کد خبر 832696
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
تیم ملی فوتبال ایران

کار کارلوس کی‌روش برای انتخاب مهاجم اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی سخت است.

به گزارش مشرق، نگاهی به مهاجمان کنونی تیم ملی نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش چه کار سختی برای انتخاب چند بازیکن از میان آن‌ها دارد.

هم‌اکنون، علیرضا جهانبخش با 11‌گل بهترین گلزن آلکمار به شمار می‌رود. دیگر مهاجم ایرانی شاغل در کشور لاله‌ها نیز بهترین مهاجم تیمش است؛ رضا قوچان‌نژاد اگرچه افت محسوسی نسبت به گذشته داشته اما در فصل جاری با 5 گل بهترین گلزن هیرنوین بوده و امیدوار است با بهبود روند فعلی، تعداد گل‌هایش را افزایش دهد.

در لیگ یونان، کریم انصاری‌فرد همچنان آقای گل است. او در 17‌بازی 13 گل زده. چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر، سردار آزمونی حضور دارد که با روبین‌کازان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. او در 19‌بازی، یک بار دروازه حریفان را گشوده است.

کاوه رضایی که در ابتدای فصل از استقلال جدا شد، در بلژیک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تنها 4 گل تا رسیدن به صدر جدول آقای گلی این لیگ فاصله دارد. رضایی در 25 بازی 11‌گل زده و یک پاس گل داده تا فوتبال ایران را از داشتن نماینده‌ای چون او در بلژیک، سربلند کند.

مهدی طارمی نیز که به تازگی دوران محرومیت را سپری کرده، پس از انتقال به الغرافه امیدوار است بار دیگر بدرخشد. اما آقای گل فوتبال ایران در فصل جاری، علی علیپور است. او در لیگ 17‌گل زده، در لیگ قهرمانان نیز 3 گل به ثمر رسانده‌ و درکنار این‌ها، 2 گل جام حذفی هم دارد تا با 22 گل، رکورد شخصی خود را نیز بشکند.

منبع: ورزش آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس