کد خبر 830875
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
چشم به راه

مجموعه مستند «چشم به راه» روایتی از مادران شهدای گمنام و مفقودالاثر دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، از این هفته سه شنبه ها از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش مشرق - مجموعه مستند «چشم به راه» روایت شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم از زبان مادرانشان، تولید مشترک مرکز بسیج صدا وسیما و مرکز مستند سوره است که در پنج قسمت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مجموعه در حقیقت زبان حال مادران چشم به راهی است که سال‌هاست منتظر بازگشت فرزندان خود هستند؛ دلتنگی‌هایشان را در لالایی های مادرانه نجوا می کنند و امید به بازگشت جگرگوشه هایشان دارند.

تهیه کنندگی «چشم به راه» توسط حسین همایونفر و کارگردانی آن هم با همکاری میلاد مهدوی صورت گرفته است.

از دیگر عوامل تولید این مجموعه مستند می توان به حسین سیدی پریشان و مجتبی یزدی زاده به عنوان تصویربردار، امیر نصیری، مریم شاپوریان و عباس یوسفیان به عنوان تدوین گر، فاطمه ملکی، مرتضی اکبری و مریم اسماعیلی اعضای گروه تحقیق، افشین ملکی به عنوان مدیر تولید و صدابردار، مرتضی شجاعی گرافیک و عنوان بندی، علی اکبر صدیقی نویسنده متن، علی محمد ذوالفقاری ویراستار متن و احسان شایگان و محمود مهدوی به عنوان تصویربرداران هوایی اشاره کرد.

فیلمبرداری «چشم به راه» در روستاهای ایلام، اصفهان، کاشان، مازندران و قزوین صورت گرفته است.

نخستین قسمت این مستند با حضور مادر شهیدان اسدی، سه شنبه 24 بهمن ساعت 20:00 روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت 11:30 روز بعد پخش خواهد شد.

چهار قسمت آتی «چشم به راه» نیز طی چهار هفته آینده در همین روز و همین ساعات پخش می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس