کد خبر 832233
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
طارمی

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ایرانی تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان به مصاف حریفان خود از قطر و ازبکستان می‌روند.

به گزارش مشرق، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه برای تیم‌های ایرانی آغاز می‌شود. در این روز ذوب آهن و تراکتورسازی به میدان می‌روند. 

الغرافه قطر- تراکتورسازی تبریز؛ نبرد مربیان ترکیه‌ای با حضور طارمی!/ قرمز پوشان تبریزی به دنبال اولین امتیاز آسیایی

 دو تیم بازی اول را باخته‌اند و در این بازی برای جبران می‌آیند. تراکتورسازی در بازی اول موتورش دیر روشن شد و بعد از آن هرچه زد به در بسته خورد حتی یک پنالتی تراکتورسازی هم به عقید برخی کارشناسان  مقابل الاهلی برایش گرفته نشد. اکنون تراکتورسازان باید در قطر به میدان بروند در حالیکه در بازی اول هم به اجبار AFC در عمان به میدان رفت و از حق میزبانی خود مقابل الاهلی عربستان محروم بود. تراکتورسازی با ساغلام در اندیشه بازگشت به روزهای خوب گذشته‌اش است و اکنون این مربی ترکیه‌ای باید مقابل تیمی از قطر قرار بگیرد که اتفاقا هموطنش سرمربی این تیم است. آیگون بولنت مثل ساغلام از نسل جوان مربیان ترکیه است. نبرد تاکتیکی دو مربی ترکیه‌ای دیدنی خواهد بود. البته الغرافه سرمایه‌گذاری کلانی بر روی تیم خود انجام داده و ستاره‌های زیادی همچون اسنایدر هلندی را به خدمت گرفته است. آقای گل دو سال اخیر ایران یعنی مهدی طارمی هم در الغرافه حضور دارد که به خوبی به ویژگی تیم‌های ایرانی آشناست با این حال تراکتورسازی اگر مثل دقایق پایانی بازی با الاهلی باشد پیروزی دور از دسترس این تیم نخواهد بود هرچند گرفتن یک مساوی هم برای این تیم در خانه حریف نتیجه بدی محسوب نمی‌شود. قرمزپوشان تبریزی برای دشت اولین امتیاز آسیایی‌شان به میدان می‌روند. 

مدافعان تراکتورسازی هم ویژگی‌های بازی طارمی را به خوبی می‌شناسند و این مساله می‌تواند برای قرمزپوشان تبریزی هم یک امتیاز ویژه محسوب شود. تراکتورسازی در این بازی باید اولین گل آسیایی این فصل خود را هم به ثمر برساند زیرا تنها تیم بدون گل زده در این گروه است.

دیگر دیدار این گروه بین الاهلی عربستان و الجزیره امارات برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات گروه A

الغرافه قطر - تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۸:۳۰

الاهلی عربستان - الجزیره امارات  ساعت ۲۰:۴۰

جدول گروه A

۱- الجزیره امارات ۳ امتیاز

۲- الاهلی عربستان ۳ امتیاز

۳- الغرافه قطر بدون امتیاز

۴- تراکتورسازی تبریز بدون امتیاز

ذوب آهن ایران - لوکوموتیو تاشکند؛ اولین برد آسیایی شاگردان قلعه‌نویی؟

ذوب آهن ایران در بازی اول شروعی امیدوار کننده داشت و تا دقیقه ۷۴ برنده مسابقه مقابل الدحیل قطر بود اما در ۲ دقیقه همه اندوخته‌اش را به باد داد و بر اثر غافلگیری و اشتباه بازیکنانش ۳ بر یک شکست خورد. ذوبی ها این مرتبه در خانه میزبان تیم لوکوموتیو تاشکند هستند تیمی که در بازی اول ۵ گل به الوحده امارات زده و مقتدرانه در صدر جدول ایستاده است. سعید آذری بعد از این شکست از برخی از بازیکنان تیم ذوب آهن به شدت انتقاد کرد و امیر قلعه‌نویی نیز بعد از باخت از ۱۵ امتیاز دست نخورده و ۵ بازی باقیمانده سخن گفت. اکنون قلعه‌نویی باید به وعده‌اش عمل کند و بتواند از لوکوموتیو تاشکند ۳ امتیاز بگیرد تا به صعود امیدوار شود.

سبزپوشان اصفهانی کار سختی مقابل حریف ازبکستانی خود دارند. باید دید آنها می‌توانند از لوکوموتیو صدرنشین امتیاز بگیرند و اولین برد آسیایی این فصل خود را در نصف جهان به دست بیاورند یا تیم قلعه‌نویی بازهم امتیاز از دست می‌دهد. 

در دیگر دیدار این گروه الدحیل قطر به مصاف تیم الوحده امارات می‌رود.

برنامه مسابقات گروه B 

ذوب آهن اصفهان - لوکوموتیو تاشکند ساعت ۱۶

الوحده امارات - الدحیل قطر ساعت ۱۸:۲۰

جدول گروه B

۱- لوکوموتیو تاشکند ۳ امتیاز

۲- الدحیل قطر ۳ امتیاز

۳- ذوب آهن ایران بدون امتیاز

۴- الوحده امارات بدون امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس