کد خبر 822646
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
شفر - استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی بود. هواداران فرصت‌های زیادی دیدند.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پدیده، گفت: بازی خوبی بود. هواداران فرصت‌های زیادی دیدند. نیمه اول ۳-۴ فرصت خوب داشتیم اما گل نزدیم.

* ایرادی ندارد ابراهیمی پنالتی از دست داد

وی افزود: در نیمه دوم پدیده یک شانس گل خوب داشت. امید ابراهیمی از بهترین بازیکنان ایران است اینکه پنالتی او از دست رفت مشکلی نیست یک بازیکن در فینال جام  جهانی هم ممکن است در آخرین دقایق پنالتی از دست بدهد. 

* شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم 

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: امروز محسن کریمی و داریوش شجاعیان را نداشتیم به همین خاطر شانس را به جابر انصاری دادیم تا جای علی قربانی به میدان برود شانس گلزنی داشتیم اما شاید گاهی سیر حرکتی ما یا خوش‌شانسی حریف باعث می‌شود به گل نرسیم مهم این است که ما شانس گلزنی داشتیم از فردا مهاجم جدید ما می‌آید امیدوارم او خوش‌شانس‌تر باشد تا بتواند گل بزند.

* تیم حریف 12 نفره کار می‌کرد

شفر در ادامه با انتقاد از حرکت یکی از اعضای پدیده تصریح کرد: شاید تیم حریف با 12 بازیکن کار می‌کرد ما یک شانس بسیار خوب داشتیم که یک نفر توپی را به زمین فرستاد  این اتفاقات جوانمردانه نیست. 

* به اندازه کافی فرصت گل داشتیم

وی افزود: به اندازه کافی فرصت گلزنی داشتیم البته در نیمه دوم حریفمان هم یک شانس بسیار بزرگ و خوب  داشت. یکی از مشکلات ما امروز وقتی بود که توپ را از دست می‌دادیم و در وسط میدان باید کار می‌کردیم.حریف هم بازی بلند را در دستور کار داشت. علی قربانی در اواخر بازی در خط جلو توپ را خوب حفظ می‌کرد. بهنام برزای هم عملکرد خوبی داشت امیدوارم در بازی بعدی با این همه موقعیت خوش‌شانس‌تر باشیم.

* حریفان مقابل ما با 50 درصد توان بیشتر حاضر می‌شوند

شفر در ادامه تصریح کرد: مهاجم جدید از فردا کارش را آغاز می‌کند و باید ببینیم او چقدر زمان نیاز دارد تا جا بیفتد. در دیدارهایی که با حریفان داریم آنها 50 درصد بیشتر بازی قبلی مقابل ما انرژی می‌گذارند همه می‌خواهند تیم اولی باشند که ما را شکست می‌دهند. به بازیکنانم گفتم این که همه می‌خواهند خودشان را مقابل استقلال ثابت کنند یک جور احترام به شما است ما امروز در شرایطی بازی می‌کردیم که شجاعیان  و کریمی را نداشتیم.

* دفعه قبل داور پنالتی ما را گل اعلام نکرد

وی افزود: اینکه پنالتی گل نشود مشکلی نیست به هر حال پنالتی یا گل می‌شود یا نه. دفعه قبل پنالتی او به تیر خورد و پشت خط جای گرفت ولی داور آن را گل اعلام نکرد و اینبار هم پنالتی گل نشد. به هر حال مشکلی نیست خوشحال نیستم در مورد اینکه بخواهم از فردی سخن بگویم که روی نیمکت حریف حضور داشت ما یک فرصت ضدحمله خوب داشتیم که از نیمکت این تیم توپی درون زمین انداخته شد.شاید این فرد می‌خواسته بازی کند چرا که او قرارداد داشته ولی روی نیمکت نشسته و این مسئله خوب نیست. 

* عملکرد داور خوب بود 

شفر در مورد عملکرد داور عنوان کرد: داور و خط‌ نگهدار هر دو خوب بودند، شاید در مورد برخی مسائل نظرم آره یا نه باشد ولی در مورد داوری وضعیت خوب بود. اعتراضی که من داشتم در مورد داور نبود بلکه در مورد کار خودمان با بازیکنان صحبت می‌کردیم. در مورد زمین هم مشکل برای هر دو تیم بود و گاهی مسیر توپ عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: حسن بیت‌سعید در تیم قبلی یکی از بهترین بازیکنان بود اما او به تیم استقلال آمد گل نزد و شرایط قبلی را نداشت الان به تیم فولاد رفته و در حال گل زدن است. 

* به سجاد شهباززاده تبریک می‌گویم

شفر در ادامه صحبت‌های خود در مورد سجاد شهباززاده گفت: سجاد پسر خوبی است اما خیلی وقت‌ها دیدم که یک باشگاه برای این بازیکن خوب نیست. او باید باشگاه خود را عوض کند که به قطر رفته و این موضوع را به او تبریک می‌گویم. ما یک جای خالی دیگر داریم فکر می‌کنم می‌توانیم بازیکن بگیریم. دو نفر از خود بازیکنانمان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. علی قربانی هم می‌تواند بهتر شود و در لیگ قهرمانان به تیم کمک کند. 

* بهترین بازیکن باعث برد تیم نمی‌شود بهترین تیم باعث برد می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما یک شانس خوبی مقابل سایپا داشتیم که گل نشد اما دیروز در کنفرانس خبری گفتم که ما بازیکنان خوبی داریم بازیکنان‌مان روح تیمی مشترکی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند. هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد و نظم را رعایت کند شانس بازی دارد بهترین بازیکن نیست که باعث برد شود این بهترین تیم است که باعث برد می‌شود.ما اینقدر باید خوب کار می‌کردیم به جای اینکه توپ را به بازیکنان حریف بدهیم و ضربه به سمت حریفان بزنیم توپ را به سمت هتل فرستادیم. بازیکنان ما اگر می‌توانستند مقابل دروازه‌ خودشان خوب کار کنند و توپ را به بازیکنان حریف ندهند و جوری ضربه زنند به هتل برود خیلی بهتر بود و بازی بهتری انجام می‌شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس