سرمربیان فوتبال

با شکست منچستریونایتد در دربی، نه تنها فاصله این تیم با همشهری‌اش بیشتر شد بلکه آمار انفرادی آقای خاص مقابل رقیب اسپانیایی‌اش بدتر شد.

به گزارش مشرق، شکست 2 بر یک شب گذشته منچستریونایتد مقابل سیتی در ورزشگاه اولدترافورد، دوران شکست ناپذیر طولانی مدتی شیاطین سرخ در خانه که به 40 بازی و 456 روز رسیده بود (یک سال و 3 ماه) به پایان رسید.

این اتفاق اما تنها نکته تلخ این شکست برای مورینیو نبود. با این نتیجه شمار شکست‌های مورینیو برابر رقیب اسپانیایی دیرینه‌اش، پپ گواردیولا افزایش پیدا کرد.

در واقع گواردیولا پیش از این هم بهترین رکورد را در زمینه تحمل شکست به آقای خاص داشت و حالا یک بازی رودروی دیگر میان این دو نفر کافیست تا شمار بردهای سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل همتای پرتغالی‌اش دو رقمی شود.

در 19 رویارویی مورینیو و گواردیولا، سرمربی کاتالان 9 بار برده، آقای خاص 4 بار به پیروزی رسیده و 7 بار هم مساوی نتیجه جدال شاگردان آنها بوده است.

در 5 رویارویی اخیر مورینیو و گواردیولا، مربی پرتغالی تنها یک بار برده است. همچنین تنها دو شکست خانگی مورینیو در منچستریونایتد مقابل سیتی پپ گواردیولا بوده است.

در زیر فهرست مربیانی که بیشتری شکست را به مورینیو تحمیل کرده‌اند مشاهده می‌کنید:

1- پپ گواردیولا 9 بار در 20 بازی
2- رافائل بنیتس 5 بار در 17 بازی
3- مارک هیوز 4 بار در 19 بازی
4- سرالکس فرگوسن 3 بار در 16 بازی
5- مانوئل پیگرینی 3 بار در 13 بازی
6- آرسن ونگر 2 بار در 18 بازی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس