کد خبر 808638
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰
ارتش رژیم صهیونیستی

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که میزان جرائم و اذیت و آزارهای جنسی علیه زنان در ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری عربی ۲۱ گزارش داد که تعداد جرائم جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۲ به شدت افزایش یافته و آمارهای تازه نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد بر میزان شکایاتی که در این زمینه ثبت می‌شود اضافه شده است.

این گزارش می‌افزاید، میزان این جرائم آنقدر نگران کننده شده است که اسرائیل قصد دارد یک دوره آموزشی برای نیروهای نظامی خود برای پیشگیری از وقوع اذیت و آزارهای جنسی برگزار کند. 

براساس این گزارش، اوایل سال جاری یک نظرسنجی داخلی در ارتش اسرائیل نشان داد که از هر ۶ زن یک نفر در طول دوره خدمت خود در ارتش مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌گیرد.

آمارها نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از افرادی که در این بررسی شرکت کرده‌اند گفته‌اند که در واحد نظامی محل خدمتشان فضا و شرایط چنین اقداماتی وجود دارد. 

حدود ۳ درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند که به تجاوز جنسی تهدید شده و یا به خاطر رد این اقدامات مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

یک درصد آنها نیز گفته‌اند که قربانی تجاوز جنسی بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نوید نیل US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    1 0
    خانواده ای کلیمی قبل از انقلاب به اسراییل مهاجرت کرده بودند ولی بقدری اجتماع فاسد و بی بند و بار بوده که بر میگردند ایران و هنوز هم در ایران هستند
  • نوید نیل US ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    1 0
    با مهاجران کلیمی خیلی بد رفتار میکنند در اسراییل انها باید کارهای سنگین انجام بدهند مخصوصا مهاجران از افریقا و اسیا با اروپاییان رفتار بهتری دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس