کد خبر 833704
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
جهانبخش

سایت ایتالیایی با تمجید از علیرضا جهانبخش او را مناسب بازی در تیم صدرنشین فوتبال ایتالیا یعنی ناپولی دانست.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از سایت ایتالیایی کالچیو دلو ‌اسپورت، علیرضا جهانبخش در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم آلکمار داشته است و در تابستان نیز یکی از بازیکنان کارلوس کی‌روش در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود. قرارداد او تا سال 2020 با الکمار ادامه‌ دارد،  ولی احتمال دارد که او در تابستان از این تیم جدا شود.

این سایت ایتالیایی نوشت: باشگاه ناپولی به دقت عملکرد جهانبخش را زیر نظر دارد و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به دست بیاورد، چرا که سبک بازی او مناسب بازی در تیم ناپولی است. جهانبخش هافبک سرعتی است که به خوبی به خط حمله ‌اضافه می‌شود و می‌تواند با مهاجمان تیم همکاری خوبی در این زمینه  داشته باشد.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: جهانبخش در کنار سردار آزمون دو ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود که باید در جام جهانی روسیه برابر تیم‌های بزرگی همچون پرتغال، مراکش و ‌اسپانیا بازی کند.

جهانبخش 24 ساله که یک متر و 80 متر قد دارد توانایی بازی در سمت راست و چپ زمین را دارد و بعد از حضور در داماش گیلان در سال 2013 با قراردادی به ارزش 250 هزار یورو راهی فوتبال هلند شد و از آن زمان تاکنون عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است، به طوری که در حال‌ حاضر قیمت این بازیکن به دست کم هشت میلیون یورو رسیده است و این به خوبی نشان می‌دهد که تا چه میزان او در فوتبال هلند پیشرفت داشته است و اگر سران ناپولی نجبند باید در سال‌های آتی با قیمت به مراتب بیشتری جهانبخش را به دست بیاورند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس