گریه نماینده مسیحی پارلمان لبنان بخاطر وضعیت قدس اشغالی

همزمان با تشدید درگیری ها در سرزمینهای اشغالی فلسطین میان مردم و نظامیان صهیونیست یک نماینده مسیحی پارلمان لبنان بخاطر وضعیت قبله گاه نخست مسلمین به گریه افتاد.

به گزارش مشرق، همزمان با تشدید درگیری ها در سرزمینهای اشغالی فلسطین میان مردم و نظامیان صهیونیست یک نماینده مسیحی پارلمان لبنان بخاطر وضعیت قبله گاه نخست مسلمین به گریه افتاد. بنابر این گزارشف مروان ابوفاضل نماینده سابق پارلمان از جریان مسیحی ارتدوکس در مجلس لبنان در جریان مصاحبه حضوری در استدیوی شبکه المنار پس از مشاهده حضور گسترده جوانان مسیحی فلسطینی در کنار مسلمانان و سرکوب شدید انها توسط نظامیان صهیونیست به گریه افتاد.

لازم به ذکر است که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه شب گذشته طی نطقی تلویزیونی مدعی شد قدس اشغالی پایتخت ابدی رژیم غاصب صهیونیستی بوده و دستور انتقال سفارت آمریکا به این شهر را صادر کرد. امری که با اعتراضات یکپارچه همه کشورها و مجامع بین المللی مواجه شده است.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    0 0
    بهترین حرکت راه افتادن جمعیت از کشورهای مختلف بسمت قدس است. باید گسیل جمعیت انسانی راه بیافتد. تصرف قدس ممکن است اگر جمعیت بسیار بالایی شکل بگیرد از نقاط مختلف جهان اسلام. و این مهم تا آتش این داغ شدت دارد باید اتفاق بیافتد قبل از آنکه توسط بازی غرب-صهیونیست-سعودیها لوث شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس