نمایی نزدیک از لاشه هواپیمای یاسوج

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط جوی در منطقه سقوط هواپیما به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌د

به گزارش مشرق، با وجود اینکه امدادرسانان در حال کار در منطقه سقوط هواپیمای یاسوج هستند اما به علت سختی و کوهستانی بودن مسیر و همچنین وضعیت نامناسب جوی عملیات انتقال اجساد با کندی صورت می‌گیرد.

«منصور شیشه‌فروش» در خصوص روند عملیات در منطقه سقوط هواپیمای شرکت آسمان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جوی به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود، تیم‌ها به صورت آماده‌باش حضور دارند و به محض این‌که وضعیت هوا اجازه داد عملیات را به صورت زمینی و هوایی مجدداً آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ شرایط جوی محل سقوط هواپیمای یاسوج

پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ATR آسمان تکذیب شد

پرواز هواپیماهای ATR72 شرکت آسمان متوقف شد

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به استقرار پنج تیم از کوهنوردان خبره در منطقه سمیرم، بیان داشت: این تیم‌ها به محض باز شدن هوا با هماهنگی که به عمل می‌آید برای انجام عملیات اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، وضعیت آب و هوا به صورت لحظه به لحظه است و در حال حاضر نیز تراکم ابر شدیدی داریم، بنابراین هواشناسی به صورت مستمر و مرتب گزارش‌ها را ارائه می‌دهد.

شیشه‌فروش در پایان بیان داشت: در سی‌سخت تیم جمعیت هلال احمر کشور حضور دارند، در منطقه پادنای سمیرم هم تیم‌های امدادی و کوهنورد مستقر هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    ارتفاعات دنا آنهم در زمستان ! معلوم است که هیچ بنی بشری دوام نمی آورد . اصلا هیچ موجود زنده ای آنجا دوام نمی آورد . نه حیوانات نه حشرات .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس