کد خبر 820402
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش مشرق، محمد سرشار مدیر شبکه کودک در اینستاگرام خود با اشاره به ماجرای فیلترینگ تلگرام و نارضایتی کاربران فضای مجازی از پیام رسانهای داخلی نوشت:

زلزله خفیف تهران نشان داد اکثریت دستگاههای مدعی، آمادگی لازم را برای دست و پنجه نرم کردن با زلزله اصلی شهر تهران ندارند. با اینکه سالهاست درباره زلزله صحبت میشود و بودجه‌های کلانی صرف آمادگی برای آن شده اما زلزله‌ای خفیف، مانوری الهی برای ترکاندن این حباب آمادگی بود.

فیلترینگ تلگرام هم مانند همان زلزله خفیف عمل کرد و نشان داد هیچ‌یک از پیام‌رسان‌های ایرانی یا حتی همه آنها روی هم نمیتوانند یک دهم بار کاربران تلگرام را تحمل کنند و هر یک اشکالات عدیده و گاه عجیب و غریبی دارند.



رفع فیلتر تلگرام نباید این پرونده را ببندد. پیام‌رسان‌های بومی ضعیفند و ادعاهای آنها در مانور فیلترینگ شکست خورده اما جوانه‌های امید زیادی نیز دیده شده.

الان نوبت دولت است که به کمک پیام‌رسان‌های ایرانی بیاید؛ زیرساخت‌های فنی را برایشان مهیا کند؛ با بررسی بیزینس‌پلن آنها وام‌های کم بهره طولانی دراختیارشان قرار دهد و با اختصاص بودجه تبلیغاتی مناسب به آنها کمک کند تا در یک رقابت سالم و با رویکردی ایجابی، مردم را به استفاده از خود قانع کنند.

پیام رسان خوب ایرانی یک کالای ایرانی است و همه ما برای تبلیغ آن کمک خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    5 2
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس