کد خبر 824398
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
استقلال و پرسپولیس

نماینده مردم تهران از عضویت ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی در هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخن گفت.

به گزارش مشرق، یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال گذشته در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر گفت:‌ بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی، از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال گذشته در حوزه منابع، مصارف و نظام مدیریت هر دو باشگاه تحقیق و تفحص خواهد شد.


نماینده مردم تهران از عضویت ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی در هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخن گفت.


وی همچنین از طرح سوال حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس سخن گفت و افزود: قلمروی سوال ایشان از وزیر ورزش و جوانان که درباره پروژه‌های ناتمام ورزشی استانی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان بود، ملی شناخته شد و به دلیل قانع نشدن ایشان از پاسخ‌های وزیر ورزش و جوانان این سوال به صحن علنی مجلس ارجاع داده شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    به جای این رفتارهای مسخره پول باشگاه ها رو بخصوص حق پخش رو بدن که مجبور نشن سراغ هر اسپانسر و..ای برن...با این وضعیت جلو بریم شش گل از اعراب میشه ده دوازده گل...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس