کد خبر 815179
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
 موبایل ZTE

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت چینی ZTE قصد دارد نسل بعدی موبایل بلید را با نام V۹، هفته‌ بعد در نمایشگاه بین‌المللی CES ۲۰۱۸ رونمایی کند.

به گزارش مشرق، شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت چینی ZTE قصد دارد نسل بعدی موبایل بلید را با نام V۹، هفته‌ بعد در نمایشگاه بین‌المللی CES ۲۰۱۸ رونمایی کند. موبایل اقتصادی جدید ZTE بلید V۹ نام‌دارد و از سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو بهره می‌برد. اندازه‌ی صفحه نمایش این موبایل ۵.۷ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود و رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.
 

 موبایل اقتصادی جدید ZTE بلید V۹، به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. ضمن اینکه سنسور اثر انگشتی در بدنه‌ی پشتی این محصول تعبیه شده و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

V۹ به چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ با چهار هسته‌ی پردازشی با فرکانس پردازش ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده که با توجه به مدل‌های مختلف این محصول به ترتیب از ۲، ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.

ZTE Blade V۹ درگاه دو سیم‌کارته‌ هیبریدی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد داشت. همچنین این مدل که از پورت میکرو USB نیز برای شارژ شدن استفاده می‌کند به باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده و قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس