فیلم کامل سخنان رهبرانقلاب در جمع مردم زلزله زده

رهبر انقلاب در جمع مردم استان کرمانشاه بیان داشتند: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم. دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می شدیم.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.

ایشان سپس در جمع مردم داغدار و مصیبت‌زده سرپل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.

رهبرانقلاب: مردم ایران خودشان را مدیون کرمانشاه میدانند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مردم گفتند: بسیار مایل بودم که در زمان شادی دلها و خرمی زندگی به شهر شما مردم مهربان و باوفا بیایم نه در شرایطی که دچار غم و بلا و چنین مصیبت شدیدی هستید.

رهبر انقلاب اسلامی با ابراز همدردی با یکایک دلهای داغدار در شهرها و روستاهای آسیب‌دیده، افزودند: با غم شما، دلهای ما پر از غم و افکار ما نیز گرفتار شد.

ایشان با اشاره به مقاومت و ایثار و ایستادگی مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: این اولین باری نیست که شهر شما مردم صبور و مهربان و شهرهای اطراف آن دچار چنین مشکلاتی شده است بلکه شما در دوران جنگ تحمیلی نیز محکم و استوار، مردانگی و استقامت و پهلوانی خود را در مقابل درد و رنج ها نشان دادید و امروز نیز نشان خواهید داد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: انسان‌های بزرگ و دلاور در مقابل حوادث می‌ایستند و آن حوادث را مغلوب اراده خود می‌کنند، بنابراین اگر چه زلزله، بلا و مصیبت بزرگی است که با ویرانی، همه را داغدار و مصیبت‌زده می‌کند اما همین زلزله در اثر ایستادگی مردم و تلاش آنان برای تجدید حیات و آبادانی و عمران می‌تواند به یک نعمت تبدیل شود.


رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان با ایستادگی در مقابل مشکلات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم ملت در مقابل بلایای طبیعی و تحمیلی ایستادگی کرد، افزودند: این حادثه، ملت ایران را به حرکت در آورد و مردم در همه نقاط کشور، با احساس اینکه دلشان در کرمانشاه است و به کرمانشاه مدیونند، به قدر وسع و توان خود به وظیفه کمک‌رسانی عمل کردند.


ایشان افزودند: مسئولان بویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند و کار و تلاش کردند و در همان ساعات اول حادثه، ارتش در شهرها و سپاه در روستاها با حضور موثر، به یاری افرادِ زیرِ آوارمانده شتافتند اما من به این حد از تلاش‌ها قانع نیستم بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف باید تلاش و مجاهدت خود را مضاعف کنند.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مردم را به تلاش برای آباد ساختن منطقه و رقم زدن روزگاری بهتر فرا خواندند و خطاب به آنان گفتند: چشم امید را به نیرو، تلاش و قدرت خود معطوف کنید و با تکیه به غیرت خدادادی، زندگی شاد و باطراوتی بسازید.


برنامه بازدید رهبر انقلاب اسلامی از برخی بخش‌های آسیب‌دیده دیگر از حادثه زلزله در سرپل ذهاب ادامه دارد و اخبار و تصاویر تکمیلی از این بازدیدها متعاقباً منتشر خواهد شد.

محور های سخنان رهبر انقلاب، در روستای زلزله‌زده کوئیک

رهبر انقلاب اسلامی پس از سخنرانی در جمع مردم سرپل ذهاب عازم روستاهای زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه شدند.

ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.

محور های سخنان رهبر انقلاب، در روستای زلزله‌زده کوئیک را در ادامه می خوانید:

ان‌شاءالله خدا بر دلهای شما آرامش و صبر و سکینه‌ی خودش را نازل کند.

مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده.

امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیروهای مسلح هم غیر نیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.

از اینکه شما جوانهای مؤمن و بانشاط و پرهیجان و پراحساس را در اینجا زیارت کردم خوشحالم.

برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه با حضور رهبر انقلاب

لزوم تامین مسکن زلزله‌زدگان با مدیریت متمرکز و کار جهادی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از بازدید از مناطق زلزله‌زده در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در جمع مسئولان استانی و محلی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، وظایف مسئولان را در قبال زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، بسیار سنگین خواندند و تاکید کردند: مهمترین اولویت کنونی، مسئله تامین مسکن زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق تخریب‌شده و آسیب‌دیده است که باید با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف نظامی و غیرنظامی و با مدیریت متمرکز و کار جهادی و با سرعت عمل لازم، انجام گیرد.

ایشان با تاکید بر اینکه مردم آسیب‌دیده باید پیشرفت کار را حس کنند، گفتند: در این زمین‌لرزه، وسعت مناطق آسیب‌دیده زیاد است و اگرچه شهر سرپل ذهاب و برخی شهرهای دیگر خسارات سنگینی دیده‌اند اما برخی روستاها به کلی ویران شده‌اند که حادثه مهمی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مصائب و سختی‌ها و گرفتاری های زلزله‌زدگان افزودند: ما چون خودمان به حادثه زلزله مبتلا نشده‌ایم، شاید متوجه مصیبت زلزله‌زدگان نشویم. کسانی که تا دیروز در کنار خانواده خود در یک مسکن، با آرامش زندگی می‌کردند، به یکباره هم زندگی خود را از دست داده‌اند و اکنون در فصل سرما همه زندگی آنان در یک چادر خلاصه شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه باید اهمیت این حادثه را متوجه شد تا بتوانیم به اهمیت وظایف خود پی ببریم، خاطرنشان کردند: در حوادثی همچون زلزله، یکی از موارد مورد نیاز در همان ساعات اولیه، موضوع نجات است که در این منطقه به دلیل حضور بموقع ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، مسئله نجات تقریباً به شکل قابل قبولی انجام شد.

ایشان خاطر نشان کردند: با توجه به بازدیدی که از برخی مناطق زلزله‌زده داشتم و با توجه به گستردگی منطقه آسیب‌دیده، اگر موضوع نجات در همان ساعات اولیه به سرعت انجام نمی‌گرفت، تلفات قطعاً چندین برابر میزان فعلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد خود با مسئولان دولتی در زمان زلزله بم، گفتند: در پی آن جلسات، ستاد مدیریت بحران شکل گرفت تا در همان لحظات اولیه حوادث طبیعی، این ستاد وارد عمل شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، موضوع «امداد» را بعد از موضوع «نجات» یکی دیگر از مسائل مهم در حوادث و بلایای طبیعی برشمردند و افزودند: اگرچه در امداد نیز سرعت مورد نیاز است اما امداد، فوری و تمام‌شدنی نیست زیرا در هر برهه از زمان، بخش‌های مخصوص به خود را دارد.

ایشان تاکید کردند: در حادثه‌ای همچون زلزله، در مراحل اولیه امداد، تامین نیازهای فوری همچون غذا، آب، امکانات زندگی و لباس مورد توجه است اما بعد از این مراحل، مهمترین مرحله جمع‌آوری نخاله‌ها در شهرها و روستاها و سپس تامین مسکن است که کار  عظیم و دشواری است و باید حتماً انجام گیرد.

رهبر انقلاب اسلامی، سرعت عمل در ساخت خانه‌های مردم آسیب‌دیده و همچنین تامین وسایل گرمایشی را ضروری برشمردند و خاطرنشان کردند: برای انجام این مسئولیت سنگین، مدیریت متمرکز لازم است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از زحمات مسئولان بویژه دستگاه‌ها و نهادهایی که کمر همت بستند و از همان ابتدای حادثه بطور جدی وارد عمل شدند، گفتند: علاوه بر تمرکز مدیریت، کار جهادی و پیگیری مستمر کارها و سرعت عمل باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • کریم آقا IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    نوکرتم آقا ، انشاء الله درد بلای شما بخوره توی سر بعضی از این مسئولین بی لیاقت و کدخدا دوست و غرب پرست - الهی آمین
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      دیشب که خبر دادند آقا دارند شخصا به بسیاری از روستاها و جادرها سفر می کنند غم خود را فراموش کردیم ///// اما حسن روحانی رییس جمهور و وزیر کشور که رییس ستاد بحران کشور است فقط بازدیدی تشریفاتی و نمایشی داشت که اصلا با مردم دیداری نداشتند
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      رییس جمهور و رییس مجلس ، با لشکری از یگان ضد شورش رفتن کرمانشاه...!
    • ES ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      79 14
      +تو سر پینوکیوهای زمان
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      29 19
      توسروطن فروشای بی دین عاشق امریکا
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      46 41
      حضرت امام خامنه ای بهترین حاکم و فرمانروا در کل تاریخ حیات ایران هستند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      48 40
      سخنان آقا بر دل می نشیند
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      46 39
      هیچ پادشاهی در کل تاریخ ایران به اندازه زعمای شبعه بخصوص حضرت آقا به فکر مردم نبودند و انصافا ایشان در عمل و سخن همیشه به فریاد مردم رسیده اند خیلی خیلی دوستشان داریم
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    فدات سید علی عزیز
    • م ف IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      تا کور شود هر آن که نتواند دید!!!! قابل توجه منفی دهنده های بدبخت!!! کل ثروت و خانواده و عزیزام همگی یکی به یک فدات عشق عالم!!! روزی میرسه که سخت از افکار امروزتون شرمنده میشید!!!
    • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      به نظرم یک یا چند نفر دارن عقده گشایی میکنن!! با کلیر کردن هیستوری میتونید چندین بار مثبت یا منفی بدید!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    درود بر رهبر کبیر انقلاب پدر معنوی همه مردم ایران
    • محیا IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      منفی بزنین! اونقدر بزنین تا انگشتاتون خورد بشه! هرچی منفیا بیشتر بشه معلومه بیشتر سوختید!!! با تمام وجود داااااد میزنم زنده باد رهبرم! زنده باد سید علی!!! ببینم چند تا منفی میخوره!!! زیر 200 تا یعنی خیلی پچولید!!! :))
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      85 42
      نابودی منفی دهندگان با صاعقه ای از آسمان، بلند صلوات بفرست.
  • مهرداد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    چقدر خوبه که ایران چنین رهبری داره خدا که باقی مسئولان آدم بشن و به حرفاش گوش کنن
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم درود خدا بر چنین امتی وچنین امامی خداوندا تمامی مرحومین این زلزله را بیامرز وتمام مصدومین را شغا عنایت فرما وخادمین این امت را بخصوص امام خامنه ای را در پناه امام زمان علیه السلام موفق بدار با صلوات بر محمد وآل محمد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    قابل توجه سران قوا این گونه باید با مردم سخن گفت و در کنارشان قرار گرفت.
  • RO ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      96 38
      لاشخورها به اینجا هم حمله کردن از خارج و داخل
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    تو آقایی آقا
    • حسین IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      80 30
      اشتباهی منفی دادم ولی انصافا معلومه یه عده ای با تغییر آی پی دارن منفی میدن
  • مهرداد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    افرین بر مشرق
  • کرمانشاهی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    : مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت اما من قانع نیستم. دمت گرم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    چشم دشمن و بدخواه و منکرش کور، ان شاالله
    • تهرانیان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      ربات منفی ده هم فایده ندارد او در قلب مردم جهان است
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    خیلی آقاست، خیلی خییییییییییییلی
    • امیر IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      26 37
      فداتتتتتت بشم الهییییییی رهبر عزیزممممممم ، الهی درد وبلات بخوره تو سر دشمنانت
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    مردمی ترین رهبر جهان...
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    خوش بحال ما که چنین رهبر نازنینی داریم...
  • مهیار IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    خیلی نامردید چرا زودتر نگفتید من صبح بهم زنگ زدنتا سرپل دو ساعت راهه از اینجا میدونستم خودمورسونده بودم مثلا خبر گزاری هستید شما الان میخوایم راه بیوفتی قسمت باشه حتی چند ثانیه بشه ببینم رهبرمو
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      ايشان سرزده به آنجا سفر كرده اند....
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    تا کور شود هر انکه نتواند دید.رهبرم درد بلات بخوره توسر اونا که چشم دیدنت رو ندارند
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    به کوری چشم ضد انقلاب. الان لال مونی میگیرن برای انعکاس این خبر. یا دنبال تحریف و جعل می گردند تو شبکه های اجتماعیشون.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      17 26
      میخوان بافوت خورشیدو خاموش کنن ولی حقیقت مثل خورشید تابانه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    دمت گرم دمت گرم دمت گرم خیلی حال کردم .خاک تو سر بعضی ها
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    درود بر رهبر بصیر و زاهد و مردم دوست و شجاع و عالم و چشم دشمن کور کن ایران. خدایا عمر طولانی و باعزت به ایشون عطا بفرما
  • AE ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    سعودی پرستانی که میان اینجا منفی میدن راه به جایی نخواهند برد 30 سال دنبال امریکا بودید بس براتون نبود!!
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      80 37
      اخوی این منفیها کلا کار یک نفر آدم مریضه که با آی پی های مختلف میاد منفی میده. کاری نداره
  • محمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    درود بر رهبر انقلاب. حالا تا میتونی با فیتر شکن منفی بده حیون اما سوزشت کم نمیشه
  • US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    دیدار این بزرگوار مرهمی بود بر درد دل مردم من خودم واقعا خوشحال بودم که رهبر اومدن کرمانشاه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    همه ی افراد مجازی منفی ده، دوستان خوبم، . ولی در نظر داشته باشید ما تنها با آقا باز هم ما دوست دار ایشانیم و همراهشون. عشق به ایشان عشق تنها به یک فرد نیست، عشق به امام و ولایت و اسلام و اخلاق هست. عشقی کور هم نیست بلکه هشیار و بیدار و پویاست.
    • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      83 54
      کار یه نفره با فیلتر شکن میتونی کلی منفی مثبت بدی
  • طلبه انقلابی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    برای سلامتی آقا صدقه دادیم و صدقه بدهید که خدا حضرت عشق را برای ما نگه دارد...
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    85 22
    لعنت بر مسئولین منافق که در کشور کم هم نیستن بدبختی کشور بخاطر وجود همین هاست ، درود بر رهبر شجاع و آزاده و مردمی جان ما فدای آقا
  • AU ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    63 39
    عشقی, عشق درود خدا بر شما
  • رسول IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    57 44
    خیلی بزرگی واقعا آقایی شایسته خودت می باشد.
  • رضایی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    80 33
    آقا شما به دورترین نقطه یعنی روستای کویک سرکشی کردیدولی آیا بقیه مسولین میدونن اینجور روستایی وجود دارد؟ دست شما را میبوسیم
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    69 38
    جانمان فدای تو اقا جان که جانت برای مردم عزیزمان از هر قوم زبان و مذهب متپد تو قلب تپنده ملت مایی
  • GB ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    75 28
    معنی این مردم که روی خرابه خانه هاشان جان را فدای رهبر میکنند... عشق به اسلام وایران همین ... درود بر همه ایرانیان مسلمان وبا بصیرت .
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    54 43
    مشرق باید سیستم منفی مثبت را بروز رسانی کنی داداش... براحتی با پاک کردن هیستوری میشه بینهایت بار مثبت و منفی زد!!!
  • حسین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    60 54
    منفی ها کار رباته
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      4 2
      :)
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    52 52
    جانم فداي رهبر
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    58 41
    فدات سیدعلی ، اما در مقابل حضور رهبر رو باید دید که این طور ساده و مردمی تو جمع مردم داغدار حضور داره باهاشون همدردی میکنه تا کور شود هرآنکه نتوان دید چشم منفی ده های خائن و کثیف و هم دربیاد و بدونن که با همه این کارای خبیثانه نمیتونن ذره از محبوبیت رهبر در دل مردم کم کنن آقا تو قلب تک تک مردم ایران جای داره
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    79 60
    این بنده خدایی که منفی بارون میکرده تا ساعت 12:34 بوده!! بعد گویا خسته شده!!! از 12:36 به بعد کلا منفی 0 شده!!!
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    61 60
    دمت گرم دمت گرم دمت گرم خیلی حال کردم .خاک تو سر بعضی ها
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    51 36
    من خودم یک ضد انقلاب اصلاح طلب هستم اما این کار رهبری را خیلی موافقم و مدفاع میکنم از این کارهای ایشون
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      21 17
      اصلاح طلب انقلاب رو قبول داره حالا اصلاح طلب ضد انقلاب دیگه چیه !؟ بگو ضد انقلابی خودتو راحت کن
  • شهروز IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    71 28
    من خودم ضد انقلاب هستم اما انصافا اصلاح طلب ها از این عرضه ها ندارن
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      18 9
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. جناب اقای ضد انقلاب اینجا چیکار میکنی؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    36 41
    ای ماه من اگربعدازامام تونبودی دلهایمان میمرد .ای هم وغمت مردم خوشحالم که ازدوردیدمت ودشمنان ازاستقبال مردم کرمانشاه از توای فرزند زهرای اطهر (س) سخت ناراحتند . اماروهروان راهت بسیارند . دوستت دارم ای بامحبت رشید و سربلند که ماراآرامش میدهی ومارابسوی خدامیخوانی . روی کارتون باهروسیله ای اهالی قهرمان کرمانشاه بدیدارت آمده اند .
  • شهروز IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    17 31
    من نیستم
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    آون های که منفی میدن پژاکی ها و دمکرات و پ ک ک هستنید،خدا لعنت کنه شما تروریست‌ها رو
  • شفق IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    42 44
    قربان شما برم آقا. این همه ارادت مردم به شما از خاکی و مردمی بودن شماست.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    36 33
    خداییش رهبرمون تکه تودنیا. دیدید که چقدر متواضعانه میان مردم آمد و به مردم همدردی داد... این یعنی همدردی واقعی!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    34 53
    چرا منفی میدین بعضیاتون ؟ فازتون چیه ؟ یعنی بده رهبر رفته به زلزله زدگان سر بزنه ؟ شما دیگه کی هستین ؟!!!
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      23 37
      بابا ! بچه جون طرف معانده . اینجا آزادی از حد رها شده هست معاند ها فعلا جون کثیف بدر بردن
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    27 39
    رهبرمون خیلی باحاله ( خدا حفظش کنه ) همینجوری راه افتاده وسط جمعیت نه مثل بعضیا با ماشین ضد گلوله و کیف ضدگلوله و محافظ های عجیب غریب که فقط سرشو از ماشین یکمی میاره بیرون که مبادا یک وقت افتاب سوخته بشه .
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    32 51
    جانم فدای رهبر عزیزم آقا سید علی خامنه ای آقا خیلی نوکرتیم
  • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    34 52
    برادرهای عزیز منفی بده خودمونیم با مرام تر با معرفت تر از رهبر عزیز ما تو کل دنیا اگه کسی هست بگید ما هم منفی بدیم
  • توحید IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    8 29
    بابی انت وامی یاسیدعلی خامنه ای(پدرومادرم فدای امام خامنه ای)
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    7 23
    خدا اين سيد رو تا دادن پرچم دست صاحب علم حضرت صاحب الزمان(عج) نصرت بدهد
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 0
    لعنت خدا بر کسانی که به دنبال آسیب رساندن و غارت ایران هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس