Samsung Galaxy A۸ ۲۰۱۸

تصاویر درز کرده از کتابچه راهنمای گوشی جدید سامسونگ، حاوی اطلاعاتی از سری گوشی‌های Samsung Galaxy A۸ ۲۰۱۸ است.

به گزارش مشرق، به تازگی تصاویری از کتابچه راهنمای گوشی های جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است که حاوی اطلاعاتی از سری گوشی‌های Samsung Galaxy A۸ ۲۰۱۸ می‌باشد.

قبل از اینکه سامسونگ، شرکت سازنده تلفن هوشمند کره جنوبی، گل سرسبد جدید خود با نام Galaxy S۹ را معرفی کند، سری دیگری از محصولات این شرکت یعنی گوشی‌های سری Galaxy A ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

با وجود نامی که بر روی این سری گذاشته شده است، سامسونگ Galaxy A۸ و Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ شانس زیادی دارند که تا پایان سال به بازار عرضه شوند. شایعه ای نیز وجود دارد که در این سال علاوه بر این دو مورد ذکر شده، گوشی جدیدی از سری Galaxy A توسط سامسونگ عرضه نخواهد شد.

پیش از این با کمک تصاویر و ویدیوهای درز کرده از گوشی Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ اطلاعات جدیدی به دست آمده بود، اما این کتابچه راهنما تایید می‌کند هر دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۱۸: ۹ و دو دوربین در جلو گوشی به بازار می آیند.

از آنجا که به نظر می رسد راهنمای موجود برای هر دو دستگاه است، ما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم طراحی دو گوشی نیز شبیه به هم است، بنابراین تنها تفاوت بین این دو ممکن است سخت افزار داخلی و جزئیات صفحه نمایش باشد.

همچنین هر دو گوشی در نوع تک و دو سیم‌کارت و شامل پورت‌های صوتی علاوه بر USB Type-C معمولی خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس