کد خبر 824149
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
اردوغان

رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد مشکل فعالیت تروریستها در عفرین را حل خواهیم کرد و در این باره اصرار داریم و در این موضوع را با دوستان خود در روسیه و آمریکا نیز در میان گذاشته ایم.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد مشکل فعالیت تروریستها در عفرین را حل خواهیم کرد و در این باره اصرار داریم و در این موضوع را با دوستان خود در روسیه و آمریکا نیز در میان گذاشته ایم. بنابر این گزارش، اردوغان گفت به زودی خواهید دید که پس از اتمام عملیات عفرین و دفع ظلم و فشار تروریست‌ها در این منطقه، کردها، عرب‌ها و ترکمن‌ها بیشترین سپاسگزاری را از ما خواهند کرد. وی با بیان این که  دغدغه کسانی که از عملیات مشروع ترکیه انتقاد می‌کنند، حل مشکلات مردم سوریه و آینده آنها نیست اظهار کرد عملیات عفرین برای مقابله با تروریست ها به عنوان عامل تهدید منطقه انجام می شود ولی برخی ها این عملیات را به طور عمدی عملیاتی علیه کردها عنوان می کنند و قصد تحریف اهداف اصلی آن را دارند.

وی تاکید کرد: صریح و آشکار اعلام می‌کنم که ما هیچ مشکل و اختلافی با کردها نداریم و حتی موضوع کریدور کُردی مطرح نیست، بلکه مشکل ما با کریدور ترور است.وی گفت: جالب است که برخی کشورها مانند آمریکا تأکید می‌کنند که زمان عملیات نظامی ترکیه در عفرین باید مشخص شود و نباید طولانی باشد و اکنون از آنها می‌پرسم که زمان عملیات شما در افغانستان که پیش از تشکیل دولت ما آغاز شده و همچنین عملیات شما در عراق چه موقع به پایان می رسد؟

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    41 63
    غلط میکنی احمق تروریست
  • AE ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    30 18
    پا پس نکش تا نابودی کامل این تروریستهای پ ک ک خدا بهمراهت
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    34 21
    امیدوارم ریشه تجزیه طلبی خشک بشه.واقعا تعبیر کریدور ترور تعبیر کاملی است.نباید به آبهای آزاد دسترسی پیدا کنند.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    50 22
    با کفتارهای زوزه کش ایرانیت ستیز بوزگوردی در ورزشگاهها که میت به جان ایران انداخته چکار کنیم؟
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
      21 39
      تو نگران نباش شعار چند ده نفر در ورزشگاهها توسط مردم ولایت مدار اذربایجان خفه میشه تو نگران تروریستهای تومون گشاد باش که مرزبانان ما را شهید نکنند و با قاچاق کمر اقتصاد ایران را نشکنند
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
      13 5
      شما به برچم اسرائیل سجده نکنید همه چیز کنترل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس