آیت الله آملی لاریجانی

رئیس دستگاه قضایی روز گذشته در جلسه‌ای ۸ ساعته به سئوالات دانشجویان پاسخ گفت.

به گزارش مشرق، حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به دیدار روز گذشته دانشجویان با آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این دیدار از ساعت ۹ صبح دیروز شروع شد. پس از اقامه نماز ظهر و مجددا آغاز و تا ساعت ۵ ادامه داشت.

وی افزود: از هر اتحادیه دانشجویی ۶ نفر در این جلسه حضور داشتند و سوالات خود را مطرح کردند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مطرح شدن موضوعات مختلف در این جلسه گفت: در ابتدای جلسه رئیس قوه قضائیه مقدمه‌ای بیان کردند و جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان ادامه یافت. مطالب مطرح شده دانشجویان حول محور مسائل قوه قضائیه بود و انتقادات و پیشنهاداتی درباره بدنه قوه قضائیه و نیز شخص رئیس قوه مطرح شد.

اخگرپور یادآور شد: رئیس قوه به تمامی سوالات پاسخ دادند و از پیشنهادات نیز استقبال کردند.

وی افزود: در این جلسه معاون اول قوه قضائیه، دادستان تهران، داستان کل و برخی دیگر از مسئولان این قوه نیز حضور داشتند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان از حضور مسئولان قوه قضائیه در این جلسه ۸ ساعته با دانشجویان تقدیر کرد.

محمدرضا گلرو  دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز در همین رابطه درباره این دیدار گفت: دیدار دانشجویان با رئیس قوه‌قضاییه در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد، دانشجویان سؤالات خود را مطرح کردند و رئیس دستگاه قضا با حوصله، مفصل و دقیق به این سؤالات پاسخ دادند، اگر دانشجویان قانع نمی‌شدند، باز هم درباره موضوعات توضیح می‌دادند.

وی، درباره مباحث مطرح شده از سوی دانشجویان گفت که مواردی از قبیل بورسیه‌ها و عدم ورود قوه‌قضائیه به پرونده کاسپین و مالباختگان و نیز عدم ورود قوه‌قضائیه به مسئله میانمار از سوی دانشجویان‌ مطرح شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی بیان کرد که قوه‌قضائیه باید در فضای رسانه‌ای فعال‌تر شود و به شبهات به موقع و مستدل‌تر پاسخ دهد.

گلرو تأکید کرد: مبحثی که اکثر دانشجویان مطرح کردند، ضعف عملکرد رسانه‌ای قوه‌قضائیه بود، اینکه خدمات قوه به خوبی رسانه‌ای نمی‌شود و از طرف دیگر به شبهات مستدل و به موقع پاسخ داده نمی‌شود.

وی، یادآور شد که رئیس قوه‌قضائیه در باره کیفیت رسانه قوه، انتقاد دانشجویان را قبول کرد، اما گفت که درباره شبهات آقای اژه‌ای در جلسات با رسانه‌ها پاسخگو هستند.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: برخی از دانشجویان درباره وضعیت برخی پرونده‌های مشخص سؤال کردند که آیت الله آملی لاریجانی اعلام کرد که دانشجویان نباید درباره پرونده‌هایی که نسبت به آنها اطلاعات کافی ندارند، قضاوت کنند؛ اما اگر سئوالی دارند می‌توانند درباره آن بپرسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس