نقشه میدانی استان حماه.jpg

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک « الحسناوی»، عملیات را در حومه غربی ادامه دادند و توانستند تمامی ارتفاعات را در این محور به طور کامل پاکسازی کنند و 35 تروریست را به هلاکت برسانند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از شمال استان حماه حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت علیه تروریست های جبهه النصره ادامه دارد و اهداف از پیش تعیین شده با وجود نبردهای سخت یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است.

در جدیدترین تحولات میدانی، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن تروریست ها، مواضع خود را در شهرک مهم « الحسناوی» به طور کامل تثبیت کنند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک « الحسناوی»، عملیات را در حومه غربی ادامه دادند و توانستند تمامی ارتفاعات را در این محور به طور کامل پاکسازی کنند و 35 تن از تروریست ها را به هلاکت برسانند.

با آزادسازی شهرک « الحسناوی»، نیروهای جبهه مقاومت از محور جنوبی به ورودی شهرک « الرهجان» رسیدند؛ شهرک « الرهجان»، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه محسوب می شود.

شهرک « الحسناوی» و ارتفاعات حومه در شمال شهر مهم « السعن» قرار دارند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت شهرک « السعن» از محور شمالی تا حدود زیادی تامین و از تیر رآس حملات تروریست ها خارج شد.

شهرک « السعن» محل اتصال شهر حمص با شهرهای « الشیخ هلال و خناصر» هم به شمار می آید؛ این شهرک همچنین در مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از شهر حمص ( مرکز استان حمص) به سمت شهر حلب قرار گرفته و همین مسئله اهمیت این شهرک را چند برابر کرده است.

به گزارش مشرق، از محور شمالی « شیخ هلال» خبر می رسد، تروریست های جبهه النصره با چند خودروی انتحاری مواضع نیروهای جبهه مقاومت را هدف قرار دادند و پس از درگیری های سنگین، شهرک های « شاکوسیه و سرحا شمالی» را دوباره به اشغال درآوردند؛ نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر به سمت شهرک های « نفیله، خفیه و مشیرفه» عقب نشینی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    7 4
    این چه جور ارتشی است مگر انتحاری ها چند عملیات می توانند انجام بدن ارتش همیشه با دادن تلفات خیلی زیاد سریع منطقه ی زیادی را تصرف می کند این چه جور ارتشی است با ۴۰ کشته چند روستا را تحویل می دهند
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    9 11
    روسیه دوستت داریم
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    19 1
    ایران دوستت داریم
  • US ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    8 2
    مشرق چرا گزارش نمیدی بوکمال به دست داعش افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس