کد خبر 799449
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
لیگ قهرمانان آسیا

عراق سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا پس از آنکه با تلاش به دست آورده بود ولی با سهل انگاری فدراسیون فوتبال این کشور از دست داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «فوتبال» عراق از منابع آگاه خبر داد که شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیداری که با مسئولان ورزش عراق داشته است خبر شوکه کننده ای را به آنها داده است.

این خبر شوکه کننده حذف دوباره سهمیه یک + نصف عراق است و دو تیم الزوراء و نیرو هوایی که ماه گذشته مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از سوی کمیته برگزاری مسابقات بعد از چندین سال کسب کرده بودند، محروم شدند. AFC دلیل محرومیت عراق را جواب ندادن فدراسیون عراق به نامه ها و مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد.

به گزارش فارس، البته این خبر برای باشگاه های ایران خوشحال کننده است زیرا سهمیه ایران در فصل گذشته نیز 2+2 بود ولی با محرومیت عراق از حضور در این مسابقات، نصف سهمیه این کشور به ایران داده شد تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+یک بماند. با توجه به قرار گرفتن رده باشگاهی ایران در رده هفتم اگر در رده بندی جدید AFC جایگاه ایران  تغییر نکند مثل سال گذشته سهمیه عراق به ایران داده می شود و در فصل 2017-2018 لیگ قهرمانان آسیا ایران با سهمیه 3+یک حضور خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس