کد خبر 820637
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
صدیقی

امام‌جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

به گزارش مشرق، آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات روحانی که به کنایه گفته بود برخی مردم آشغال خطاب کرده‌اند، گفت: آنچه را که در خطبه نماز جمعه تهران به سمع مردم عریز و نمازگزاران رسید تجلیل از مردم و تشکر فراوان از اجتماع مثال‌زدنی مردم در مقابله با آدم کشی، تخریب و آتش‌سوزی و سلب امنیت عمومی بود؛ بنده در نماز جمعه از مردم تشکر کرده و از حق اعتراض ایشان حمایت کردم.

وی بابیان اینکه، اعتراض حق معترضین است اما آشوب علیه مردم قابل‌قبول نیست، تصریح کرد:  از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم.

آیت‌الله صدیقی خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    13 3
    درود بر جناب اقای صدیقی عزیز که شان ایشان بسیار بالاتر از سیاسیونیست که سیاست بازی می فرمایند.
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    12 5
    بسم الله الرحمن الرحیم ظاهرا اونی که مردم را آشغال حساب کرده خود آقای روحانی است و الا هر عاقلی میفهمه که منظور جناب آقای صدیقی حفظه الله از اینکه فرمودند سیل مردم در راهپیماییها آشغالها را برد، چیست.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    5 3
    درود و سلام بر حاج استاد اخلاق و انسان وارسته حاج آقا صديقي
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    1 1
    پشتیبان توهستیم ایت الله صدیقی ازاصلاح طلبان هیچ انتظارنبایدداشت فقط دروغ وشانه خالی کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس