کد خبر 807920
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
فوتسال

فدراسیون فوتبال قصد دارد از کفپوشی که در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که در تبریز یک بار استفاده شده بار دیگر رونمایی کند.

به گزارش مشرق، روز گذشته خبری  روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و در اطلاعیه‌ای اعلام شد که قرار است سالن محل اردوهای تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رده‌های مختلف به کفپوش GERFLOR که یکی از جدیدترین کفپوش‌های روز دنیا و دارای استاندارد جهانی است مجهز ‌شود؛ از این رو جهت افتتاح از اصحاب رسانه و مسئولان مربوطه جهت رونمایی از این کفپوش ساعت 16 روز سه شنبه بیست و یکم آذر ماه  دعوت به عمل آمده است.

 

قبل از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ مهرماه در آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد جیسینگ نماینده و ناظر ‌AFC در سفری که به تبریز جهت بازدید از امکانات ورزشی این استان داشت و طی بازدید از سالن پورشریفی سالن برگزاری این دوره از مسابقات، اولین مشکل و ایراد را کفپوش سالن برگزاری مسابقات عنوان کرد.
در نهایت این کفپوش با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و مسئولان استان آذربایجان شرقی تعویض شد، اما حالا بعد از گذشت 2 ماه  آن کفپوش از آن سالن جمع شده و در سالن کمپ تیم های ملی نصب گردیده و مجدداً فدراسیون فوتبال قرار است با دعوت از رسانه‌ها و مسئولین اقدام به افتتاحیه این کفپوش کند؛ حال چند سؤال و نکته ابهام وجود دارد؛
۱- چرا کفپوشی که قبلاً افتتاح شده مجدداً باید افتتاح شود؟
2- آیا بهتر نبود همان سالن به عنوان یکی از پایگاه های فوتسال کشور در تبریز فعال می ‌ماند و کفپوش دیگری برای سالن کمپ تیم ملی فراهم می‌شد؟
3- آیا این هزینه جمع آوری و نصب مجدد توجیه اقتصادی لازم را دارد و از کیفیت این کفپوش برای جمع آوری و نصب مجدد کم نمی کند؟
4- آیا فوتسال ایران با این جایگاه در جهان نباید حداقل ۲ سالن مجهز به کفپوش‌های روز دنیا را داشته باشد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس