کد خبر 829446
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
وزارت ورزش

وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای رفتار زشت شرکت کره‌ای در مسابقات المپیک زمستانی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای رفتار توهین‌آمیز شرکت کرهای نسبت به ورزشکاران ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی را محکوم کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

اقدام غیر اخلاقی و مغایر با ارزش‌های انسانی و منشور المپیک توسط شرکت سامسونگ در عدم اهدای هدایای در نظر گرفته شده برای ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک زمستانی پیونگ چانگ مایه تاسف فراوان است.

همواره اولویت حضور برای ورزشکاران و پهلوانان دلاور کشورمان در آوردگاه‌های جهانی انتقال پیام صلح و نوع دوستی و فرهنگ والای ایرانی- اسلامی به جهانیان و پس از آن کسب افتخار و اهتزاز پرچم مقدس ایران بوده است.

ما همواره با دولت و ملت کره جنوبی روابط عمیق اقتصادی، فرهنگی و ورزشی داشته‌ایم، ولی این اقدام ناشایست را توهین به ورزشکاران‌مان که نمایندگان ملت بزرگ و متمدن ایران و سفیران صلح ما در المپیک زمستانی2018پیونگ چانگ هستند تلقی می‌کنیم.

از مقامات این شرکت و مسببان این اقدام تبعیض آمیز و زشت می‌خواهیم تا با عذرخواهی رسمی از کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات ، سعی در جبران اقدام ناپسند خود داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا DK ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    1 1
    همینکه وزیرورزش مثل وزرای خارجه و تجارت دریک اقدام قاطع و غیرتی!!! گوشی سامسونگش رو کنار!نگذاشته قبل از هر چیز نشانه ابن هست که بحتمل وزیر ورزش گوشی سامسونگ نداشته، بیانیه داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس