کد خبر 807923
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفـت: چه معنی دارد که بازیکن یک گفت و گوی خصوصی را به صفحه شخصی خودش در فضای مجازی بکشاند؟

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی، ضمن انتقاد از حواشی پیش آمده در خصوص نقل وانتقالات نیم فصل، اظهار داشت: هر مربی در فصل نقل و انتقالات لیست ورود و خروج دارد اما معیار انتخاب بازیکنان عملکرد آنهاست و من هم هیچ حب و بغضی نسبت به اعضای تیم خودم ندارم اما وقتی می‌بینم که بازیکنی در طول یک نیم فصل با وجود قرارداد آنچنانی هیچ کمکی به تیم نکرده طبیعی است که او را کنار بگذارم. نگاه هوادار هم باید منطقی و معقول بر مبنای منافع تیم باشد. خط قرمز هوادار نام بزرگ تراکتورسازی است که باید همیشه در اوج باشد. همه بازیکنان و مربیان و مدیران می‌آیند و روزی هم می‌روند. بر این اساس بازیکنی که نیمی از نیم فصل اول را بازی نکرده و در ٨ بازی فقط یک پاس گل داده یا بازیکنی که طبق آمار ضعیف ترین بازیکن تیم با کمترین میزان دوندگی لقب گرفته چرا نباید حذف شود؟

وی افزود: موضوع معاوضه محمد ابراهیمی ابتدا از سوی صنعت نفت مطرح شد و این مسئله در حد یک پیشنهاد بود که با خودش در میان گذاشتم و حتی گفتم این اتفاق در صورت موافقت خودت عملی می‌شود اما چه معنی دارد که بازیکن یک گفت و گوی خصوصی را به صفحه شخصی خودش در فضای مجازی بکشاند؟ این چه وضعیت نابسامانی است که فضای مجازی به اسلحه و ابزاری برای بازیکنان تبدیل شده تا از احساسات و افکار عمومی در راستای حفظ منافع خودشان استفاده کنند؟ بازیکنی که بر سر مبلغ مورد نظرش نتوانسته توافق کند در اینستاگرام از هواداران خداحافظی می‌کند. آن بازیکن دیگر چک برگشتی خودش را منتشر می‌کند و آن یکی می‌خواهد خواسته‌های خودش را با استفاده از این فضا به باشگاه یا کادرفنی تحمیل کند. در کجای دنیا سرنوشت فوتبالشان را در صفحات اینستاگرام با توهین و فحاشی گره می‌زنند؟

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: باید فکری به حال این وضعیت نابسامان بکنیم. خبر رختکن تیم ساعتی بعد به رسانه ها می‌رسد و گفت و گوی شخصی مربی با بازیکن در اینستاگرام پخش می‌شود. معنی همه چیز در این فوتبال عوض شده و هیچ چیزی در جای خودش قرار ندارد. بازیکنانی که مبالغ حرفه‌ای دریافت می‌کنند چرا رفتار حرفه‌ای ندارند؟ امروز نوع جدیدی از بازیکن سالاری در فضای مجازی شکل گرفته که باید مقابل آن بایستیم.

گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: غیرت و تعصب به عکس‌های رنگارنگ و فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی نیست. غیرت این است که بازیکن در پایان دو فصل مصدومیت و عملکرد نامطلوب‌، خودش به این تشخیص برسد که ماندنش به صلاح تیم محبوبش نیست. بازیکنی که می‌بیند امکان کمک کردن به تیمش را ندارد در این موقعیت غیرت حقیقی را نشان می‌دهد. مصداق فریب دادن هوادار این است که بازیکنی عمل جراحی پای خودش را تکذیب کند و از همه عوامل باشگاه بخواهد به مردم دروغ بگویند اما نگذارید کسی بفهمد که من مجددا عمل کرده‌ام و باز هم چند ماه نمی‌توانم به تیم کمک کنم. این مصداق حقیقی فریب دادن هوادار و سوء استفاده از احساسات خالصانه مردمی است که تراکتورسازی را با جان و دل دوست دارند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: ‌ عشق و علاقه خودم را به این تیم زمانی ثابت کردم که بسیاری از مربیان حاضر نبودند در این موقعیت سخت آبرو و اعتبار خودشان را به خطر بیاندازند و هدایت تیم محروم و بدون بازیکن را در دست بگیرند اما ما با جان و دل آمدیم و در سخت ترین نیم فصل زندگی خودمان با تمام وجود کار کردیم. در نیم فصل دوم به دنبال ساختن تیمی قدرتمند هستیم که در ٣ جام مدعی باشد و در این راه قطعا با توجه به همه سختی هایی که تحمل کردیم‌، تسلیم نخواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس