کد خبر 822708
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
رضا عنایتی سیاوش اکبرپور

مربی تیم مشکی‌پوشان خراسان گفت که هر کسی در فوتبال از پاکی دم بزند، گردنش را می‌زنند

به گزارش مشرق، سیاوش اکبرپور پس از شکست 4 بر یک مشکی پوشان برابر نفت تهران در پاسخ به این پرسش که چه سمتی در باشگاه مشکی‌پوشان دارد، گفت: من به عنوان دستیار رضا عنایتی فعالیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه محرومیتش از نشستن روی نیمکت مشکی‌پوشان به علت داستان استقلال است یا خیر، اظهار داشت: من اطلاعی در این باره نداشتم. پس از اینکه با مشکی‌پوشان قرارداد بستم، گفتند که محروم هستم. به کمیته اخلاق رفتم و گفتند بابت مصاحبه و تشویش اذهان عمومی، یک ماه محروم هستم. بدون اینکه حکمی به من ابلاغ شود، مرا محروم کردند.

مربی مشکی‌پوشان ادامه داد: مدارک لازم را روی میز کمیته اخلاق گذاشتم و فکر می‌کنم مشکل جای دیگری بود اما محروم شدم. امیدوارم به مشکلات رسیدگی کنند. پیش از دیدار با پرسپولیس واخواهی خود را ارائه کردم اما اتفاقی رخ نداد. اگر می‌دانستم قرار است هیچ اتفاقی نیفتد و محرومیتم کم نشود، به کمیته اخلاق نمی‌رفتم.

اکبرپور با بیان اینکه موضوع احترام دوطرفه در میان است، تصریح کرد: من تمرین مشکی‌پوشان را رها کردم و با مدارک به کمیته اخلاق رفتم. انتظار دارم که به من احترام بگذارند. نام این کمیته،‌ اخلاق است و باید به دنبال اخلاق برویم. در کمیته اخلاق موضوعاتی را که مطرح کردم پیگیری نکردند. هر کسی در فوتبال از پاکی دم بزند، گردنش را می‌زنند و می‌سوزد.

وی با اشاره به اینکه محرومیت او از میادین فوتبال 9 بهمن به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: دوستی در کمیته اخلاق به من گفت در این پرونده به من کمک می‌کند تا محرومیتم کاهش یابد، اما پس از آن دیگر به تماسم پاسخی نداد. مطمئن باشید اگر او را در خیابان ببینم، به او محل نمی‌گذارم. تیم ما همه جوره تحت فشار است و عنایتی را روی نیمکت تنها می‌گذارند. آیا باید تیم مظلوم را اذیت کنیم؟ خواستم شفاف‌سازی کنم اما گردنم را زدند. باید بگویم خودم گردنم را زدم. می‌گویند چرا سکوت می‌کنی. اگر سکوت نکنیم گردن‌مان را می‌زنند.

مربی مشکی‌پوشان با درخواست از کمیته اخلاق برای بخشش از ادامه محرومیتش گفت: روز هفتم بهمن با تراکتورسازی بازی داریم و غیبت من کنار عنایتی تأثیرگذار است. امیدوارم کمک کنند تا در این مسابقه روی نیمکت مشکی‌پوشان بنشینم. در یک صحنه از همین دیدار با نفت تهران، تمام اعضای نیمکت حریف به زمین آمدند. اگر ما روی نیمکت نباشیم، از پنالتی ما به راحتی می‌گذرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس