هواپیمای ای تی آر ATR شرکت آسمان

رئیس کمیسیون عمران گفت:از جمله ابهامات حادثه سقوط هواپیمای آسمان این بود که آیا شرایط آب و هوایی برای پرواز هواپیما مساعد بوده است یا نه و لازم است گزارش‌های هواشناسی در این رابطه بررسی شود.

به گزارش مشرق، پس از پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان، امروز نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس برگزار شد. محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران در این خصوص گفت: در این نشست از وزیر درخواست کردیم همّ خود را بر این بگذارند که جعبه سیاه هواپیما هر چه زودتر پیدا شده و ابعاد مبهم حادثه روشن شود.

در همین رابطه:

هیچ جسدی به پایین کوه دنا منتقل نشده است

وی با بیان اینکه در نشست امروز دستگاه‌ها به ابهامات موجود در رابطه با حادثه پاسخ دادند،  افزود: از جمله ابهامات این بود که آیا شرایط آب و هوایی برای پرواز هواپیما مساعد بوده است یا نه و لازم است گزارش‌های هواشناسی در این رابطه بررسی شود.

رضایی موضوع خود هواپیما و بحث‌هایی که در خصوص مسائل فنی و اینکه شرایط لازم برای پرواز را داشته است را موضوع دیگردانست و افزود: باید دید این هواپیما اجازه پرواز داشته است یا نه.

در همین رابطه:

ماجرای مکالمه سرنشین هواپیما یاسوج پیش از سقوط

وی گفت: علاوه بر این باید دید فرودگاه یاسوج شرایط مناسب را برای فرود هواپیما دارا بوده است؟رئیس کمیسیون عمران ادامه داد: کمیته‌ای در کمیسیون تشکیل شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارشی را در صحن علنی مجلس برای مردم داشته باشیم.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز ابراز امیدواری کرد که با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما دلایل سقوط هواپیمای ‌ATR آسمان روشن شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس