شهید عبدالله اسکندری

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس گفت: مقبره‌ی شهید بی‌سر مدافع حرم "عبدالله اسکندری"، در گلزار شهدای دارالرحمه‌ی شیراز احداث می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید علی محمدی اعلام کرد که ساخت یادمان برای شهید مدافع حرم، عبدالله اسکندری، جایگزین طرح احداث المان بزرگداشت این شهید خواهد شد.

وی محل احداث این یادمان را کنار مزار شهید دوران اعلام و تاکید کرد که تا قبل از ایام مبارک دهه فجر، کار احداث مقبره یاد شده به پایان خواهد رسید.

معاون بنیادشهید استان فارس همچنین گفت: شهرداری شیراز یکی از پل‌های ورودی این شهر را به نام شهید اسکندری نام‌گذاری کرده و المان و تندیسی نیز به یاد آن شهید، در همان محل ساخته و نصب شده است.

طی ماه‌های اخیر کمپینی با حضور مشارکت نخبگان، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه، مدیران و صاحب‌نظران شیراز و فارس با عنوان کمپین ساخت المان سردار شهید عبدالله اسکندری، در فضای مجازی راه‌اندازی شد که ساخت المان و مقبره برای این شهید مدافع حرم را به‌عنوان مطالبه‌ی جدی مطرح کرد.

سردار شهید عبدالله اسکندری، از اولین شهدای مدافع حرم و جزو شهدایی است که عناصر تکفیری گروهک ضد اسلامی داعش، سر از پیکر مطهرش جدا کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس