کد خبر 817782
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
قتل

مردی که خواهرش را دو سال قبل به قتل رسانده بود، سرانجام دستگیر شد. این در حالی است که متهمی دیگر که در همان زمان مرتکب جرمی مشابه شده بود، اکنون در زندان به سر می‌برد و به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش مشرق،  مردی که خواهرش را دو سال قبل به قتل رسانده بود، سرانجام دستگیر شد. این در حالی است که متهمی دیگر که در همان زمان مرتکب جرمی مشابه شده بود، اکنون در زندان به سر می‌برد و به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.  سرهنگ رضا زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان، درباره دستگیری قاتل فراری گفت: دی سال ٩٤ در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مسلحانه دختری ۱۵ساله در یکی از روستاهای شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.  وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند این دختر جوان به‌وسیله برادرش به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جرم از محل فراری شده است.  این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران با پایش‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و به فرار دوساله وی پایان دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به علت اختلافات خانوادگی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

متهم دیگری که اکنون در زندان به سر می‌برد، جواد نام دارد. او نیز خواهرش را به قتل رسانده و اعلام کرده به دلیل فساد اخلاقی مقتول دست به این جنایت زده است.

کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی وقتی در جریان مرگ دختری جوان در خانه‌اش قرار گرفتند، وارد عمل شدند. همسایه‌های این دختر با پلیس تماس گرفته و گفته بودند او فوت شده و اکنون اقوامش در خانه هستند و قصد دارند جسد را دفن کنند. مأموران وقتی به خانه موردنظر رسیدند، حدود ٢٠ زن را دیدند که برای شرکت در مراسم تدفین در آنجا حاضر شده بودند، اما رؤیت جنازه به کشف کبودی‌هایی دور گلوی دختر ٢١ساله منجر شد و به همین سبب جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. متخصصان بعد از آزمایش‌های لازم اعلام کردند این دختر بر اثر خفگی جان باخته و درواقع به قتل رسیده است. به‌این‌ترتیب بازجویی از اعضای خانواده مقتول آغاز و مشخص شد قاتل برادر ٢٩ساله مقتول است.

جواد که فراری شده بود در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: «خواهرم دچار فساد اخلاقی شده و آبروی همه ما را برده بود. او حدود دو ماه قبل از خانه فرار کرد. از این اتفاق بسیار ناراحت و شرمنده بودم تا اینکه روز حادثه باخبر شدم خواهرم به منزل پدرم برگشته است. درحالی‌که بسیار عصبانی بودم به آنجا رفتم و فهمیدم خواهرم در اتاق است. صدای او را شنیدم که می‌گفت «حالم خوب نیست به من کمک کنید». اصلا نتوانستم خودم را کنترل کنم سراغش رفتم و شال او را دور گردنش پیچیدم سپس آن‌قدر فشار دادم تا او فوت شد. بعد از این اتفاق جسد را به حمام بردم. در همین هنگام مادرم که برای خرید از خانه بیرون رفته بود، برگشت وقتی جسد را دید شروع به جیغ‌کشیدن کرد من هم از خانه فرار کردم». مادر جواد نیز در بازجویی‌ها گفت:« من اصلا در جریان نقشه پسرم برای کشتن خواهرش نبودم. وقتی جسد را دیدم به‌شدت شوکه شدم بعد از آن به این نتیجه رسیدم که بهترین راه این است که جنازه را بدون سروصدا دفن کنیم تا بیشتر از این آبروریزی نشود». اولیای دم مقتول در نهایت اعلام رضایت کردند و کیفرخواست علیه متهم به خاطر جنبه عمومی جرم صادر شد. او به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

منبع: روزنامه شرق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • موسوی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    7 20
    از زلزله زدگان تقاضای صبوری داریم.ما درزلزله خراسان سالها درچادرزندگی کردیم بعد درروستای ما خودمان خانه را ترمیم کردیم وجزدرموارد اندک خود افراد به تدریج خانه ساختند.درساخت خانه تا تثبیت زمین تسرع نشود بگذارید زمین قرار گیرد وبعدخانه ساخته شود.خودتان نیز کمک کنید به ساخت خانه خود خدارا خوش نمی اید که من دارای ثروت باشم ولی از پول فقرا برای من خانه بسازند
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      22 11
      آی کیو این نظر چه ربطی باینجا داشت؟!!! واقعا خاک توی سرت!!!
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      20 0
      داداش کانالو اشتباه زدی!!
    • تارزان همه دوران IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      7 2
      خاک توی سرت با این نظر حماسی ات واقعا خاک به چوکت!!!!
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    34 0
    بااین تیترت دوخواهر بدست دو برادر!!!
  • امیر IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    25 3
    بنام خدا با سلام دوستان محترم پخش و نشر پر آب و تاب جنایات و جرایم کار بسیار بدی است که مصداق ترویج و عادی سازی آنهاست.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    9 4
    اگه کسی بخواد از این خبرها بخونه میره حوادث میخونه ، چرا این خبرهایی باعث خرابی روحیه آدم در طول رور میشه تو همه سایت ها هست ؟
  • زیبا احمدپور از تبریز IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    3 4
    وای خدا خیلی ناراحت کنندست برادران احمق سنگدلشون چجوری تونستن؟ این پیام بزرگی داره
  • زیبا احمدپور از تبریز IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    1 2
    وای خدا خیلی ناراحت کنندست برادران احمق سنگدلشون چجوری تونستن؟ این پیام بزرگی داره
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    5 3
    پسره خیلی پاک و مطهر بوده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس