سردار شیرازی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: بنده جا دار از امیر موسوی بابت ابراز همدلی به جا و به موقع در اتحاد با سپاه تشکر کنم.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده کل ارتش طی سخنانی اظهار داشت: آقا به این عزیزان که از تجارب خوبی برخوردارند، اعتماد دارند؛ این عزیزان بنا پیشنهاد فرمانده کل ارتش پیشنهاد شد و آقا هم قبول کردند.

وی افزود: انتظار می‌رود که عزیزان در  این انتصابات انتظارات آقا را جامه عمل بپوشانند. بنده هم جا دار از امیر موسوی بابت ابراز همدلی به جا و به موقع در اتحاد با سپاه تشکر کنم. نکته بعد، انتصاباتی است که ایشان با مطالعه و هم‌اندیشی به نتیجه رسیدند و خدمت آقا ارائه کردند و آقا هم با طیب خاطر پذیرفتند و درجاتی را هم که لازم بود اعطا کردند.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا تصریح کرد: این مسئولیت ها بارسنگینی است اما وقتی به روند پیشرفت نظام نگاه می‌کنیم انتظارات بسیار بالا است و مردم هم با این جانفشانی‌ها، انتظار دارند که ما در جایگاه نظامی اقدامی کنیم. ضمن آنکه اوامر آقا هم به جا است و خارج از انتظار نیست. تحقق این اوامر جز با لطف خداوند مُیسر نمی‌شود و انسان وقتی به گذشته نگاه می‌کند، همه موفقیت‌ها مُیسر نشده جز با عنایت الهی و هم قضیه اربعین هم از این دست اتفاقات است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس