کد خبر 800549
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: پنالتی که خوردیم شیرازه کار ما بهم خورد اما به این موقعیت هایی که برای هر دو تیم پیشامد نگاه کنیم.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و تراکتور سازی از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه 3 بر صفر  به سود سپاهان  به پایان رسید.

یحیی گل محمدی در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. قبل از شروع جریان بازی گل خوردیم و از موقعیت خوب استفاده نکردیم . در یک غافلگیری گل اول را خوردیم. در گل هایی که در یافت کردیم اشتباهات فردی بود. پنالتی که خوردیم شیرازه کار ما بهم خورد اما این موقعیت هایی که برای هر دو تیم پیش امد نگاه کنیم. موقعیت های ما درصد بالایی داشت. توی گل هایی که خوردیم فکر نمی کنم روی کارهای تاکتیکی حرف گل خورده باشیم روی غافلگیری گل خوردیم.

یحیی گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تیم سپاهان انگیزه زیادی برای پیروزی داشت و زحمت زیادی کشیدند، بچه‌های ما تلاش زیادی کردند اما بضاعت ما خیلی محدود بود، با توجه به اینکه بازیکنان زیادی نداشتیم از موقعیت‌هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. تیم تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد اینکه تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد اما خطرناک نبود و دلیل این موضوع چه بود؟ گفت: تیم‌ها حتماً از لحاظ تاکتیکی چیده می‌شوند که موقعیت ایجاد می‌کنند، ما هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و موقعیت ما بهتر از حریف بود، محمد ابراهیمی در این بازی به دلیل مصدومیت فیکس بازی نکرد، در واقع ۲ تا ۳ بازیکن ما به زور آمپول بازی کردند. 

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آنها یک پنالتی گرفتند، یک شوت زدند و یک حرکت انفرادی ساسان انصاری بود، خیلی نتیجه جای توجیه ندارد که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، اگر موقعیت‌های ما به گل می‌رسید بعید می‌دانم نتایج این طور می‌شد. ما قبل از اینکه به نیم‌فصل برسیم ۳ بازی حساس پیش رو داریم، تمرکز ما روی این بازی‌هاست. چیزی که باید روی آن تمرکز داشته باشیم ۳ بازی پیش‌رو است. سعی می‌کنیم با تمام قوا برای گرفتن نتیجه خوب به زمین برویم. برای نیم‌فصل مشکلاتی داریم که باید آن را حل کنیم، نیم‌فصل فرصت خوبی داریم، باید به این ۳ بازی فکر کنیم نه اینکه به نیم‌فصل.

وی در مورد داوری امروز گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم،یکسری تصمیماتی که اکبری گرفت تأثیرگذار بود، روی پنالتی و اخراج بازیکن ما تصمیمات تأثیرگذار بود، در کل نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم و ذهن داوران به تیم ما منفی شود اما داوران می‌توانستند در چند صحنه تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس