کد خبر 82904
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بسیاری از بزرگسالان جوان آمریکایی در اتصال به اینترنت شرطی شده اند و بدون هدف خاصی وبگردی می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، نتایج تحقیقی که مرکز تحقیقات Pew انجام داده است، نشان می دهد که بسیاری از افراد به ویژه بزرگسالان جوان بدون هدف خاصی به اینترنت متصل می شوند و شبکه به یک مکان رایج برای اتلاف وقت تبدیل شده است.
 
برپایه این نظرسنجی که بر روی 2 هزار و 260 کاربر اینترنت انجام شد 53 درصد از جوانان بین 18 تا 29 سال بدون دلیل خاصی آنلاین هستند و 81 درصد از تمام بزرگسالان جوان در این دامنه سنی اعتراف کردند که حداقل یکبار برای سرگرمی و اتلاف وقت از اینترنت استفاده کرده اند.
 
نمودار درصد جوانان بالای 18 سال در پاسخ "آری" به این سئوال که آیا روز گذشته برای سرگرمی و یا اتلاف وقت آنلاین بوده اید را نشان می دهد

تعداد کسانی که بین 40 تا 64 سال سن دارند و بی هدف آنلاین می شوند متغیر بوده و بین 25 درصد تا حداکثر 50 درصد است.

براساس گزارش واشنگتن پست، تحلیلگران موسسه Pew در این تحقیق به دنبال بعضی دلایل وبگردی بی هدف گشتند و نشان دادند که پهنای باند و شبکه های اجتماعی که به شدت تماشای آنلاین فیلم و اشتراک گذاری ویدیو با دیگران را افزایش داده اند یکی از مهمترین دلایل آنلاین بودن سرگرم کننده است.
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس