صدا و سیما

نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی و مأموریت‌های ستاد با حضور معاون امور استان‌ها و رئیس ستاد نکوداشت و نمایندگان بخش های مختلف سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش مشرق، نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی و تدوین پیش‌نویس راهبردها و مأموریت‌های ستاد، با هدف هماهنگی‌های مربوطه به منظور برنامه‌ریزی و جریان‌سازی فراگیر و موثر در بخش‌های مختلف صدا و سیما برای نکوداشت ولادت انقلاب اسلامی، با حضور معاون امور استان‌ها و رئیس ستاد نکوداشت و نمایندگان بخش های مختلف سازمان صدا و سیما برگزار شد.


علی دارابی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز پیروزی گفت: انقلاب اسلامی بسیار مظلوم است و بسیاری اوقات، این مسئله در لابلای درگیری‌های جناحی گُم می‌شود.


وی با بیان اینکه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب سال آینده خواهد بود گفت: با افتخار به گذشته و امید به آینده از دهه فجر٩۶، برنامه‌های این ستاد آغاز و در طول یک سال آینده و به تدریج، برنامه‌های مختلفی در حوزه های مختلف رسانه ملی اجرایی می‌شوند.


دکتر دارابی با اشاره به آغاز فعالیت‌های ستاد نکوداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته در مجموعه معاونت امور استان‌ها و مراکز صدا و سیما عنوان کرد: ستادهای استانی در همه مراکز استانی تشکیل شده‌اند و چندین جلسه هم با حضور نمایندگان ولی فقیه و استانداران و برگزار شده است.


رییس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی افزود: برنامه‌هایی با عنوان کارنامه انقلاب در مراکز استانی صدا و سیما در حال تولید است که در راستای برنامه‌های ستاد نکوداشت خواهد بود.


دکتر دارابی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر عهده سازمان صدا و سیما در زمینه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گذاشته شده است گفت: بخشی از کارها توسط رسانه ملی انجام می‌شود و در برخی برنامه‌ها نیز مسئولان کشوری و استانی حضور می‌یابند و به بیان عملکرد خود می‌پردازند.


دکتر دارابی عنوان کرد: لازم است نوآوری و پویایی در ویژه برنامه‌های امسال با هدف معرفی پیشرفت های صورت گرفته در تمامی نقاط کشور و مقایسه تطبیقی انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر کشورها در برنامه‌های دهه فجر در دستور کار قرار گیرد.


وی با اشاره به برنامه‌ها و نقشه‌های غرب برای تضعیف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پشت صحنه اغتشاشات اخیر نیز همین مسئله بود و سلطنت‌طلبان و منافقین با پشتیبانی آمریکا و متحدانش، وارد میدان شدند.دکتر دارابی گفت: در این بین صدا و سیما باید با واقع‌نمایی، به نقد حقایق بپردازد چرا که برخی رسانه ها و تریبون‌ها با مسائل خلاف واقع، بی اعتمادی را در بین مردم ترویج می‌کنند.


معاون امور استان‌های صدا و سیما با تأکید بر تبیین منظومه فکری امام خمینی(ره) که حق حیات بر گردن همه ایرانیان دارند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به دشمنان فرموده‌اند سال 57 شما را از ایران بیرون کردیم و سال 96 از منطقه بیرون انداختیم، این دستاورد بزرگی است که باید به تبیین آن در شرایطی پرداخت که دشمن با استفاده از فضای مجازی، سعی در دیگرگونه جلوه دادن ماجراست.


در ادامه نمایندگان بخش های مختلف سازمان صدا و سیما به بحث و بررسی درباره پیش‌نویس راهبردها و مأموریت‌ها و نیز تدوین برنامه‌ها و اقدامات حوزه‌های مرتبط در رسانه ملی پرداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس