نقشه میدانی ادلب و حلب.jpg

در جریان پاکسازی این شهرک ها، حدود ۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت توانستند خود را به ۴ کیلومتری فرودگاه ابوظهور برسانند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی جنوب شرق استان ادلب حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات پیشروی به سمت فرودگاه ابوظهور را از سه محور ادامه دادند و توانستند ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی وارد کنند.

نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین ۴ ساعته موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، ۱۴ شهرک دیگر را در حومه فرودگاه ابوظهور (مهم ترین فرودگاه نظامی استان ادلب)   به کنترل خود در بیاورند.

«رسم النیاس، العزیزیه، جب الابیض، رئیفه، البیاعه صغیر، البیاعه کبیر، راس العین، البویدر، کوله البویدر، رسم الجحش، جبل الحص، ام طماخ، رسم الخشوف و رسم البرج»، ۱۴ شهرکی به شمار می آیند که در جریان عملیات امروز در  شرق استان ادلب و جنوب غرب استان حلب از اشغال تروریست ها خارج شدند.

**برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**

در جریان پاکسازی این شهرک ها، حدود ۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت توانستند خود را به ۴ کیلومتری فرودگاه ابوظهور برسانند.

در حال حاضر، نیروهای مقاومت درصدد هستند مواضع خود را در شهرک های آزاد شده تثبیت کنند و گروهی دیگر هم خود را عملیات پاکسازی شهرک های جنوبی و جنوب شرقی فرودگاه ابوظهور آماده می کنند.

در صورتی که شهرک های «بویطه، طلب، دبشیه» در این محور به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآیند، عناصر تروریستی در محورهای جنوب و جنوب شرق فرودگاه ابوظهور محاصره می شوند.

در جریان درگیری ها امروز ۹ تن از عناصر نخبه و سرکرده های میدانی گروه های تروریستی هم به هلاکت رسیدند؛ از محور غربی استان حلب هم خبر می رسد، نیروهای مقاومت در عملیاتی غافلگیرانه ارتفاعات «ابورویل و المقبره» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کردند.

شروع عملیات در غرب استان حلب در مقطع فعلی نشان می دهد نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند تحولات میدانی را در شمال سوریه به نحو چشمگیری تغییر دهند.

(مشرق تا ساعاتی دیگر از اهمیت شروع عملیات در غرب استان حلب هم اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی آقای گل IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    12 0
    ممنون مشرق عالی
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    6 0
    مرگ بررررر امریکا همش تقصیر امریکاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس