آرش میراسماعیلی

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کار غیراخلاقی شرکت سامسونگ را در ارتباط با ورزشکاران المپیک زمستانی توهین به همه ملت ایران است.

به گزارش مشرق، روز گذشته مسئولان شرکت سامسونگ اعلام کردند گوشی‌های اهدائی این کمپانی به دلیل ترس از نقض تحریم‌ها به ورزشکاران المپیک زمستانی ایران و کره شمالی تعلق نخواهد گرفت. همین موضوع باعث شد تا سید رضا صالحی امیری و شاهرخ شهنازی رئیس دبیرکل کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به مسئولان بین‌المللی اعتراض خود را مطرح کردند.

کمیسیون ورزشکاران نیز در اعتراض به این موضوع واکنش نشان داد. آرش میراسماعیلی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در گفت‌وگو با فارس در این‌باره اظهارداشت: کار غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای مغایر با منشور المپیک از سوی سامسونگ صورت گرفته که این موضوع خط قرمز همه ماست و توهین بزرگ به همه ورزشکاران المپیکی به شما می‌رود.

وی افزود: کمیسیون ورزشکاران به نمایندگی از همه ورزشکاران ایرانی این اتفاق را محکوم می‌کند، ما از مسئولان کمیته ملی المپیک تقاضا داریم در این خصوص احقاق حق کنند و با توجه به رایزنی‌ها، شرکت سامسونگ از ورزشکاران و ملت ایران عذرخواهی کند.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران این موضوع را تحریم می‌کنیم و می‌گوییم عواقب بدی در داخل ایران برای این شرکت وجود داشته باشد. از مسئولان کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم که پیگیر بودند. امیدوارم این قضیه در روحیه ورزشکاران اعزامی تأثیر نداشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    10 2
    تحریم سامسونگ فقط
  • حیدر حیدریه IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    2 0
    اینجا ایران است، سرزمین غیرت و جوانمردی «من سامسونگ نمی خرم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس