کد خبر 833261
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر السد گفت: درحالی که انتظار داشتم بازیکنانم تمرکز بالایی برابر السد داشته باشند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۳ بر یک شامگاه سه شنبه تیمش برابر السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و حریف از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است. السد خیلی خوب بازی کرد و توانست به پیروزی برسد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان باید با بالاترین حد تمرکز ممکن به میدان می‌رفتند اما متاسفانه به این شکل نشد. با این حال این شکست ارزش شاگردانم را کم نمی کند. 

برانکو ادامه داد: در مسابقاتی با این سطح نباید از کمترین شانس ها هم به راحتی گذشت. تیم حریف فرصت های خوبی را ایجاد کرد و هیچ فرصتی برای ما نگذاشت که بتوانیم به پیروزی برسیم. 

ایوانکوویچ تاکید کرد: انتظارم از پرسپولیس این است که بتواند نمایش بهتری از چیزی که امروز بود داشته باشد و امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم و با تمرکز بیشتری کارمان را پیگیری کنیم.

شکست برابر السد تلخ بود/متاسفانه دروازه ما به راحتی باز می‌شد

همچنین برانکو در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر السد قطر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: شکست برابر السد سنگین و تلخ بود. در هر دو نیمه در خط دفاعی اشتباهاتی داشتیم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا تیم را جمع کنیم اما متاسفانه دروازه ما به راحتی باز می‌شد.

وی افزود: السد تیم قدرتمندی است و نباید در چنین دیدارهای بزرگی اشتباه کرد. شکست سنگین و تلخی بود. باید این بازی را فراموش کرد و تیم را برای دیدارهای بعدی آماده کرد. رقابت برای صدرنشینی ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    4 0
    برو کمی تعویض کردن بازیکن را یاد بگیر خیلی امشب بد بودی
  • زرشک IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    1 0
    زرشک
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    1 0
    برو بابا تو هم ! ارزش شاگردانم ! تو که میگفتی بهترین تیم آسیا را در اختیار داری ! تو که میگفتی السد میتواند فقط برای قطر قهرمان باشد نه برای آسیا ! این یعنی اینکه پرسپولیس برای آسیا قهرمان است ! حالا 3 تا خورده ای مثل سه دسته گل و میگوئی چیزی از ارزشهای تیمت کم نشده ؟! اگر ارزشها بر مبنای اونهمه تعرف و تمجید و افسانه بافی جنابعالی باشد صد در صد از ارزشهای تیمت کاسته شده شک نکن !
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    0 0
    توی فوتبال ما هیچ اتفاقی نمیتونه چیزی از ارزش هیچ کسی کم کنه.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    0 0
    گند زدی به تیم با این ارنجت
  • میثم IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    2 0
    یه موقع هست به قدرت حریف می بازی ولی به موقع هست به ترس و اشتباهات مربی می بازی.واضحه تیم دو هیچ عقبه اقای برانکو داره تعویض میکنه که گل کمتر بخوره یا سه تا هافبک دفاعی میزاره چرا چون با مسلمان لجه .اقا مگه شما پول میگیری با بازیکن لج کنی مگه خونه ی باباته اینجا.اقایون مسئول باشگاه این اقا هر بار با یه بازیکن مشکل داره کل تیم برن کنار راحت میشه؟ چرا هیشکی هیچ حرفی بهش نمیزنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس