیان جلو در کلانتری ها و عربده کشی کنن
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    20 7
    درد و بلات بخوره توسر هر چی مسئول راحت طلب و زیر کار در رو هست
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    1 3
    دلیل نمیشه ولی باید نیروهای حافظ امنیت به تمامی نیازهایشان از جمله ماشینهای آب پاش و .... نیروها رو با دست خالی فرستادن. کسی که دوره جنگ شهری میبینه نباید دست خالی بره .مخصوصا چند تا شورش رو تا حالا دیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس