کد خبر 800092
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کمالوند

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت گفت:‌ کمالوند استعفا نداده همه می‌دانند بین باشگاه و بازیکن یا مربی قرارداد عقد می‌شود. اگر بنا به استعفا باشد باید این مسئله به صورت کتبی به مدیریت باشگاه اعلام شود.

به گزاراش مشرق، فراز کمالوند بعد از تساوی در هفته دوازدهم مقابل پیکان در مصاحبه‌ای به دلیل مشکلات مالی و فشاری که روز اعضای تیم وجود دارد اعلام استعفا کرد و دیروز هم در اولین جلسه تمرینی بعد از این مسابقه حاضر نشد.

وضعیت باشگاه صنعت نفت از لحاظ کادر مربیگیری نامشخص است و معلوم نیست وضعیت کادرفنی به چه شکلی است چرا که تا به حال مدیرعامل باشگاه واکنشی به این موضوع نداشته است.

حسن نصراصفهانی رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در این مورد اظهار نظر کرد و از مطرح شدن بحث استعفا و موضع باشگاه در قبال این مسئله پرده برداشت.

صحبت‌های نصراصفهانی را در این رابطه در زیر می‌خوانید:

فراز کمالوند بعد از بازی با پیکان اعلام استعفا کرد و دیروز هم در تمرین تیمش حاضر نشد تا نشان دهد این مسئله جدی است. هیأت مدیره در این مورد به جمع بندی رسید؟

در مورد این مسئله باید با مدیرعامل باشگاه که سمت سخنگو را هم دارد صحبت کنید. سخنگوی باشگاه مدیرعامل است.

علی عیسی‌زاده تصمیم به سکوت گرفته و در این مورد اظهار نظری نداشته و همین مسئله  باعث شده نگرانی‌هایی در مورد وضعیت صنعت نفت در بین هوادارن به وجود بیاید که چرا سه روز بعد از استعفای فراز کمالوند باشگاه واکنشی به این مسئله نشان نداده است؟

کمالوند کجا استعفا داده است؟ شما خبر دارید به چه کسی استعفا داده است؟

 سوال ما هم همین است؟

خیر. او استعفا نداده است. با مدیرعامل صحبت کنید و او توضیحات کامل را می‌دهد. همه می‌دانند قرارداد بین باشگاه و بازیکن یا مربی عقد می‌شود. اگر قرار به استعفا باشد باید این مسئله به صورت کتبی به مدیریت باشگاه اعلام شود. در این مورد چنین چیزی نیست و استعفایی به باشگاه نرسیده است. اینکه کمالوند چرا سر تمرین نبوده را باید از مدیریت بپرسید. ممکن است او به خاطر مسائل شخصی و ... نیامده باشد. هرکسی در طول کار خود مرخصی می‌گیرد چرا برخی قصد دارند  از این مسئله برداشت دیگری کنند و به موضوع دیگری ربط دهند. خیر هیچ مشکلی نیست. سرمربی باشگاه سر کار خود حضور دارد و تا به الان هیچ استعفای مکتوبی نداده است. با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید،‌ اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار خواهد داد.

 در این مورد کسی قصد برداشت متفاوت از غیبت کمالوند یا ایجاد حاشیه ندارد. کمالوند خودش در مصاحبه‌ای اعلام استعفا کرد؟

پس باید این مورد را هم از کمالوند بپرسید. با خود او مصاحبه کنید و بپرسید چرا این حرف را زده است.

 بدین ترتیب باشگاه از کمالوند حمایت کامل دارد؟

قطعا همین طور است. او سرمربی باشگاه است و ما هم حمایت می‌کنیم. این حرف‌ها، مسئله را به شکل دیگری القا می‌کند. اینطور نیست که می‌گویید. او سرمربی  صنعت نفت است و تیم هم موفق بوده است. تیم جایگاه مناسبی در جدول دارد و در جام حذفی هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. نمی‌دانم چرا عده‌ای سعی می‌کنند برای صنعت نفت حاشیه درست کنند. خیر شرایط اینطور نیست که می‌گویید.

 صحبت از مشکلات مالی باشگاه  صنعت نفت شده و حتی گفته شده باشگاه نتوانسته هتلی در نزدیکی محل مسابقه با پیکان تهیه کند؟

این مسئله را نشنیدم و قطعا هم  وضعیت اینطور نیست که می‌گوید.

با این حساب شما از باشگاه‌های دیگر در پرداخت مسائل مالی خیلی عقب هم نیستید؟

خیر مشکلات مالی اینطور نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس