جلائی پور

حمیدرضاجلایی‌پور، از جامعه‌شناسان اصلاح‌طلب به تازگی طی اظهاراتی گفته است که زائران اربعین عموما «گرسنه» و «هواپیما ندیده‌»اند...

سرویس سیاست مشرق - حمیدرضا جلایی‌پور، از استادان اصلاح‌طلب و از چهره‌های جریان سیاسی خاص به تازگی در مطلبی در کانال تلگرامی خود که با تیتر «چرا باید به حرکت زائران حسینی احترام گذاشت؟» منتشر شد، نوشته است:

میلیون‌ها علاقمند زیارت مرقد امام حسین این سیاست جمهوری اسلامی را مغتنم می‌شمرند و مشتاقانه در مراسم اربعین شرکت می‌کنند. تا جایی‌که متوجه شدم علاقمندان به زیارت مرقد امام حسین در میان تمام اقشار جامعه (طبقه پایین، طبقه متوسط و طبقه بالا) وجود دارند. به‌طوری‌که می‌توان گفت سه میلیون زائر ایرانی امسال نمونه‌ی معرفی از همه اقشار جامعه ایران هستند. اگرچه به نظر می‌رسد تعداد افراد طبقه متوسط رو به پایین بیشتر از سایر طبقات است.

او همچنین در بخش دیگری از این مطلب اپیزودیک، با طرح این سؤال که «چرا جمهوری اسلامی چنین سیاستی پیش گرفته است؟» می‌نویسد:

«دولت موازی» در جمهوری اسلامی با توجه به ابعاد منفی موجود در جامعه (مثل ضعف پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی و خصوصا اعتیاد، ظهور گسترده سبک‌های زندگی غیرحکومتی و...) در پیش چشم مردم با بحران دستاورد روبرو است. اما حضور شورانگیز مذهبی و میلیونی مردم در اربعین و نمایش آن در رسانه‌های عمومی مقداری برای «حاملان دولت موازی» تسکین‌دهنده و روحیه‌بخش است به ایرانیان می‌گوید: ببینید چقدر مردم مذهبی و اخلاقی‌اند!


جلایی‌پور تصریح می‌کند:

جمهوری اسلامی به مناسبت مراسم اربعین این فرصت را پیدا می‌کند که خدمات حمل و نقل و تغذیه‌ای خود را در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار دهد و اقشار ضعیف هم به عشق امام حسین از این امکانات استفاده می‌کنند و چند روز خاطره‌انگیز را در عراق سپری می‌کنند. به‌عنوان مثال اینجانب سه روز قبل از اربعین شاهد بودم هشتاد در صد امکانات فرودگاه امام خمینی در خدمت زائران امام حسین (ع) قرار گرفته بود. در صورتی‌که معمولا امکانات این فرودگاه اصلی ایران در طول سال در اختیار طبقه متوسط )روبه‌بالا) و طبقه بالا است. اقشاری را پیش از پروازشان در فرودگاه دیدم که بهترین امکان مدرنی را که ممکن است در طول زندگی از آن استفاده کنند همان ماشین مدرن بنز حمل جنازه بهشت زهرا است. ولی حالا با بهترین هواپیما یا اتوبوس وی آی پی به کربلا می‌روند.

این فعال اصلاح‌طلب، در پی‌نوشت مطلب خود نیز گفته است:

«هزینه‌های این مناسک از محل بودجه‌ی عمومی ایران سنگین است. جمهوری اسلامی اگر رابطه خود را با جامعه مدنی‌اش مورد بازنگری قرار دهد می‌تواند اجرای «کل پروژه راهپیمایی اربعین» را به جامعه مدنی مذهبی واگذار کند. در اینصورت مراسم اربعین از بودجه‌ی عمومی تغذیه نمی‌کند و جمهوری اسلامی هم می تواند وظائف دولت- ملت و شهروندی را نیز برای همه ایرانیان بهتر انجام دهد»!

اینکه آقای جلایی‌پور بیش از 20 میلیون زائر اربعین اباعبدالله(ع) و بیش از 2 میلیون و نیم زائر ایرانی حاضر در این رخداد بزرگ شیعی را «گرسنه»، «بی‌لیاقت برای استفاده از تکنولوژی» و «بخشی از یک جامعه بی‌مذهب و بی‌اخلاق» می‌داند؛ به هیچ وجه و اصلاً نباید جای تعجب باشد...

چه اینکه این قضیه‌ی مسبوق به سابقه و توهین به مردم و ارزش‌های اسلامی قاتق نان روزانه جریان سیاسی خاص است اما متأسفانه رسانه‌ها و خواص کشور کمتر متوجه این مسئله هستند و یا کمتر به آن می‌پردازند.

نپرداختنی که کار را به اظهارات عجیب و دور از عقلانیت حمیدرضا جلایی‌پور نیز می‌کشاند.

در ادامه فهرستی از توهین‌های معاریف جریان چپ و چهره‌های اصلاح‌طلب طی 5 سال اخیر را ارائه می‌کنیم:

_محمد سروش‌محلاتی (فعال اصلاح‌طلب): خیمه‌های امام حسین(ع) تبدیل شده‌اند به مراکز فحّاشی... ما ایرانی‌ها شاد نیستیم چون فقط امام حسین(ع) را محور قرار داده‌ایم.[1]

_زهرا صدراعظم نوری (عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران): عوارض شهرداری تهران نباید صرف خرید برنج و روغن برای هیئت‌های مذهبی شود.[2]

_هفته‌نامه اصلاح‌طلب صدا (ارگان حزب کارگزاران): «غذای نذری» شکل‌بندی جدید محرم است و نسل‌های جدید به هوای آن جمع می‌شوند.[3]

_ سعید حجاریان: عملکرد ائمه(س) پس از عاشورا عقلانی‌تر شد![4]

آنچه که اشاره شد تنها بخشی از توهین‌هایی است که جریان خاص بصورت اختصاصی برای ساحت عزاداری حسینی(ع) تدارک دیده است و مابقی اظهارات آنها درباره اینکه «مردم لشکر قابله بدست‌هایی هستند که برای خرید جارو و مرگ موش هم صف می‌کشند»، «مسئله هسته‌ای به لبوفروش‌ها و راننده‌تاکسی‌ها ربطی ندارد»، «می‌شود مردم را فریب داد»، «مردم ایران خشن و حسود و پفیوز هستند» و... در این گزارش فاکتور گرفته شده‌اند.[5]

*آنچه جلایی‌پور نمی‌داند...

از قدیم گفته‌اند: میان عاشق و معشوق رمزیست... چه داند آنکه اُشتر می‌چراند؟!

در واقع نباید از آقای جلایی‌پور و امثال او انتظار داشت که فهمی از جاذبه و تشعشع عشق داشته باشند.

تشعشعی که حتی به خاک پای معشوق نیز اگر تابیدن بگیرد؛ آنرا مقدس می‌کند.

و تشعشعی که لسان‌الغیب درباره‌اش می‌گوید: هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم.

آیا بدیهی نیست که آنها که دل در گرو آستان عشق دارند؛ در این پاکی مطلق، تمام مفاهیم رنگ گرفته از معشوق خود اعم از غذا و خاک و راه و مشقّت زیارت و «گرداب‌های حائل» را به جان بخرند و توتیای چشم کنند؟!

صحبت‌های آقای جلایی‌پور درباره گرسنه بودن و هواپیما ندیده بودن اکثریت زوّار حسینی نیز اصطلاحا «از آن حرف‌هاست»...

زیرا اولا ملاک قضاوت آدم‌ها سطح شعور و عقلانیت و فهمیدگی آنهاست نه سیری و گرسنگی و یا مثلاً مرکبی که سوار می‌شوند.

ثانیاً جلایی‌پور گویی خود را به آن راه زده و نمی‌داند که این جمعیت کثیر فی‌الواقع در حال سفر خارجی به یک کشور همسایه هستند و کسی که عزم سفر خارج از مرز دارد؛ حکماً از دائره سیاه‌نمایی جریان خاص مبنی بر گرسنه و فقیر بودن خارج است.

البته فهم واقعه عظیم اربعین برای جریانی که این حرکت را در هواپیما و غذا و ... می‌بیند نیز به حدی نیست که درکی غیرمادی از سخاوت میزبانان و عشق زائران داشته باشند؛ چه اینکه در هر دو سوی ماجرا (میزبان و میهمان)، قشرهای ضعیف جامعه نیز بدون چشم‌داشت مالی با هرآنچه دارند، قدم در راه عاشقی می‌گذارند؛ کاری که بعید است امثال جلایی‌پور و همفکرانشان بتوانند.

و ثالثا جماعت منورالفکر ایرانی اگرچه به اثبات تجربه از درک این مطلب غافل است اما باز هم من‌باب تذکر می‌توان تأکید کرد که چیزهایی مثل کراوات و ادوکلن و احتراز از مردم و توهین به مقدسات و ژست معارضه با نظام؛ نه تنها ملاک فهم بیشتر و برخوردار بودن و مدرنیزگی نیست بلکه به اثبات تجربه تاریخی ما؛ صرفا نشانی از چاکرمآبی برای دشمن، سرنوشتی جز تباهی و اضمحلال در هاضمه ملت بزرگ ایران ندارد.

چه اینکه از دیگر مثال‌های فهمیدگی این جماعت مدعی! همین بس که معتقدند: «اکثر زوّار اربعین برای خوردن به این سفر می‌روند و اگر زمانی اربعین در ماه رمضان باشد دیگر هیچکس عازم نخواهد بود!»

***

1_mshrgh.ir/786986

2_mshrgh.ir/777533

3_http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940913000606

4_http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930807001263

5_mshrgh.ir/724178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 327
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 51
  • سعید IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    خاک تو سر ما با این استاد دانشگامون
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      تازه استاد دانشگاهی که کلی جوون زیر ۱۸ سال رو زمانی که مسئولیت داشته حکم اعدام براشون صادر میکنه! ببینید چه کسایی پرچم دار اصلاحطلبی هستن؟!!! پونز تو سر کنها و اعدام کنندگان جوانان!!!!
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      به نظر من نه گرسنه ماندن، نه هواپیما ندیدن و نه فقیر بودن ننگ نیست، ننگ این است که مثل این مردک «دزد» باشی. کمترین افتخاری که فقیر بودن دارد این است که فرد فقیر مثل بعضیها حرام لقمه و مال مردم خور نیست و از سرقت بیت المال و کلاه گذاشتن سر مردم به نان و نوا نرسیده است.
    • حجت اله RU ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      چرا خاک بر سر ما خاک بر سر اینچنین خاموشفکرانی که به اندازه برخی حیوانات شعور ندارند چه رسد به انسان .کدام انسان لامذهبی حتی دهان باز میکند و هموطن خود را بعلت تقید و تعهد به ارزش های اخلاقی و مذهبی تخطئه و منکوب میکند .این عین خیانت است و خودفروختگی.ننک بر امثال جلایی پور که بجز زنگار زدگی چیز دیگری از دهانش شنیده نشد.
    • ایزا IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      چرا خاک تو سر ما! خاک تو سر اونا با این طرز فکرشون. دیدی یه آدم بی جنبه دو روز با از نظر خودش باکلاس تر از خودش بچرخه چه تریپی میشه؟ اینا از اون قماشن
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      77 20
      خاک تو سر اون نادانی که اینطوری حرف زده.چرا توهین میکنی؟
    • حسین PL ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      76 18
      اونایی که از جنون یه کلمه نفهمیدن * شبیه شامیها به گریه ها میخندیدن یا دلت با اهل بیت میتونه باشه یه با اونهایی که به ظلم و شهادت به اهل بیت راضی شدند یا سکوت کردند , دلی که لانه شیاطین انس و جن شد دیگه با اهل هیچ رابطه ای نداره...... خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کنه که یک لحظه از آل الله دل نکنیم.
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      74 21
      تو دانشگاه با اینگونه باصطلاح استاد مواجه بودیم در واقع گرفتار بودیم مردم بهره خود را می برند این بی لیاقتهای باصطلاح اصلاح طلب هم بی بهره و بدبختند و از خوان امام حسین بی بهره اند
    • نورالدینی IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      53 18
      ای نمی فهمه یعنی نفهمه
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      49 13
      حقيقتا" هم چه بخواهيم,چه نخواهيم ,چه خوشمان بيايد,چه خوشمان نيايد,تا زماني كه چنين جماعت دگم ماديگراي غربزده دين به دنيافروشي كه تمام اتفاقات و حوادث اين عالم را بر اساس حساب و كتاب مادي و اين دنيايي محاسبه مي كنند ,بر سرنوشت ما و كشورما حاكم باشند و مملكت را به بيراهه مي كشانند,خاك برسر هستيم و خواهيم بود.
    • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      44 15
      بزرگوار ، گل به سر ما ، خاک بر سر کسی که این ... رو به عنوان استاد قبول داره .
    • مهدي IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      37 7
      معرفت دور گرانيست كه به هر خ..ندهندش
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      40 7
      خفه شو تو برو به عیش و نوش و مخفی ات برس بدبدخت هرگز نمی خواهیم شما افسادطلبهای کثیف برای اربعین فکر کنید چه برسه اقدام
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      36 17
      خاک تو سر خود جلالی پور نه بقیه
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      32 10
      افرادی که توی ذهن شون پهن و کاه هست لیاقت ندارن برای اربعین نظر بدن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      27 4
      بی شعور اونایی که به حرفش گوش بدن از اون بی شعور تر هستن
    • مشتی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      37 3
      اخر مردک حسابی بلیط هواپیما که در ایام اربعین به چند برابر قیمت فروخته شد پس اون کسی که نادار بوده با اتوبوس رفته(اونهم با قیمت 2برابر شده بلیط اتوبوس) و طبقه متوسط فقط با هوپیما رفته که اونهم مطمئن باش هواپیما ندیده نبوده!!! چرا غالب شما افرادتحصیل کرده بعد از چندسال درس خواندن همه را بی عقل و شعور فرض میکنید و خودتون را عقل کل!!!!!1
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      14 3
      خاک تو سر استاد دانشگامون با ما
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      14 2
      یک توصیه کوچک برات دارتون دارم : آقای به اصطلاح اوستا کل تاریخ رو بخونی خودت خوب متوجه می شی که بیشتر طرفداران دین مبین اسلام هم افراد ستمدیده و ضعیف بودند از قشری که به خاطر ظلم و ستم امثال شما!!!! که مدعی علم و ادب و کلاس و شخصیت هستید تاراج می شدند الانم ما ناراحت نمی شیم که ما رو گرسنه و ندید بدید خطاب کنی کسانی که از سر و جان و مالشون علیرغم سختی و نداری در راه مرید و عشقشون می گذرند دیگه از خذعبلات و توهین های تو و امثال تو باکی ندارند تو بمان و اون مغز خالی از فکر و قلب عاری از عشقت :: حال ما سوخته دلان عاشق رو کی خامی مثل تو و امثال تو می فهمه ....برای اینکه زیاد شخصیت بی سوادت رو آشکار نکنی بهتره بری یک گوشه بشینی و ادعای فضلت رو هم نگه داری برای مریدانت.......اگر توی این عصر یک عده به دنبال کسی مثل حسین بن علی ع بلند می شوند و فرسخ ها راه می رند تا به مریدشون برسن رو می بینی فقط باید یک نتیجه بگیری هر چقدر میزان ظلم و ستم توی دنیا بیشتر بشه نه تنها از کشور تو بلکه از کل دنیا تعداد این افراد بیشتر و بیشتر خواهد شد....
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      16 3
      نکنه طرف مصرفش بالا بوده این مزخرفات را تحویل داده
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      17 3
      این پرت و پلاها فقط از یک ضد دین میتونه باشه
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      17 2
      شما که هم حزبی هایت با غارت صندوق ذخیره فرهنگیان به نان و نوایی رسیده اند چرا در برابر فساد مالی اصلاح طلبها ساکت مانده ای
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      13 3
      مردم هر چند با درآمد متوسط و کم از جیب خودشون خرج کردند رفتند اربعین - در حالیکه هم حزبی های تو با خوردن مال مردم و غارت صندوق فرهنگیان و غارت بیت المال با گرفتن حقوق نجومی دارند به این مردم فخر میفروشند.
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      15 2
      این طرفدارای یزید هستند که از فداکاری مردم برای رساندن خودشون به کربلا عصبانی هستند.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      19 2
      معلوم شد سپاه یزید هنوز هم دارد بر ضد سپاه سید الشهدا میتازد.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      19 1
      این بیمقدار داره حرف وهابی های سعودی مسلمان کش را میزند.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      12 3
      حرف باب میل وهابی ها رو داره میزنه
    • حسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      0 0
      سلام اقای جلایی پور مواظب باش اگر در صف دشمنان امام حسین (ع)قرار بگیری و توبه نکنی عاقبت خوبی نخواهی داشت .
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    خیلی بی شعوری جلایی پور. یعنی این همه راه پیاده می روند که بهشون غذا برسه بخورن؟ خیلی بی شعوری جلایی پور. واگذارت با امام حسین.
    • حجت اله RU ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      85 12
      یکی نیست یادشان بیاورد که فساد و سستی اخلاقی که از ان نام میبری را در درون پارتی های شبانه و درهم لولیده .... جستجو کن و لطفا انچه لایق خودت هست را به ملت ایران نسبت نده بی حیا.
    • محمود IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      حضرت عباس خودش بهتر میدونه که حرفای جلایی پور درسته. بیشتر زائران از قشر فقیر و هواپیما سوار نشدن که توهین نیست
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      44 6
      واگذارت به امام حسین رو قشنگ اومدی دمت گرم
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      17 2
      مشت نمونه خرواره یک مشت افساد طلب شده اند دشمن امام حسین
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    138 9
    از کسی مطلب بزنید که عاقل باشه خیلی از افرادی که برا اربعین حسینی میرن اصلا کاری به سیاست در این مقال ندارن
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    92 12
    این احمق ها را چه به عشق . چه به امام حسین علیه السلام . اینها غرق در شهوت و شکم هستند .
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    حواله ات به حضرت عباس علیه السلام .
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    61 8
    از بس که اهمیت به نظرات کاربران میدهید آدم دلش میخواد صد تا جواب منطقی و دندان شکن به امثال جلائی پور بدهد !!
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    138 5
    پدربزرگ این یارو قبل از انقلاب گدایی می کرد یکی از اشتباهات و اشکالاتی که جمهوری اسلامی موجبات آن را فراهم کرد به نان و نوا رسیدن بی اصل و نسب ها است مردک زوار و محبین سید جوانان بهشت را تمسخر می کند !!!
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      40 7
      درود بر شرفت ؛ گل گفتی
    • محمود IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
      7 2
      این آقا خودش بیراه میره چکار به پدربزرگ و خانواده ش داری. ما که ادعا داریم شیعه علی هستیم نباید به کسی توهین کنیم اونم پدربزرگش که حتما دستش از دنیا کوتاه شده
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    این مردتیکه غلط زیادی کرده .....
  • محمد ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    72 14
    این افراد نادان رابی پاسخ بگذارید تنها قصد مطرح شدن دارند
  • محمد ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    76 17
    این افراد نادان رابی پاسخ بگذارید تنها قصد مطرح شدن دارند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    89 13
    همینه وقتی تو کشور اسلامی قدرت و قلم دست اینا باشه کسایی که پای انقلاب واستادن میشه گشنه و گدا
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    144 7
    مکر انسان شیر خر خورده باشه که اینطور برداشت گنه !!!! آخه مگر میشه آدم بیاد حدود 800 هزار تومان هزینه کنه تا بره آنجا چند غذای مجانی بخوره !!!!!!!!!! آن هم با کلی پیاده روی . دوما اینطور افراد نفهم نمی دانند درک کنند که این غذا با غذاهای دیکه هم فرق میکنه خیلی افرادی که خود غذای نذری میدند در جای دیکه برای گرفتن غذای نذری سر از پا نمی سناسند .خلاصه باید کفت کافر همه رو به کیش خود پندارد .خوب کسانی که حقوقهای نجومی میگیرند و شکمشان از مال مردم یعنی از حرام پر شده باید هم اینطور برداشتهایی داشته باشند. اتفاقا برداشتهای لشگریان یزید هم از این دست بود.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    این ها از این همه شکوه همین را می فهمند! عقب مانده های سیاسی
  • پسر IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    77 8
    خوشبحال امثال من و دیگران که خدا بهمون نظر کرده تا عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام در قلبمون جاری باشه. ارادت به اهل بیت علیهم السلام لیاقت میخواد که خداوند به هر کس نمیده.
  • محسن IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    73 11
    از کوزه همان برون طراود که در اوست.
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      42 5
      در مورد جلایی پور از کوزه همان بیرون ریزد که در اوست
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    93 8
    کلاس عقب مانده ها را هم خراب کرد این بابا.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    چهره بدون نفاق و نقاب یک اصلاح طلب
    • حسین IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      48 10
      اینقدر این بدبخت است تلاش می کند اسمش در لیست دوستان امریکا ثبت شوداینها خود فروشند
  • علی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    چرابعضی از دوستان به هر بهانه ای‌میخواهند اصلاحات رو بکوبند.....واقعا شما یا بیکارید یا‌دارین با شعور مردم بازی میکنید.....یعنی یه اصلاح طلب میاد به همین‌راحتی به مردم توهین می کنه....؟؟؟؟؟ خدایی زشته اینقدر دروغ اینهمه بازی با احساسات مردم شریف‌ ایران‌....
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      85 8
      چرا بعضی دوستان اصلاح طلب روز روشن را هم انکار می کنند ؟!!! واقعا شما یا بیکارید یا بی شعور
    • رضا شیرین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      15 2
      مطمئن باش اگر سایت مشرق دروغ منتشر می کرد الآن این سایت های فساد طلبان غوغا می کردند و از زمین و زمان به سایت مشرق حمله می کردند، باید به شما اصلاح طلب سر خورده بگویم هرگز فکر نمی کردید که فساد طلبان اینقدر مادی گرا و از اهلبیت دور باشند...
  • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    53 5
    آقایون و خانمهای اصلاح طلب و جیب پرکن از اموال عمومی و بیت المال،اینو مطمئن باشید که به برکت همین پابرهنگان و گرسنگان کشور ما پابرجاست و الا شماها ۲۴ ساعته در پی دعواهای خودتون هستین درست حرف بزنید،مردم احترام دارن
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    40 5
    افرادی که در بالا ذکر خیرشان شد اشتر نمی چرانند بلکه خود اشتر هستند.
  • ریحانه IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    69 4
    با آل علی هر که در افتاد ورافتاد ! آقای جلایی پور و همفکران ایشان منتظر بدعاقبتی باشند هم در دنیا و هم در آخرت ....
  • داریوش IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    45 1
    فقط هلال احمر ۱۵ میلیارد تومان از زائرین اربعین کاسبی کرد و کمترین خدمات را ارائه داد ... مابقی هزینه هایی که از جیب زوار به زور تیغ زدند بماند !!!
  • احمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    103 9
    والا اگر با بومیان جنگلهای آمازون و اندونزی و اسکیموهای قطب شمال در مورد مظلومیت امام حسین و حقانیت اسلام صحبت بشه ، حتی اگر ایمان نیارن ، لااقل عنادی هم ندارن ! اما شیعه نمایان اصلاح طلب ، هم عناد دارند هم نفاق
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      37 2
      امثال این مردک همون قدر شیعند که عمر سعد و شمر شیعه بودند و اگه تو سال 61 هجری زندگی می کردند قطعا توی جنایتگری روی هر دو ملعون رو سفید می کردند.
  • رضا IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    71 7
    سرنوشت خوبی در انتظار به اصلاح طلب غرب گرا با افول دولت های غربی نیست.دیر پاسخشو دادین ولی بجا بود . می شود بجای سر و کله زدن با غرب گراها پیگیر گسترشه تشیع و برنامه ریزی بیشتر برای اربعین سال بعد با جمعیت بیشتر بود بنظر من این افراد با خرده گیری به زوار و ساحت معصومین خودشونو نابود میکنن
    • حجت اله RU ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      57 4
      اینجانب برای سال اینده به کوری چشم لائیک ها و لامذهبان و خودفروختگان اجنبی پرست و بدگویان خاندان عصمت و طهارت امثال همین لات و خزعبلات حتما ایستگاه صلواتی را برای خدمت و پابوسی زوار "اقا اباعبدالله الحسین " بین حرمین شریفین نجف اشرف و کربلا دائر کرده و کمربسته نوکری زوار اقا و اربابم را خواهم کرد .دکتر حجت اله رشیدی الاشتی - مسکو فدراسیون روسیه مرگ بر دشمنان ال علی چه داخلی چه خارجی .یاعلی
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    59 9
    ایشان بهتر است به خودشان توهین کنند که بزرگترین دغدغه ایشان و امثالشان اینستکه امریکا را راضی کنند ملت مؤمن ایران بموقع جواب این روشعنفکران را خواهدداد که البته با این راهپیمایی داد. فقط از ایشان بپرسید چرا اینقدر از این راهپیمایی وحشت دارند
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    41 6
    واقعا که... همینا بودن که تئوری خیزش مردم تو ایران رو هم ارائه دادن.
  • ناشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    32 2
    بعضیها تا دیروز نون خوردن نداشتن که هم اکنون ادعای بزرگی میکنند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    69 7
    تعجی ندارد ،تنها تعجم من رای دادن عده زیادی از جامعه به اصطلاح مذهبی به جماعت اصلاح طلب هست!
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      16 5
      به هرحال تو هر جماعتی نخاله پیدا میشه
  • Amir IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    68 7
    در سرزمین من آن چه را نمی فهمند مسخره میکنند...
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    86 7
    خَر چه داند قيمت نقل و نبات؟! اقاي نا محترم زندگي و رفتار عاشقان اهل بيت به خودشون مربوطه و كمترين ربطي به غريبه هاي با اين مكتب و دين نداره. شما به أمور مربوط به مذهب و علائق خود بپردازيد و در امور ديگران دخالت نكنيد. والسلام
  • Aa IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    78 8
    وقتی در زیارت نامه ها می خوانیم لعنت بر هر ان که با شمشیر و نیزه و سنگ سبب شهادت شدند و انها که راضی به این امر شدن در حال حاضر می شود قلم کلام فکر و حتی نگاه تمسخر الود هر کس کمی فکر کند می فهمد مورد لعن است یا نه
  • Aa IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    20 3
    وقتی در زیارت نامه ها می خوانیم لعنت بر هر ان که با شمشیر و نیزه و سنگ سبب شهادت شدند و انها که راضی به این امر شدن در حال حاضر می شود قلم کلام فکر و حتی نگاه تمسخر الود هر کس کمی فکر کند می فهمد مورد لعن است یا نه
  • جواد IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    26 3
    امثال اینها زیادن تو مملکت وبا این چرندیات نمیتونن دیگه جلو مردم را بگیرن از ۱۴۰۰ سال پیش اینها بودن که خواستن حماسه عاشورا واربعین واسلام رو خاموش کنن ولی دارن هرروز دارن رسوا و نابود و ابتر میگردند .
  • جواد IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    48 7
    امثال اینها زیادن تو مملکت وبا این چرندیات نمیتونن دیگه جلو مردم را بگیرن از ۱۴۰۰ سال پیش اینها بودن که خواستن حماسه عاشورا واربعین واسلام رو خاموش کنن ولی دارن هرروز دارن رسوا و نابود و ابتر میگردند .
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    16 2
    در مورد همچین ادمی نظر دادن اشتباه
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    51 2
    کی شود دریا به پوز سگ نجس
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    36 2
    این ها استاد جنگ روانی اند در دام صحبت های این اصلاح طلب ها نیافتید...حمله به اربعین و زائران امام حسین(ع) سناریویی است برای منحرف کردن افکار عمومی از پنبه شدن بافته های آقایان در برجام و دسته گلی که این اهالی پرگوی، پرمدعای، بی هنر و طبل توخالی به آب داده اند..
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    6 46
    عینه واقعیته
    • علی IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      22 2
      قضاوت تو نزد خدا به روز حساب به میزان خواهد رفت مگه بلیت هواپیما و اتوبوس را دو برابر نکردن پس حرف زیادی موقوف
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      7 1
      کی بلیط هواپیما و اتوبوسو دو برابر کرد؟ مگه منتخب همین ملت نبود؟ شما خبر از میزان فقر و بیکاری دارین؟ منتخب همین ملت باعث و بانیشه پس مستقیما خود ملت باعثشن
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    29 3
    کاش کسی بود که بزنه تو دهن این ها
    • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      10 1
      مطمئن باش خدا توی دهنشون میزنه
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    29 3
    دلم به حال این افراد میسوزه... جالبه...با خوندن این مطلب تفالی به دیوان حافظ زدم،این غزل اومد: ... مبین حقیر گدایان عشق را کاین قوم شهان بی کمر و خسروان بی کلهند!!
  • جامعه شناس از هاروارد US ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    25 2
    من به همچین فرد بیسوادی توسعه میکنم که ایشان ابروی جامعه شناسان واقعی را لکه دار نکند. خریدن مدرک با تحصیل مدرک کاملا متفاوت است. ولی ترا بخدا کسی جلو این خود کشی بی سوادی را بگیرد.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    36 2
    اگه زمان شاه کسی به خودش جرات می داد چنین اراجیفی به هم ببافد مراجع تقلید و حوزه ها دمار از روزگارش در می آوردند.واقعا چرا اینقدر حوزه های ما منفعل شده اند؟
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    33 2
    جلایی پور مصداق اولئک کالانعام بل هم اضل هستندوپرچم امام حسین همیشه درایران بالاست
  • حسین IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    23 2
    تا همین چند وقت پیش از ارز مسافرتی عمدتا کسانی استفاده میکردند که به ترکیه و دبی میرفتن که اتفاقا از بودجه عمومی هم تغذیه میشد
    • سید جعفر حسینی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      10 1
      لعنت خداوند بر منافقین دیروز ومنافقان عند روشنگر مآب امروزص
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    22 3
    برای من جایی تعجب هست در چند سال اخیر یا بهتر بگم بعد از سال 88 چقدر وقیح شدن هرچی دوست دارن در مورد امام حسین می گن پای کدوم سفره نان خورده اند شایدم ما بیغیرت شده ایم
    • شیرین IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      5 1
      وقتی که پرچم امام حسین رو در خیابان های تهران سال 88 آتش زدند ، تمام ماهیت درونی کثیف اصلاح طلبان برملاء شد و هرگز هم اظهار پشیمانی نکردند...
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    16 2
    این افراد برا معروف شدن کاری با خودشون می کنند که لایه اوزون با خودش کرد :-)
  • مهماندار هواپیما IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    45 3
    اقای جلالی پور بنده بعنوان مهماندار هواپیما بارها شاهد مسافرت همپالگی های شما بوده ام که در طول سفر موقع صرف غذا با چه ولعی به سینی غذا و یا غذاهای روی میز مخصوص هما کلاس حمله می کردید و ما از خدا می خواستیم که هیچ وقت امثال شما منور فکر های بی کلاس وارد هواپیما نشوید چون فقط باعث ابرو ریزی قشر ایرانی ظاهرا باکلاس جلوی خارجی ها می شوید شما ها حتی طرز استفاده از دستشویی هواپیما هم بلد نیستید و ما بارها مجبور شده ایم که حتی به امثال شما ها تذکر بدهیم که بعد از استفاده از سینک دستشویی حتما با دستمال کاغذی ان سینک را تمیز کنید که تا مسافر بعدی بتواند استفاده کند که با اخم شما ها روبرو شده ایم ولی شماها حتی جرات اعتراض به ما را ندارید و می دانید که تنها کسانی که با شما ها همیشه در گیر هستند مهمانداران هستند که از شما باسوادتر و با کلاس تر هستیم و ما به شما راه روش بر خورد و استفاده از هواپیما را یاد می دهیم حالا شما دارین از مردمی ایراد می گیرید که کمال احترام را در پروازهای زیارتی رعایت می کنند و این ضرب المثل بین ما مهمانداران وجود دارد که شما ها را همیشه گرسنه می شناسیم
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    12 17
    یادتان رفته میگفتید اکثر قریب به اتفاق ملت ایران هواپیما سوار نمیشوند چرا اینقدر بودجه صرف هواپیماخریدن میکنید ؟ خوب این بنده خدا هم همینو گفته که . شک دارید اکثر شرکت کنندگان در مراسم از قشر متوسط و پایین اجتماع هستند؟
  • فرهاد ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    13 30
    والا من هرچی صحبتهای این بنده خدا رو خوندم ندیدم حرفی از گرسنگی و هواپیما ندیدن بزنه. بازم دروغ گفتی مشرق؟!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      0 0
      شما به مسائل آگاه نیستید!
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 2
      حرف راست زده
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    28 1
    در اینصورت مراسم اربعین از بودجه‌ی عمومی تغذیه نمی‌کند و جمهوری اسلامی هم می تواند وظائف دولت- ملت و شهروندی را نیز برای همه ایرانیان بهتر انجام دهد// چیزی که ما دیدیم کاسبی دولت بود. دولت دستش تا کتف تو جیب مردمه، تا کتفففففففففففففف
  • م.ج IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    23 1
    گرسنه بودن فی نفسه رذیلت نیست که گاه فضیلت نیز ممکن است باشد چنانکه عدم بهره مندی از لوازم و مظاهر تجدد فی نفسه رذیلت نیست که گاه ممکن است فضیلت به شمار آید اما جان گرفتن و رشد کردن و جامعه شناس !!شدن از صدقه سر انقلاب اسلامی و پابرهنگان و گرسنگان و محرومین و چون زالو فربه شدن ودر همان حال استهزاء و تمسخر همان فرودستان پستی ورذیلتی است که فقط از امثال جلایی پورها و حجاریان و زیبا کلام و کرباسچیها برمی آید .فائزه ازقلم نیافتد
  • ژن خوب IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    34 1
    گدای حسین (ع) بودن شرف دارد به گدای غرب بودن
  • سلام. IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    14 1
    اينها همانهايي هستند كه امام حسين را به وعده واهي ملك ري فروختند وباختند ونابود شدند وزايرين امام از لا يخافون لومت لائم وعاشق هميشه در تعالي وجاودانگی انشالله..
  • DE ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    12 87
    کاملا درست گفته ایشون
    • اشنا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      13 6
      تو هم از قماش اونايي
    • اشنا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      11 4
      زیارت اربعین و پیاده روی اربعین میتواند حق مردم را حلقوم مفسدین در بیاورد و اینها هم از همین ناراحت هستند از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
    • دوست IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      14 4
      اینها هم از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
    • اشنا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      10 3
      رفيق دزد وشفيق قا فله تو هم از قماش اونايي
    • اشنا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      7 2
      زیارت اربعین و پیاده روی اربعین میتواند حق مردم را حلقوم مفسدین در بیاورد و اینها از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
    • اشنا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      5 2
      رفيق دزد وشفيق قا فله تو هم از قماش اونايي
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    10 6
    جناب آقای جلایی پور به عنوان کسی که کرسی استادی داره بسیار ناراحت شدم.واقعا در شان شما نیست
  • لبیک یا حسین IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    16 3
    متاسفم برای تو و دوستانت شما هیچی نفهمیدی از اسلام پولارو بدن به تو و دارو دستت که باز اختلاس کنید کم دلم مهدی فاطمه رو شما خون کردی که باز این حرفا رو هم میزنی واقعا که از امام زمانت حجت خدا روی زمین خجالت بکش خجالت بکش
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    20 2
    یعنی هوا پیما به نظرر جلائی پور باید فقط در خدمت رانت خواران ومفسدان اقتصادی باشدمگر این مردم شریف از دسترنج خودشان خرج نکردند وبلیط نخریدند ؟
  • وحید IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    13 1
    کسی که پول ویزاوهزینه رفت برگشت چندصد هزارتومن میشه میتونه بهترین غذاتوخونش بخوره حلاخودت کمی فکر کن
  • مرادی IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    24 2
    کسی که امام حسین رو نمیشناسه و با پول حرام شکمش یر کرده باید این حرفو بزنه شما یزید زمانه هستید بعد ما میدونیم که تا اونجا تون سوخته انشاالله آقامون مهدی میاد
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    16 2
    جالبه که اسلام شناس فرانسوی ماری پیر والکمان ، در پیاده روی اربعین از دنیا میره و بنا بر وصیتنامه اش در صحن مطهر علوی تشییع و در حسینیه ای در جاده نجف کربلا به خاک سپرده میشه ولی این نادان در ایران شیعه به دنیا اومده و هیچی نمیفهمه
  • یه ایرونی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    12 2
    از آدمی که تمام نشخوارهای معرفتی اش از غرب با راهپیمایی اربعین حلاجی میشه و بر باد میره توقع بیشتر نباید داشت ای پابرهنگان خوشا به سعادتتان که کاخ های کاغذی وادادگان غربی را به لزره انداخته اید و نزدیک است که این پوشال آتش بگیرد و برای همیشه نابود شود.
  • مجيد IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    17 3
    من که هر اصلاح طلبي ديدم اين حرفارو زده
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    13 3
    من گرسنگی و از عقده ی بودن بیشتر دوست دارم.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    11 3
    ... بی سواد . فقط مدرک دارند ولی نه علم دارند نه عمل و نه شعور انسانی. ...
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    16 2
    خدا خر رو میشناخت که ...
  • حسین شهابی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    12 2
    قبلا میگفتم که امام حسین (ع) عشق است ولی امسال از لطف ائمه خودم که مشرف شدم دیدم که امام حسین (ع) در ذات مردم نفوذ کرده و از مرز عشق گذشته است و بالعینه نه کسی گرسنه بود و آقایی که می گویند مردم هواپیما ندیده اند به نظرم زمانی که مردم لبیک گویان دست بلند می کردند ایشون توهم پیدا کرده که ملت برای هواپیما و هلی شات دست تکان میدهند در حالیکه ندای لبیک یا حسین و لبیک یا عباس و لبیک یا زینب همه جا طنین انداز بود
  • ناشناس IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    4 17
    اصل موضوع رومتوجه نشدیدمیگه دولت نباید امکانات کشور رو صرف نذری و راحتی زوارکنه مردم بایدخودش خودجوش برن تاواقعی جلوه بده بایه حساب سرانگشتی بیش از پنج هزارمیلیارد پول هدرمیره ونیازی نیست دولت ازکارمندان به اجبار پول برای عتبات کسرکنه بااین پولها تمام مدارس وبیمارستانها ترمیم میشه
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      12 1
      اینطور بهانه نیارید دیگه چی بگید! اولا دوباره یک رقمی از خودتون درکردید و روش مانور میدید!! 5 هزار میلیارد قیمه و قورمه و آب معدنی خرج زوار شد؟ اون هم با پول دو برابر بلیطی که میدند، مبلغ هنگفت بیمه (میدونید بیمه های عمدتا دولتی سر مناقصه ی بیمه ی اربعین دعوا دارند؟!) کسر حق هلال احمر و پول هنگفت صدور گذرنامه و ... دوما چرا نقدا جلوی خروج ارز یارانه ای در تمام این سال ها به مقصد آنتالیا و پاریس و لندن و اتاوا را نگرفتید و نمیگیرید؟ چرا بنزین یارانه ای خطوط هوایی که میلیاردها تومان خرج به مملکت میزنه و نمیزنه؟ بنزین یارانه ای سفرهای شمال و کیشو ...؟ میدونید طبق محاسبات شما نه 5هزار میلیارد تومان که 5 هزار میلیارد دلار خرج این کاسه لیسی عمدتا طیف متوسط رو به بالای دوستان شما میشه؟ سوما یک حرکتی شکل میگیره و عمده نزری ها توسط مثلا موکب های خودجوش یا موکب های امثال آستان که منابع درآمدیشون از وقفیات گسترده ای هست که ثروتمندان خداشناس با کمال میل بهشون کردند صورت میگیره چرا انقدر باید شما را ناراحت کنه؟ راحتی زوار؟ خجالت نمیکشید؟ خرج راحتی مسافران آنتالیا میکنه و کنه و خواهد کرد بهتره؟ یک بار مسیر اربعین را برید ببینید راحتی وزار و پاهای تاول زده و سرویس های بهداشتی نامناسب و پارکینگ های خاکی و .. و ... راحتیش در حد چی هست!! خجالت هم خوب چیزیه!! و در نهایت دوست خوب شما خودتون را فریب ندید، چرا هم طیف های شما به نذی امام حسین گیر میدند؟ به پیاده روی اربعین گیر میدند؟ به عزاداری گیر میدند؟ به هر چیزی که بوی دینی داشته باشه گیر میدند؟ چون در یک دوگانگی عمیق هستند!! وسط گیر کردند. هم میخوان پز مدرن!! ضد مذهبی بودن را داشته باشند و هم توجیه کنند این ضد دین بودن را!
  • عبدالله IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    13 1
    لطفا اقای به اصطلاح روشنفکر دهنتو ببند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    10 1
    چه داند آنکه اشتر میچراند. ....
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 0
    دانشگاه چرا این هتاک بی تربیت را اخراج نمی کند
  • عاشق IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 1
    این برنامه جدید این جریانه . مشرق یه تیتر بری از حرفای زیبا کلام بد نیست.میشه دید چه هماهنگ دارن توهین به این واقعه رو اپیدمیک میکنن.این که اینا اینقدر هماهنگ عمل میکنن تو نظر دادن ینی این واقعه براشون خطرناکه.دارن به نوعی فضا رو رادیکال میکنن که کلا دو جناح توش باشه.نادون هایی که میرن اربعین و دانا هایی که نمیرن.همون کاری که با قشر مذهبی کردن و میکنن. نادون های ندید پدید که بهشون میگن حزب اللهی و دانا های اتو کشیده ای که بهشون میگن استاد. خدا مردم ما رو از دریای فتنه ها نجات بده.
  • حسین IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 1
    مشکل اینها خیلی عمیقه اینها نان شان از نوکری آمریکا در میاد و شخصیتشان در گرو این کاره. آمریکا شیطان زمانه و نماد لشکر یزیده. در واقع مشکل اینها با جریان کربلا و امام حسین (ع) است. بگذارید هرقدر میخوان حرف بزنند. چراغی را که ایزد بر فروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 1
    مشتی دزد و اوباش شدن استاد جامعه شناسی.همینه که ما به هیچ جا نرسیدیم.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 1
    از قیاسش خنده آمد خلق را او چو خود پنداشت صاحب دلق را به عنوان یک استاد دانشگاه عرض می کنم که متاسفانه دانشگاهها امروز جولانگاه افراد ضعیف النفس و خودباخته ای شده که هنوز در سودای چشم چرانی های سفر خارجشان یا شکم چرانی و دم جنبانی های به اصطلاح سیاسی شان شده اند و تا بدان حد گستاخ شده اند که در مواردی عصمت معصومین، مرجعیت و اتکاپذیری قرآن را هم زیر سوال می برند!! ممکن است بپرسید پس مسوولان مربوطه کجایند؟!
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    بسمه تعالی الاسلام یعلوا ولا یعلا علیه وقتی عده از پیروان عبدالله زبیر وفرصت طلب به مغناطیس وحت افرین الهی وعشاق بی مثالش که اورا ندیده با وی عشق بازی میکنند چنین تحقیر میکند از بابت رافت همان مردم است که اینان را به مزبله نمیفرستند شاید توبه نمایند
  • صابررواقی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    17 0
    اقای جلایی پورلطفا خفه شو
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    16 1
    بشکند دستها و قلمهائی که به دوستدارن حسین گستاخی می کنند
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    19 0
    ابله کدوم اتوبوس وی آی پی و هواپیما مجانی در اختیار زائران گذاشته شده. هواپیما که توسط تنها در حدود 100 هزار زائر که وضعشون بهتره مورد استفاده قرار میگیره اون هم با پرداخت تا قرون آخرش و اتوبوس هم که همون اتوبوس های بین شهری است که در نهایت تا قرون آخر و دوبله و حتی بیشتر پولش را از جیب زائران عزیز بیرون کشیدند. چی داری میگی؟ ولی از اونور جز اینه بسیاری از این زائران که فقط به عشق امام حسین مثل امسال تو و دوستانت هیچگاه جز کربلا و عراق از گذرنامه هاشون برای سفر پاریس و لندن و آنتالیا استفاده نمی کنند را با هزینه ی گزاف براشون پاسپورت صادر میکنید و از این راه درآمد هنگفتی نصیب دولت میشه. یا هزینه های دیگه. ارزی که دوستانت بالا میکشند یا در دبی و پاتایا و آنتالیا و پاساژهای لندن و ملبورن و اتاوا و پاریس خرج می کنند که کمر کشور را میشکونه بیشتر به اقتصاد کشور ضربه زده وو میزنه و خارج کردن کرور کرورش یا قیمه و چای دادن به زائرین در مسیر که اون هم بیشترش از میان کمک های جاهایی مثل آستان قدس رضوی است با ثروت وقفی که صاحبان متویش با عشق در اختیار آستان گذاشتند؟ برید از اون درگذشتگان ثروتمندی که اموالشون را وقف آستان کردند بپرسید راضی هستید پولتون را برای زائرین قیمه نذر کنند یا بریزند تو شکم امثال تو و رفقات تا باهاش برید آنتالیا گردی و یا ازش برای واردات پورشه استفاده کنید. قشنگ نشون میده چقدر این پیاده روی میسوزونه شما را. جمهوری اسلامی جمعیت سه میلیونی را رها کنه و هیچ خدمتی نکنه چون متهم میشه به جمایت از پیاده روی اربعین؟ سه میلیون نفر را که سه سال پیش حمایت نکردید و دیدید چه وضعی در مهران پیش اومد. امثال هم که تلویزیون مامور بود تبلیغی نکنه چون زوار زیاد نشه. نکنه انتظار دارید بیاد بگه نرید، بیخود میکنید میرید و تبلیغ منفی کنه؟ اگر نمیمیرید از شرم لااقل خفه شید!
  • NL ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    حمل و نقل و سرویس دهی (رایگان) واسه اربعین وظیفتونه پس واسه چی منسب و مدیریت دارین تو جامعه حسینی؟ این جماعت گشنه گدا از قعر دوران و فلاکت به نون رسیدن که شیلنگ نفت و کلید خزانه رو ببرن خونه و فقط با منزل و فامیل جشن بگیرن دورش.
  • رضابیگزاد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    به نظر من اینجور انسانها از همون نسل یزید و معاویه و شمر لعین هستند که مطمعنن زمانی که آقا امام زمان ظهور کند علیه ایشان قرار میگیرند اینها همان خیانت کاران به کشور و اسلام هستند.
  • امیر US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 17
    ایشان یک تحلیل جامعه شناسانه داشتند به نظرم اصلاْ قصد توهینی نبود و حرف شان هم خلاف واقع نبود. البته بهتر بود در انتخاب بعضی جملات حرفه ای تر عمل می کردند. مثلاْ جمله - مدرن ترین امکان شان بنز بهشت زهرا است - مناسب نبود.
    • ناشناس IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      6 0
      تحلیل جامعه شناسانه خخخخخخخخخخخ. اینو خوب اومدی
  • رضا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    امثال جلایی پور مگسن ....گور خودشونو میکنن
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    آقای جلایی پور حرفهایی که میزنه اثرات شیره....
  • حجت اله RU ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 0
    والله اگر هزاران سال امثال شهید مطهری و امام رحمه الله و امام خامنه ایی داد میزند که ای ایهالناس کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و تنها کافی است که امام حسین زمان و کوفیان زمان خود را بشناسید ممکن بود بازهم بعضی باور نکنند تا سخنان کوفی مسلک های زمان که حالا جلو تر از پیامبر و ائمه میدوند .انها نگران ان هستند که نکند مبالغی که برای پرکردن حساب های بانکی خود در خارج از بیت المال نشان کرده اند کم شود .ای رو سیاهان مردم حق ندارند به کربلا و پیاده روی اربعین بروند ولی امثال شما بی لیاقتها و چپاولگران بیت المال حق دارید با زن و بچه ماموریت های خارجیVIPبروید .
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 0
    جلایی پور بدبخت بیچاره حتما یک فکری بحال خودت بکن....بینوا از بس سرسپردگی سیاستمداران بی دینهای غربی رو کردید و لقمه حرام خوردی در بی معرفتی محض خواهی مرذ.....دل سیاه و پر ظلمت که درب ورودش فقط برای شیاطین بازه از درب خروجش که دهان هست چیزی جز عناد و دشمنی با نور خارج نخواهد شد ....
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    18 3
    مرگ بر اصلاح طلبان منافق ، دشمن امام حسین و تشیع
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      0 3
      این نوع اظهارنظرهای نادرست و برخی مواقع از روی غرض دشمن را شاد می‌کند و این باور را ایجاد می‌کند که آیا شما در گروه نوکران آل سعود و حلقه به گوشان ترامپ هستید که به دنبال نیل دشمنان ما به اهداف شومشان هستید.... که البته آن ها و شما کورخوانده‌اید... بصیرت مردان انقلابی ما نمی گذارد همچنین اتفاقاتی رقم بخورد
  • LB ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    15 0
    حالا زائرین شدن بی کلاس و هواپیما ندیده ولی اونایی که مثه مردای هیز و زن ندیده سلفی حقارت میگیرن و با هواپیما هم عکس یادگاری میگیرن خیلی با کلاس‌ اند. شما که کلا همه افتخارتون پیش طرفداراتون اینه که هواپیما وارد کردید هواپیما ندیده هاااا. یه افتخارتون هم اینه که با امریکا سر یه میز نشستید حالا مهم نیست ترکمنچای امضا کردید یا سند بردگی.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    14 1
    بودجه اربعین از رو دوش شماها بیافته ؟! که بعدش بریزینش تو حساب برادر اختلاسگر 30000 میلیاردیتون ؟ حسین شریعتمداری تته پته تون رو بالای آب نمینداخت تا حالا چراغ خاموش حقوقهای نجومی بالای ماهی یک میلیارد شده بود ، اشراف نوکر آمریکا
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 26
    بچه جون، حرفهای جلایی پور رو تحریف نکن، روز قیامتی هم هست
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      12 2
      خف بابا ! شماها اگر ذره ای به قیامت اعتقاد قلبی داشتتید اصلاحاتچی نمیشدید......همتون باید در پیشگاه خدا در مقابل شهدا پاسخگوی خیانتهاتون به خون شهدا باشید.....
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 15
    خداییش همچی بی ربط هم نگفتن.تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها....البته توی کشور ما چیزهایی هست و فقط چیزکیش یه مردم گفته میشود...
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 22
    جزو معدوداساتید باسواد و منطقی دانشگاه است.با یک خبر هدف دار و بریده شده قضاوتش نکنیم.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 11
    چرا همش نظراتی ک موافق خودتونه رو منتشر میکید؟؟؟؟؟پس نظرات مخالف چی؟؟؟؟ بعد ادعا هم دارید...
  • مجید IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 1
    خاک بر سرت . حس حسادت توی کور دله که به ارباب حسین داری . البته خیلی آدمهای احمقی مثل تو اومدن و این حرفها رو زدن در طول تاریخ که همشون نابود شدن . ولی ذره ای از عشق مردم شیعه و سنی و مسیحی به سلطان عشق کم نشد که نورش تا قیامت پابرجاست
  • ابو محمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 11
    متاسفم برای خودم که چرا مطالب شما را پیگیری میکنم .شما با این آقا مشکل دارید و بسختی میخواهید به مردم بقبولانید که ایشان به زوار اهانت کرده است اگر گناه ایشان ده باشد گناه شما نود است از صد.چون برای خط و ربط خودتان حرف میزنید نه برای رضای خدا
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 20
    تیترتان با متن خبر هماهنگ نیست از متن این تیتر قابل استنباط نیست این "عوام فریبی"و توهین به شعور خواننده هست متاسفم که با این تیتر انحرافی ملاک داوری خواننده باورهای وی برای داوری است.
  • فرزند شهید IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 1
    آخ چقدر بدبختی که نمی توانی ملت را درک کنی. به والله که شما استاد شیطانی نه استاد دانشجویان.
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 7
    ایشون اراجیف زیاد میبافه ولی خداییش چیزی که شما تیتر کردید رو نگفته ها تقوا شرط میکنه منصفانه نقد کنیم
    • NL ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 1
      مگر نمی دانی اصلاح طلبان...
    • سعید IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      0 2
      احسنت
  • IQ ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 1
    اگر این مطلب را گفته برای اثبات نوکر صفتی خود نسبت به شیطان بزرگ است بداند با این دم تکان دادن برای شیطان بزرگ چیزی جز ننگ ابدی نصیبش نخواهد شد اکثرا کار خود را تعطیل میکنند تادراین راهپیمایی شرکت کنند وعشقشون را به آقا شون نشون بدهند
  • نصیر IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 1
    از کسایی که دنیاشون شکم و شهرت هست بیش از این انتظار نداشته باشید....
  • p[j IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 1
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 1
    دیوث فرهنگی
  • جلیل IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    اصلا ما گرسنه و هواپیما ندیده . شما سیر و شکم پاره . چرا ناراحتی؟ سوزش از کجاست ؟ اصلا ما بد و شما ژن خوب . چرا ناراحتی ؟! زمان دفاع مقدس که اکثرا" همین مردم قشر متوسط به پایین شجاعانه سینه سپر کردن از وطن و ناموس دفاع کردن . البته از ناموس شما هم دفاع کردن . خوب یادمه امثال شما اون پشت مشغول هواپیما سواری و شکم پاره گی بودین و میگفتین : مردم از گرسنگی میرن جبهه . الان هم با این ضدیت بی موردو ژست اپوزیسیون میخواین توی چشم قرار بگیرین و دنبال یک پالس از دشمنان ایران هستین تا خود و منزل محترم را که همین هواپیما ندیده ها از گزند نظام بعث و خونخواران داعش محافظت کردن را به دوباااااااای (دوبی ) یا ... بروید و با وطن فروشی گذران کنید ...
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 1
    ملعون
  • زائر کربلا IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    16 0
    خاک عالم بر سر این اصلاح طلب احمق، ان شاء الله اباالفضل جوابتو بده، حکومت خرج میکنه و اینا رو سوار هواپیما میکنه و بهشون غذا میده؟لعنتی کجایی ببینی یه سال پول جمع کرده تا واسه ی حسین فاطمه خودشو آواره و در به در کنه و با پای برهنه و به عشق آقا قدم برمیداره زائر اربعین، خاک بر سرت جلالی پور ، اولین باره اسمتو میشنوم ، ولی فهمیدم خیلی بدبخت و بی مقداری
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    به اقای جلایی پور بگین معاون رئیس جمهور و چند وزیر و تعداد زیادی از مدیران ارشد کشور و هنرمندان و ... هم در پیاده روی اربعین حضور داشتن..اونا هم هواپیما ندیده و گشنه بودن؟!
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    11 0
    همیشه در بحرانها ثابت شده که این مردم عادی هستند که در صحنه های دشوار،حضور یافته و از خاک وطن و نوامیس کشور دفاع می کنند نه خواص که تخصص آنها فقط بازی با کلمات و تز دادن است وکنار گود نشستن.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    چی بگم والا ، ایشون می تونست مودب تر باشه ولی افسوس ... ابوجهل عموی پیامبر بود ولی راهش خلاف راه پیامبر بود ، منظورم اینه که ابوجهل هم نسبت خونی و هم در دوران پیامبر بود ولی چون خودش نخواست هدایت نشد ، به نظرم نقد بکنید حرفاشو ولی خودتون رو خسته نکنید بعضیها هدایت ناپذیر هستن تا اینکه مرگشون فرا برسه ...(کلی عرض کردم شخص خاصی مد نظرم نیست)
  • اریا IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 14
    مشرق حقیقت همیشه تلخه
  • احمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    .... همه رابه کیش خودپندارد بایدازخانم ماری پیروالکمن اسلام شناس فرانسوی یادی کنیم که بنابروصیتنامه اش درنجف اشرف تشییع شدودرمسیر زاِِِئراناربعین حسینی ارام گرفت یارب مبادکه گدامعتبرشود که گرمعتبرشودازخدابی خبرشود یاحسین
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    19 1
    به قول حضرت مولانا جلال الدین بلخی: دو سه عو عو سگانه نزند ره سواران
  • امیر IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 21
    دوستان عمل بیاورید، ادب، احترام به انسان و انسانیت، احترام به حقوق همدیگر، به همسایه، رعایت قانون، صداقت، تلاش، تولید، کسب روزی حلال و ... کاش مذهبی که شما با این شیوه قریب به ۴۰ سال است اجرا می کنید کمی هم جلوی سقوط آزاد اخلاق در جامعه را میگرفت. یک با شرف پیدا شود و قسم بخورد که این سبک از اجرای مذهب موجب ارتقای سجایای اخلاقی و انسانی در جامعه گردیده است. درود بر انسان های گمنامی که در این هیاهوی سلفی در راهپیمایی اربعین، دست از تلاش صادقانه و خدمت به انسان ها با هر رنگ و طبقه و آیین بر نداشتند. یا حسین غریب، خودت به فریاد برس
    • NL ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      10 1
      ما که در دهه شصت اخلاق جامعه را بشدت ارتفا داده و مذهبی کردیم. وقتی کار به دست شما افتاد و لیبرالیسم و سرمایه داری را ترویج کردید تا جایی که از گسترش ماهواره و شبکه های مجازی و فمینیسم حمایت کردید البته کار به فضع فعلی رساندید. حالا مدعی هم هستید؟
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      8 0
      تو این به قول تو چهل سال سی سالش انقلاب دست لیبرالهای مزدور بوده جناب فقط مدعی
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      9 0
      در مسیر پیاده روی اربعین حتی یک بار حرف نامربوط به ناموس مردم زده نمیشه. این سجیه ی اخلاقی نیست؟
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    انشالا که امام حسین جواب این اقاروخواهد داد بس منتظر میما نیم
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 1
    نام حسین روزبان تو جلایی پور خیلی سنگین نباید اصلا شخص کثیف مثل تو نام مبارک حسین بیاره میدونی چرا چون شیعه وقتی اسم آقا اباعبدالله الحسین رو میشنوه به خودش قسم دلش یه طوری میشه اگر دروغ میگم از بیست میلیون زائر بپرس به شرفت که روی هرچی آدم کثیف کم کردی
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    من از صحبتهای جلایی پور چنین برداشت کردم که با اصل دین و شیعه مشکل دارندبنظرم
  • رضا سین IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    سلام بر دوستان عزیز لااقل بذارید ما هم یه جمله بگیم /دوستان این اقایان خوششان نمیاد مردم با اهل بیت (ع) بجوشند از اون کله گنده هاشون بگیر تا این جوجه فرفری ها /اینا عادت کردن به قوانین غربی و امریکایی /اینا اگه قانون همجنسگرایی را تو ایران ترویج بدهند اولین نفرات اینا استقبال میکنند/کسی نیست به اینها بگوید ایران مهد شیران است جای شهیدان است جای امام حسینی هاست /شما اگه سوزش داری میتونی برید اون ور اب تا ارام بشی/ به کوری چشم این افراد سال دیگه باید اربعین رو با شکوهتر برگزار کنیم/صلوات
  • علی AU ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    انشاالله سال دیگرخدا توفیق دهد ما در راهپیمایی شرکت کنیم با شور و معرفت بیشتر و کور شود هر انکه نتواند ببیند، دیدن عشق به ثارالله دل ازاده می خواهد و گرنه هرکه لیاقت ندارد
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    کثافت یک کلام
  • ساتراپ CA ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 4
    من دیدگاهم را به عنوان کسی مینویسم که بیش از نیمی از عمرم را در خارج از ایران زندگی کردم. اول اینکه ما در دوران پست مدرن زندگی میکنیم و هیچ چیز مقدس نیست پس میتوان در مورد آن سوال کرد . دوم اینکه همیشه در تاریخ مذهبیون قشر فقیر بودند، الان هم همین است .
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      5 0
      پست مدرن مال عقب افتاده هاست برای احمقها که در یک دور باطل میچرخند و اگر زمان داشته باشند این دور باطل را تا ابد ادامه میدهند
  • جمشید CA ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 0
    چگونه است که اخلاق و مذهب مال فقیرانست ولی اصلاح طلبان و کارگزران و افراد ضد دین در ایران رئیس و مدیر میشوند و مال مردم را بالا میکشند ؟ خب این یک کمدی است . مردمی که در حکومت شیعه فقیر شدند اما مدافع حکومت هستند و بعد هم یکی دیگر بیاید و مدیر و ئریس مردم شود و صاحب پولهای ملت ؟ این واقعاً جای سوال دارد که اصلا چیزی به نام تفکر در ایران هست؟
  • رییس IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 1
    حرفاش کاملا درست و منطقیه...اینحرفا فقط به مذاق اونایی خوش نمیاد که خودشون پاشون گیره تو این سیاست سواستفاده گری. هیچکسی پولی خرج نکرده همه را دوسیت داده. اصلا پول وزیرا هم کسی نداده و اصلا پول بلیط هم کسی نداده و همه چیز مجانی بوده و اصلا همه را پول دادند به بروند اربعین. همیشه هم به ملت پول میدهند تا بروند زیارت
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 0
    زیارت اربعین و پیاده روی اربعین میتواند حق مردم را حلقوم مفسدین در بیاورد و اینها هم از همین ناراحت هستند از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    11 1
    حالا فهمیدید چرا اصلاح طلبان خیمه های عزای امام حسین علیه السلام را در سال 88 آتش زدند؟
  • حسین IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 6
    متاسفم به این ملت بدون فکر شروع نظر پراکنی میکنند،
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 4
    اکثر اصلاح طلبان هم بی دین و یزیدی اند
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    ، اینا از کجا نشخار میکنن که اینجور واسه مردم بلبل زبون شدن ، مرتیکه نفهم تو خودت از اسم امام حسین به اینجا رسیدی حالا داری...ی وگرنه الان دم سطل آشغالها پلاس بودی جای دانشگاه ، چ بسیارند استادان دانشگاه شاسگول
  • بابایی IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    مشرق جان اربعين هيچ وقت در جهان تکرار نخواهد شد لعنت بر اصلاح طلبان ضد دین
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    یکی نیست بگه همین مردم متوسط و یا متوسط رو به پایین انقلاب کردند و این آقایان که اجازه فضل نمایی پیدا کردند به واسطه این انقلاب بوده دوم اینکه این آقا و امثالهم لطفا شجره نامه شان را رونمایی کنند تا ببینیم خودشان از کدام طبقات هستند
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 0
    جلایی پور مفسدفی العرض هست
  • برادر IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 15
    مشرق، برو بمیر!
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      9 1
      کل استدلال و جوابت همین بود!؟ مرده باد مخالف من !
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      8 0
      به وضوح دارند اختلاف طبقاتی ایجاد میکنند..بعد هم در تحلیل ها و برداشت هاشون از طبقات نام میبرند و در این بین طبقه ای رو پست میشمرن!این هست اعتدال؟!؟ وبرابری....گروهی که داعیه برابری زن و مرد رو دارن ...حتی حاضر نیستن قبول کنن که دارا و ندار هر دو انسانند!حالا چه لزومی به طبقه بندی هست!!این مملکت رو همین صبقه پاربرهنگان و گرسنگان حفظ کرده ...وگرنه موقع لزوم که مرفهین و مسئولینی که شکمشون از حق مردم پر شده بلیط هواپیماشون برای فرار از کشور رزرو شده!!
  • پیروز IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    از میان دو بحث موافق و مخالف یک نشانه است و آن هم این که مردم ایران همچنان شیعه را هحسین هستند علیرضغ تلاش انگلیس و اصلاح طلبان و آمریکا
  • حمید IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 2
    ای احمق ابله دین که هواپیما نمی خواد زیارت اقا نه گرسنگی نه ماشین همه وهمه با پیاده به دیدار اقاشون سید الشهدا میروند عشق به حسین عشق به خداست با چشمان خود ت به زوار امام نگاه کن انشاالله خداوند راهنماییت کند
  • محمد IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 2
    دوستان من همه زندگیم رو برای حسین میدم. این چرت و پرتها چیه. مردم فقیر از نان سفره شون میزنند تا اربعین زیارت بروند و حاالا توهین اصلاح طلبان و جلایی پور... خدا نگذره ازتون
  • US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    3 0
    زیارت اربعین و پیاده روی اربعین میتواند حق مردم را حلقوم مفسدین در بیاورد و اینها هم از همین ناراحت هستند از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
  • US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    زیارت اربعین و پیاده روی اربعین آبی بود برای پاکی پلیدیها در ایران عزیز
  • آریو سوئد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    این افساد طلبها میخوان کاری کنند که فقرا و قشر کم درآمد حتی دیگه نتونه در راهپیمایی اربعین شرکت کنه. اینها میخوان اربعین را هم طبقاتی کنند. این آقا خودش تازه به دوران رسیده است و از بابت انقلاب به نوایی رسیده تا قبل انقلاب کفش نداشت بپوشه حالا داره فقرا را مسخره میکنه۰
  • احمد IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    به آقای جلایی پور پیغام دهید با بابابزرگش یابا قبر ایشان یک درد دلهایی بکند... چون مابه یاد داریم بابا بزرگ آقای جلایی پور یک زمانی .... از این گذشته به نمایندگانی همچون آقای جلایی پور بسی شرمندگی و سر افکندگی دارد به کسانی که به او رای داده و او راگرفته اند وبه مجلس فرستاده اند گدا بگوید کسانی که اورا گرفته وبه مجلس فرستاده اند ولی نعمتان مفت خوری اوهستند بهتر است جلایی پور به ولی نعمتان خود توهین نکند اوکه از .....و کدیور ....و ووو سرتر نیست فردا اونیز فرار می کند به انگلیس یا فرانسه مثل سایر یاران خلف خود....
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    جلایی پور خاک تو سر مملکتی که تو استاددانسگاهش باشی.اون همه جوون رشید کشته و جانباز و اسیرشدن اون همه مادر داغدار زن جوون بیوه و بچه یتیم شد تا امثال تو بیان سوار گرده این مروم بشن و چرندیاتی بگن که شاه هم جرءت نداشت بگه.امیدوارم تو دنبتل پهلوی بری.خائن
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    بابا چرا اینقدر این احمق رو تو فشار ی گذارید اونهم می خواد بگه من هم هستم.دعا کنین خدا یکم بهش عقل بده.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 1
    آدم بی نصب ی توری باید خودش نشان دهد.جلالی پور جواب شهدای کربلا را چه میدهید
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 0
    آدم بی نصب ی توری باید خودش نشان دهد.جلالی پور جواب شهدای کربلا را چه میدهید
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    اینها هم از بیداری مستضعفین ناراحت هستند
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    زیارت اربعین و پیاده روی اربعین به زودی حق مردم را حلقوم مفسدین در خواهد اورد
  • SE ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    آیا دنباله رو این متکبرها و طاغوت صفتها بشر به حساب می آیند؟! همه پلیدی ابلیس هم از تکبرش است.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 0
    در یک کلام بقول شاعر.مه فشاند نور وسک عوعو کند/ هر کسی برطینت خود می تند
  • SE ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ابلیس مرامها را در عرصه عشق حسینی جایی نیست، شما به عزاداری عمه هیلاری مشغول باش!
  • احدی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    حسین (ع) کشتی نجات دریای عشق است و قبول کنید این دریا با دهان سگ نجس نخواهد شد چشم و دل اصلاح طلبان روشن با این استادشون
  • امیر IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    راست گفته من و امثال من زندگی و پول و عمر خود مان را در راه انقلاب و در جنگ و دفاع از این کشور از دست میدهیم و اینها حاکمان کشور میشوند و به ریش ما میخنند
  • طاهررضي IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    هرچند مردم با غيرت نظرات خوبي دادند و مشرق هم مردونگي كرده و سانسور نكرده من هم ميگم كه از انجام نهي از منكر كوتاهي نكرده باشم . 1-اينها يادمان هست فرماندهان افرينندگان فاجعه عاشوراي سال 88 بودند كه هييت ها را آتش زدند . 2- اينها ميداندار جريان فكري بودند كه در دوران سراسر سياه دوم خرداد مي گفتند حسين كشته خشونت پدرش علي شد 3-اينها قلم بدستهاي روزنامه هاي زنجيره اي بودند كه از حلقه كيان ارتزاق مي كردند وماموريت داشتند تا همه ارزشها را از بين ببرند 5-اينها كساني بودند كه تفاله هاي جورج سورس را در ميدان جامعه عملياتي مي كردند بنا براين اين حرفي هم كه امروز زده در راستاي حيات خيانت بارو ننگين اين گروه بايد تفسير كرد وتعجب نكرد چرا كه هر گز شيطان به اينها اجازه توبه و ديدن حقيقت را نخواهد داد .
  • س IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    خیلی بی شعوری اقای نامحترم به ظاهر استاد دانشگاه .واقعا از نوشته ها نمی فهمی اکثریت مردم چه میخوان اینهمه آدم نمی فهمه فقط توی تازه به دوران رسیده ای که هنوز هم گرسنه هستی می فهمی .آخه کدوم انسانی بخاطر چندپرس غذااینهمه پول ویزا وبلیط هواپیما میده .اینهمه از کارزندگیش میگذره .نادون حرف می زنی قبلش فکرم بکن
  • محمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 1
    حرفهای این مرد توهین به عاشقان امام حسین است وباید جوابگو باشد مرتیکه خدانشناس وبی ایمان ........باید دادگاه رسیدگی کنه ....مفتخور یاوه گو
  • ش IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    این استاد نیست یک خائن است
  • محمود IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    چه داندخوردن نقل نبات... اخه یکی نیست بگه بیشعوراین شورحسینی صدها ساله که در دل مردم وجود داره اونوقت به زمان ماکه رسید مردم گرسنه وهواپیما ندیده شدن در ضمن تمام اون توهینهائی هم که کردین خودتون وخانواده نامحترمتونن
  • ناشناس IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    خدا بهمون رحم کنه با این جامعه شناسامون - واقعا اینا که بویی از اسلام نبردن چرا توی این کشور دارن کار میکنن و نون این مملکتو میخورن
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    اینها و دوستانشان فعلا حاکمان و مدیران ایران هستند. و پولها و مدیرت های مهم کشور دست همین مخالفان اربعین است
  • سهراب IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    اینا چه می فهمند عشق به امام حسین(ع) یعنی چه ؟ تو زندگی هاشون فقط شهوت شکم و ریاست و پست و مقام داشته و دارند! .خب طبیعیه که حرف هایی که می زنند هم حرف های پوچ و مزخرف باشه .. اما اینکه به زائرین ارباب توهین کرده چوبش رو خیلی زود خواهد خورد ... هرکه با آل علی در افتاد .... لعنت خدا و ائمه طاهرینش بر جلایی پور و امثال او
  • سه نقطه IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    ذرت پرت کرده ...
  • سعید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 6
    بنده خدا چیز بدی نگفته...........
  • زائر فقیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    جناب استاد من از حرفهای شما سردرنیاوردم و منظور شما از این پیام را نفهمیدم . بهتر است در توضیح آن مطالبی بنویسید .از شما دعوت می کنم در پیاده روی سال بعد تشریف بیاورید حتما عظمت و بزرگی زائران را و صفا و اخلاص خادمین به زوار را خواهید دید .و آنگاه من و شما چون خسی در میقات عظیم اربعین به فقر مطلق خود اعتراف خواهیم کرد
  • سربدار IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد البته ایشان پریشان گو است زیاد به دل نگیرید چنانچه شیخ بهائی می فرماید: آن کس که بدم گفت، بدی سیرت اوست وان کس که مرا گفت نکو خود نیکوست حال متکلم از کلامش پیداست از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • محمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    اصولا در پیادروی اربعین کم غذا خودن و در موقع زیارت باید باهمان لباس گرد غبار گرفته وارد حرم شد کلاً زیارت امام حسین فرق میکنه با اون چیزی که آقایون فکر میکنن باید عاشق بود. این راه پیادروی یعنی رنج سفر رنج راهی که بهش ایمان داری رو به تن بخری هر چند که این تفکرات در جای خودش باید جواب داده بشه و این مهم هست ولی همه این تفکرات زیر پای زائران در طول تاریخ منکوب شدن و این اربعین و پیادروی به زیارت امام حسین هست که باقی مانده
  • نرگس IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 0
    راست میگن . خرج این قشر متوسط و ضعیف نکنیم که پولا تو صندوق دولت بمونه و خودشون همه رو یه جا بالا بکشن . راست میگه اگر خرج این چیزا بشه سهمشون از اختلاص کم میشه . ان شاله همتون برین به درک که خون مردم و گرفتین توشیشه . خدا ازتون نگذره که ما مردم هم ازتون نمیگذریم.
  • ایران IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    سلا با تشکر از شما . بنده یکی از زوار پیاده روی اربعین امسال بودم خواستم اگر دوستانی دسترسی به این جلایی پور دارند به اطلاعشان برسانند که من خریدار هستم تا پنجاه نفر از خانواده ایشان را به هر قیمتی چه به دلار چه به تومان جهت نوکری خریداری کنم .لطفا جهت هماهنگی با ایمیل بنده تماس حاصل فرمایید.منتظر تماس دوستان در تحریریه هستم .با تشکر
    • علي IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      4 0
      اي ول ...ناز شصتت
  • ناشناس IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 8
    دقيقن درست گفته . افرين بر هوش و ذكاوتت . مردم پايين دست و بي سواد و عاري از هر گونه اخلاق
  • محمد IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 2
    اینا همون شتر چرونایی هستند که نوچه یه سری احمق اونور آبی که میگن ملت ایرانو با کیک و ساندیس میارن راهپیمایی . وای بحال اون شاگردی که بخواد زیر دست این جور آدما تربیت شه . باعث تأسفه
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 1
    اقای جلایی لطفا اگر پدر در قید حیات هستند بپرسید از دارایی ها گذشته تان
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    11 0
    کدوم سرویس مجانی دولت چه خدماتی داده هرچی دولت داده دو برابر گرفته
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    کدوم سرویس مجانی دولت چه خدماتی داده هرچی دولت داده دو برابر گرفته
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    کدوم سرویس مجانی دولت چه خدماتی داده هرچی دولت داده دو برابر گرفته
  • omid IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    سگ فقیر هواپیما ندیده می ارزه به کل زندگی اصلاح طلب دزد پونز تو سر دختر کن اختلاس گر دکل دزد منافق شورشی کودتاچی هشتاد و هشتی دروغگو متقلب
  • کامبیز IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 2
    قربون امام حسین برم که مظلومترین مظلومان بود
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      3 4
      حسین نه مظلوم بود نه ظالم . او مرد بود انسان بود آزاده بود ولی متأسفانه ما فقط عاشورای او را می شناسیم .
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      2 0
      متأسفانه ضمیرها تاریک و دلها پر کینه است . این همه یا حسین یا حسین میکنیم ولی باز مملکت پره اختلاس و دزدیه . این یعنی امام حسین از ما راضی نیست ، افرادی مثل این جلادی پور باعث شدن امام حسین هم از ما دلگیر بشه .
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      3 1
      خیر. امام حسین مظلوم بود. اما مظلومیت به معنای توسری خوری و ظلم پذیری نیست. او در عین اقتدار و شجاعت مظلوم بود. اگر مثل یاران مختار تسلیم شده بود آن وقت تو سری خور بود. متاسفانه در فارسی عده ای مظلوم را تو سری خور معنا کرده اند که اصلا صحیح نیست.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    دوستان چرا حرص می خورید و ناراحت می شوید . این مطالب ارزش وقت گذاشتن برای خواندن هم ندارد چه برسد به ناراحت شدن . بگذارید در جهل مرکبشان خوش باشند . شما هم بخوانید و بخندید !!!
  • kambiz US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    15 2
    شر و ور میگه من خودم تا حالا تور اروپا رفتم با بهترن هواپیماها چین و ژاپن رو رفتم کربلا هم پارسال رفتم بازم میرم .هیکل امثال جلایی پور رو با پول میخرم . خودش گشنه است . اون موقع که بابای ما ساختمون ساز بود تو تهران این و امثال این داشتند اب حوض میکشیدن تو شهرستان ها .
  • حاجی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 0
    بهتره اون بیت شعر اینطوری در وصف این فرد بیان بشه: میان عاشق و معشوق رمزیست، چه داند آنکه اشتر می چرانندش؟؟!!!
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      0 0
      چه داند آنکه ترامپ می چرانندش؟؟!!!!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    16 0
    باسلام.آقای جلایی پور.خداوند به شما نان زیادی داد و هم هواپیما به شما نشان داد ولی شما انسان نشدی همان آدم ماندی.امان آنهای که بگفته شما گرسنه اند و هواپیما ندیداند انسان مانده اند.شما جواب شهدای کربلا را چه میدهید؟
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      2 0
      ظاهراً طرفداران و نوکران یزید خودشان را نشان دادند
  • ابوذر IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 1
    غلط کرده... از این منفورالفکران غرب طلب بیشتر از این انتظار نمیره!
  • رضا IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    11 2
    بی لیاقت تو لیاقت نداری در ایران زندگی کنی پس برو پیش اربابانت این مردم معجزه دیدن که مشتاق دیدارسالار وسرور خویش هستند پول خرج کردن در راه امام حسین ع سرمایه گذاری است پای مادرم ناراحت بود می خواستن دکترها قطعش کنند به کرم ولطف علمدار کربلا شفا پیدا کرد صلوات بر امام حسین ع وبر علمدار کربلا که به مردم ضعیف کمک می کنند فردا که فوت شدی می بینی شما ثروتمند هستی یا زوار امام حسین ع به خود بیا
  • صادقی تبریز IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    این اقایان نوکران امریکای جنایت کار هستندزیراکه امریکاازچنین حرکت های اگاهی بخش وظلم ستیزنگران است واینطوربه چاکران خودماموریت داده که باان مقابله کندومردم بایداین مزدوران را بشناسندودرانتخابات دقت کنند
  • مهرداد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 2
    هیچوقت به این حزب اسهال طلب اعتماد نکنید از آدم عادیش گرفته تا استاد دانشگاه و آخوندشان سر و ته یک کرباسند. دارند می میرند که این عاشقان امام حسین (ع) اینطوری توی ایام اربعین با این همه سختی راه، صبر و مقاومتشان را نشان می دهند. البته این جلایی پور بیچاره تقصیری هم نداره چون در تئوری های جامعه شناسی غربی که خودش هم اینها را خونده جایی برای معنویت به این شکل نیست. سکولار معنایش همینه که دین را بدهید ما مدیریت کنیم لازم باشد نگه اش می داریم لازم هم نبود کنار می گذاریم. تیپ شماها قدرت و لیاقت درک عاشقان امام حسین(ع) را ندارد. دم همه زائرین کربلا گرم. تازه اگه جامونده های کربلا هم می آمدند که این جلایی پور سکته رو زده بود. سپاس خدای را برای این ملت مومن.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    همین فقرا و مستضعین بودند که از اسلام ناب دفاع کردندهمینها بودند که انقلاب کردندو هشت سال از کشور در مقابل تمام کفر ایستادندو همینها هم هستند که انشاءاله از یاوران امام زمان(عج)خواهند شد و ماباید قدردان این عزیزان باشیم.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 7
    درووووود بر تو که حرف دل مردم کافر تهران را زدی
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 0
    سرویس مجانی مربوط به کمک های مردمی یا آستانه های مقدسه بود.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 1
    خدا را شکر شما مرفحان و بیدردان به این قشر مستضعفم هم رحم نکردید و لکه ننگ دیگری برای خود ثبت کردید و میلیاردها تومان مثل دزدان سر گردنه از این جماعت که به خاطر غذا رفته بودن کاسبی کردید. اللهم الشغل الظالمین باالظالم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    سلام ايشون تقصير ندارن مقصر اصلي ما هستيم كه تريبون در اختيار ... هي جون جلالي ميگذاريم اي خاك تو سرت نكنم ...اگر تو لياقت داشتي يه سفر با كاروان اربعين همراه ميشدي
  • جعفر IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    مایه بسی شرمساری است که شما حرف های این افراد را پخش میکنید اصلا فردی که به امام مسلمین بی ارادته نباید مورد توجه قرار بگیره ایا شما به اشغالی که روی زمین ریخته توجه میکنید اینها در هر زمان در به شکلی هستند چون فاقد فهم و اصالت بینشی هستند چند سال قبل اگر تند رو ترین فرد رو میخواستی نام ببری همین ها بودند
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    ادمهای احمق همیشه سعی می کنند به مردم فقیر توهین کنند ،هرچند جواب ابلهان خاموشی است ولی اگر جوابشان را ندی وحشی تر می شوند اقای لال پور هزینه رفت وبرگشت همین مردم گرسنه با گرفتن جواز وویزاو کرایه هایی که پرداخت می کنند بجز هزینه های دید وبازدید بعد از زیارت حداقل یک میلیون تومان می شود پس اگر برای شکم بود همین پول را یک هفته می شد باهاش بهترین غذا را بخورندولازم نبود یک هفته از کار زندگی شان بزنند و بروند عراق و بدان گرسنه واقعی تو هستی که از جیب همین مردم شکم خودت وزن بچه هات را سیر می کنی واین را خوب می دانم ادمهایی مثل تو که شکمشان از ... پرشده حرف حق را نمی پذیرند وجوابشان را به خدا وا گعار می کنیم
  • سلطان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    انصافا شاعر جواب این... را خوب داده: گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
    • سلام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      4 0
      ای کاش می نوشتی - لسان الغیب حافظ .... .... ما نگوئیم بدو میل به ناحق نکنیم جامه کس سیه و دلق خود ارزق نکنیم عیب درویش وتوانگربه کم وبیش بداست کاربدمصلحت آن است که مطلقنکنیم ...... ... گربدی گفت حسود رفیقی رنجید گوتو خاموش باش ماگوش به احمق نکنیم حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر او ور بحق گفت جدل با سخن حق نکنیم
  • س IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 1
    در بی سوادیه این جماعت همین بس که گفتن : اربعین تو ماه رمضان بیفته ... خخخخخ. خدارو شکر که دشمنان ما رو از احمق ها قرار دادی . به طرف گفتن ۱۳ آبان چه روزیه گفت ۲۲ بهمن . حالا داستان اینا شده . اربعین تو ماه رمضون!!! ههه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    خدانکند که گدامعتبرشود وگرنه خرشود بی خبرشود .
  • محمد حسین ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    البته ازجماعتی که از آبشخور غرب ونظریه پردازهای غربی ارتزاق کردند وتک تک سلولهای وجودشان مزین به نشان وکلام غربی است بیشتر ازاین انتظاری نمی توان داشت.چرا که این جماعت آنهائیکه آنتالیا وتایلند ودیگر مکانهایی که مورد توجه وعلاقه ایشان است را عین کلاس وشخصیت میدانند .ولی آنهائیکه برای تزکیه روح به سفرهای مذهبی اقدام میکنند را به اوصافی که در شان خودشان است منتسب میکنند درکل ایشان استحاله فرهنگی شدند وشعورشان متاثر از ارتزاق فکریشان است .که این بلایی است.که خفتشان کرده وموجب کوردلیشان شده وبا همین جهل نیزخسر الدنیا والاخره خواهند شد. لازم به ذکر است که ایشان خود از گرسنگان فرهنگی هستند .که الی الابد با این تفکر گرسنه وپا پتی خواهند بود.
  • فروغ CH ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    بيش از 15 سال است كه در بهترين كشورهاى اروپايي تحصيل وكار كرده ام ,خانواده ام هم هميشه مرفه بوده اند ،ارزو دارم خاك پاى زائران اربعين باشم ! عمر سعدها وشمر هايي كه از صدقه سر رسول خدا وفرزندان ايشان به نان ونوا رسيدندخيال مى كنند كه حسين ع وعاشقان او در پى گندم رى روانه دشت سوزان عشق شده اند! انها همه هستى شان را نثار كردند تا بگويند اسلام شما واربابانتان "اسلام"نيست همان كفر جاهليت است كه لباس اسلام پوشيده ! واين دليل كمى براى عصبا نيت شما واربابانتان نيست ! شما حق داريد كه از اين عصبانيت بميريد . ومامى رويم تا به ياد همه تاريخ بياوريم كه اسلام ى كه شما نماينده ان باشيد هرچيزى مى تواند باشد به جز"اسلام پيامبر"ص! واين سوزش شما نشان از درستى راه ماست !
  • گداي عباس ع IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    بخدا من از نظرمالي هيچ مشكلي نداشته و ندارم به بركتي كه خدا بهم داده و تعدا زيادي خانواده را هم...اما در كل عمرم گداي نگاه عباس بن علي ام ...بخدا راست ميگم...بهتره اين آدم ها كه نميشناسمش هم كمي تامل كند بعد سخن بگه
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 1
      طرف پول از اجنبی میگیره که به مقدسات توهین کنه
  • حسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    خاک توسرت بااین روشنفکریت
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      3 1
      من که دیگه از این جماعت اصلاح طلب توهین کننده به مردم کشورم داره حالم بهم میخورد. ما رو باش که طرفدار چه ابله هایی بودیم
  • محسن IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 1
    امام حسین به کوفیان گفت شکم شما از حرام پر شده و حقیقت رو از باطل تشخیص نمیدین الان هم شکم خیلی از مسئولان.... از حرام پر شده و میبنید که حرف از باطل میزنن واقعا راسته که میگن هه روزها عاشوراست وهمه زمین ها کربلا
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    اي بي ادب وحقير
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    اي بي ادب و حقير و خود فروخته
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      3 1
      نتیجه لقمه
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    دیدار به قیامت
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    دم تكان دادن براي خوشنودي كدخدا
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 1
    عقلانيت از اين طايفه حقير و خود كوچك بين كه با اين ارجيف مي خواهند خود را نشان دهند رخت بسته است
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    عقلانيت از اين طايفه حقير و خود كوچك بين كه با اين ارجيف مي خواهند خود را نشان دهند رخت بسته است
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    اگه ما هم دزدی می کردیم الان گرسنه و هواپیما ندیده نبودیم
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    من دکتر ع کوهساری هر سال اربعین می روم و دو تا فوق لیسانس و دکتری طب و پی اچ دی مدیریت سلامت هم دارم آقای جلالی پور شک جدی به سواد شما وجود دارد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    خاک بر سر ت کنن یعنی ملت 200 هزار تومان پول ویزا و هزینه سفر و حداقل 400 تومان دادند( رفت و برگشت ) که تو دو سه روز به اندازه 50 هزار تومان غذا بخورن ... خاک بر سر ما که همچین استادایی رو تحویل جامعه میدیم .
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    آقای جلایی پور،گرسنه دوستان وهمفکران شماهستندکه هزاران میلیارد،سرمایه این مملکت رابه تاراج برده ودرحسابهای شخصی خودسرازیرنموده اند.ولی دهانشان بازوسیرنمی شوند.مشخص است چه کسانی هواپیماندیده هستندکسانی که برجام راتنهاافتخارهزاره اخیرمی دانستندبا2هواپیمای تحویلی کدخداچه عکسهای سلفی که نگرفتند.
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    آقای جلایی پور،گرسنه دوستان وهمفکران شماهستندکه هزاران میلیارد،سرمایه این مملکت رابه تاراج برده ودرحسابهای شخصی خودسرازیرنموده اند.ولی دهانشان بازوسیرنمی شوند.مشخص است چه کسانی هواپیماندیده هستندکسانی که برجام راتنهاافتخارهزاره اخیرمی دانستندبا2هواپیمای تحویلی کدخداچه عکسهای سلفی که نگرفتند.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      5 0
      موافقم شدید!
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    آقای جلایی پور من به تو بی احترامی نمی کنم به هر حال یک ایرانی هستی کار به سلایقت ندارم جنست ایرانی هست . اگر هم ایرانی نبودی اسراییلی هم بودی توهین نمی کردم چون در قاموس اهل بیت اهانت جایی ندارد ولی جهت اطلاع . نیمی از دنیا را گشته ام یکراست به غربی ترین نقطه آفریقا رفته ام هم در دعای کمیل شیعیان سرزنده آنجا شرکت کرده ام هم توده میلیونی ماهیها وهم جزیره انتقال سیاهان را دیده ام اروپا، آفریقا، ، آسیا، ، هواپیما ندیده هم نیستم . تمکن مالی هم دارم . خانواده ام هم از نظر تحصیلات آکادمیک کمتر از شما ودوستان بزرگوار نیستند. ولی شما یک چیز رادر محاسباتتان از قلم می اندازید که بنظرم از سر ندانم کاری یا جهل نیست . وآنهم عشق است، خاکهای عمود یک تا ۱۴۵۲ برایم بوی شلمچه بوی کوشک می دهد. در این خاکها، خستگیها، سادگیها، تاول زدن پاها، عرق ریختن ها رایحه ای هست که باید شامه ات از دنیا وتعصب وغرور خالی باشد تا استشمام کنی. باید معنای ما رایت الا جمیلا را فهمیده باشی تا همه زیبایی ببینی. زیبایی دانشجویی که از هامبورگ امده پای برهنه کوله بر پشت زمزمه می کند ومیرود.زیبایی زیارت عاشورا خواندن با نور چراغ قوه زن وشوهر جوانی که هیچ از معرفت وکمال وزیبایی وادب کم ندارند، زیبایی زن سیه چرده عشایر بصره ای، سماوه ای، انباری، ذی قاری با محموله ای سنگین بر سر ونوزادی در بغل همراه با پسر وعروسش .هشتصد کیلومتر پیاده روی در بیست وهشت روزرا میفهمید؟ بنظرت چهاردست غذای بین راهی که این ایام در تمام شهر ها وروستاهای عراق به وفور یافت می شود عامل این حر کت وسختی به جان خریدنهاست؟ هتل یک شب هر نفر ۲۷۰دلار چند دست چلوکباب برگ میشود سه شب اقامت؟ یک خانواده ایرانی با ماشینش به مرزمیرود شش بار بنزین، سرویس وهزینه گذرنامه وویزای یکنفر هشت روز تعطیلی کار، مغازه، هزینه های بین راه همه برای ده دست غذای بین راه وچهارتا اب معدنی وچهار استکان چای غلیظ عراقی؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که اهل حساب کتاب بودید. من میروم .دختر جوانم با همه سختیها می اید برای انکه عشق دارد. برای انکه جاذبه کهکشانی نام حسین علیه السلام از خود بیخودش می کند. برای زنده نگهداشتن عاشورا . روح آزادگی، ظلم ستیزی، برای ثبت در قاب دوربین ماهواره های آنها که نمیخواهند این عظمت، وحدت، حرکت، اراده، وشوررا ببینند. با عینک سیاه گلها سیاه دیده میشوند. برادر....
    • بچه روستا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      7 0
      احسنت عجب جواب دندان شکنی بود
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    و نرید وان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثين
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    اینکه اینها با اربعین و امام حسین مشکل دارند اصلا عجیب نیست ، اینها کسانی هستند که حامی نجومی بگیران و تعظیم کننده درگاه کدخدا هستند
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      4 1
      طرفداران یزیدیان = مفت خورهای نوکر اجنبی
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    اینکه میگن علم حجاب اکبره همینه. این نامرد اگه سوادظاهری نداشت این اباطیل رو سر هم نمیکرد تا دشمنارو شاد کنه که هنوزم میشه تو ایران به یه عده احمق برا ایجاد فتنه امید داشت.
    • نوکر امام حسین(ع) IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 0
      احسنت... اینا بجای دانشگاه های ایران باید برن تو بلاد کفر به هم پیاله هاشون درس بدن ایرانِ حسینی جای این مدل افکار آلوده نیست.
  • محمد کاظم IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    آقای جلایی پور اگر همین پابرهنه های هواپیماندیده که متوسط یک میلیون هزینه میکنند بروند چهاردست غذای کم کیفیت ولی مملواز عطر عاشقی بخورند نبودند. اگر اینها انقلاب نکرده بودند. دسته گلهاشان در شلمچه وهویزه وخرمشهر فدا نکرده بودند .شما الان کجای جامعه قرار داشتید،؟ دوستان چطوری سفر های دیپلماسی خانوادگی میرفتند؟ خانه های بالا شهر واستخر جکوزی وزندگی لاکچری وهزینه تحصیل آقازاده ها در آمریکا وغرب تامین می شد؟ لااقل منصفانه اجازه بدید اینا فدابشن تا شما در اوج امنیت بتونید پشت کرسیهای روشنفکر مأبانه تحلیله وایده پردازیهای لیبرالیتون را ادامه بدید. شما یک سفر با هواپیما تشریف بیارید .اینقدرها هم فاجعه نیست. هتلهای شیک فروشگاههای شیک امکانات خوب هست نترسید . بعد یه گوشه دوساعت از جهت سیاحت حداقل مثل اون خبر نگار غربی بایستید خواهید دید همه پا برهنه نیستند . استاددانشگاه هست، اروپا گشته وفرنگ رفته هست، پولدارهست، تاجر هست، دانشجو هست، کارخانه دار هست . جمع شدن اینها زیر یک بیرق یه دلیلی دیگه داره که تو محاسبات مادی شما نمیگنجه، ماکه چند سفررفتیم که هیچ خدمات مدرن دولتی ندیدیم. با ماشینمون رفتیم مرز اونجا هم پول دادیم ماشین دربست کردیم بر گشتن هم همینطور هتل هم شبی یک میلیون هر اطاق دادیم با رضایت خاطر . کدام خدمات؟ با هزینه ای که کردیم تا اخر سال میشه غذای لاکچری خورد. ولی معتقدیم اگر یکجا باید پول را بی محابا وبی حساب هزینه کرد همینجاست .چون هرچه داریم ونداریم در دنیا وآخرت از صدقه سر خود امام حسین وائمه اطهار از جد بزرگوار وپدر ومادر عظیم الشأنش تا فرزند پاک نهادش که کائنات طفیل یک نگاهش هست میباشد. شما وده هزار نفر دیگه از دوستان اگه خواستید با هواپیمای چارتر میبرم وهتل الفائزی وهتل القریشی اسکان میدم با خدمات ویژه بر میگردونم از برکت وجودش خم هم به ابرو نمیارم. اگه یه روز هم همه اینها را بگیره بقول دوستتون تو ماه رمضون هم باشه قرض می کنم میریم . لازم شد کلیه ام را بفروشم میفروشم میرم . چون همه دنیارا گشته ام در.سفر حلال همه چیز دیدم هیچ کجای عالم صفا ومروه بین الحرمین وایوان نجف نمیشه. آرامش روی خاکهای عمود یک تا هزار وچهارصد هیچ جای دنیا نه تو آلپ، نه قناری، نه سیسیل، نه روی کروزهای مانش ، نه تو هفت ستاره های اسپانیا ولندن ونیویورک نبود ونیست که نیست. اینجا عشق است.
  • US ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    همونطوریکه اعتقتادات خودشونو به اشرافیت وتبعیت ازکاخ نشینان سبزاموی فروختنو مدیریت کشوریروبااختلاسو حقوقای نجومیو ودرنهایت ادعای نخبگی وبرتری بدیگر انسانهاوووو بفسادو لجن کشیدن -وحالا تصمیم بنفوذ درمراسم مذهبی گرفتن -اینا همونائین که درسال88 هزاران توهین بعزادان حسینی ودرانجام برجام نهضت امام حسینو تشبیه بمذاکره خودشون کردن
  • جواد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 0
    با خون شهدا به جای رسیدن. حالا بر خون شهدا پا میگذارند و این حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که توهین بزرگی به دوستداران امام حسین(ع) تلقی می‌شود. اگر چند نفر را محاکمه کنند هر کسی جرات نمی‌کند این چنین موهن‌هایی را بر زبان جاری کنند و فکر کند نظریه داده‌اند
  • امیر IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 1
    اگر دستم به جایی برسید کاری می کنم که جایی برای ابراز نظر این قشر احمق و خودفروخته در مملکت نباشد. اینها چه فکر کردند این استادان قلابی و بی فکر! چرا رسانه ها این گونه نظرات را نشر می دهند؟ چرا نشخوار این ها را در زباله نمی ریزند؟ حیف سنگر مقدسی به نام دانشگاه که این گونه افراد به آنجا بروند و به اصطلاح در آنجا تدریس کنند.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    اگر در این مملکت کسانی گرسنه هستند که به قول شما هواپیما هم نمیتونند سوار بشن مقصر همین شماها هستید که این ملت رو به این روز انداختید اقای جلایی پور خائن به ملت شما با هزینه کی سوار هواپیما میشی ؟ ننگ بر تو و اصول گراهها که هر دو باعث بدبختی قشر عظیمی از این مردم شده اید
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 1
    وقتی هر احمقی راجع به هر چیز اظهار فضل میکنه همین میشه دیگه
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      2 1
      احتمالاً دشمنان خارجی ازشون خواسته تا به زائران امام حسین (ع) توهین کنند. لعنت خدا بر مزدوران دشمن
  • محمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    دوستان هیچکس ذکری از پدر یا مادر ایشان بمیان نیاورد من مطمئن هستم حتی پدر ومادر ایشون این اراجیف را قبول ندارنداگر در قید حیات باشند مطمئنا ارادتمند اهل بیت هستند. مثل مادر بزرگوار زیبا کلام که تو مسجد به خانمها میگفت تورا خدا دعا کنید خداوند پسر من را هدایت کند. اون از راه اهلبیت خارج شده. علی ایحال اخلاقا جایز به ذکر نام دیگری نیستیم وقتی اظهار نظری نشنیده ایم ولی فقط باید به آن بزرگواران گفت در تربیت حسینی فرزندتان ناکام بوده اید
  • اسحاق AE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    بله وقتی در احادیث میخوانیم که در آخر زمان جای خوب و بد عوض می شود برایمان قابل باور نیست ولی وقتی صحبت های جلالی پور را خواندم متوجه این حدیث شدم
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 1
    تعطیلند و کاریش نمیشه کرد مگر خدا شفاشون بده
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    12 0
    گرسنه امثال شماهایید که میلیارد میلیارد از بیت المال میدزدید و یه آب هم روش
  • فریادی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 2
    من یک گرسنه ام و هواپیما ندیده ولی عاشق حسینم (ع)ودیوانه او ،افتخار بهتر از آن در دنیا ندارم.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 1
    اين جماعت هر وقت به مردم احتياج با حيل مختلف دم از مردم مي زنند بعد از ان كه كار شان انجام گرفت مثل آب خوردن به آنها توهين مي كنند . بله اگر مثل جماعت شما 13 هزار ميليارد تومان بين خودشان به عنوان وام تقسيم ميكردند هم هواپيما مي ديدند هم گرسنه نبودند شما و امثال شما توده مردم خدا جو را گرسنه نكه داشته ايد . بي معرفت وحقير حالا به انها طعنه مي زني . گرسنگي آنها عزت است و سر بلندي و سر سپردگي شما به كد خدا ذلت است وخواري .
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 2
    مصداق کر و کور هستند این موجودات انسان نمای مفلوک!!!!
  • مصطفی امیری IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 2
    سلام به تمام خوانندگان ، آقای جلایی پور اصلا جامعه شناس نیست و این لقب را به اشتباه بر روی خود نهاده است. چون اگر جامعه شناس بود و رفته بود بین ملت و زائرین قطعا چنین حرفی را نمی زدم بنده خودم خداوند عنایت کرد و چند سال در این راهپیمایی عظیم حضور داشتم و مانند ایشان گشنه گدا الفاظ نبوده و نیستم و مانند ایشان از رانت دولتی هم برخوردار نشده ام و هنوز در پایین شهر زندگی می کنم و خودم را گم نکردم و قطعا مانند ایشان از سهمیه خانواده محترم شهدا استفاده نکردم که به دانشگاه بروم و پشت به خون برادران شهیدم بزنم. ولی قطعا زودتر هواپیما در سنین نوجوانی شدم .نوکری اهل البیت افتخاری است برای همه چه گشنه گدا چه ثروتمندان .در این کوی فرق نمی کند که چه باشی هرچه متواضعانه تر برخورد کنی خریدارت بیشتر است.این همان چیزی است که ایشان و امثال ایشان و هم پالگی انها مانند خانم ملاوردی از درک فهم آن عاجزنذ حالا می خواهد یدک عنوان دکتری را با ارفاق سهمیه و دولتی هم حزبی بدست اورده باشند. افتخار ما پابرهنه و گشنه گداها همین بس که امام خمینی ره ما را عزیز کرد . راستی اگر حضرت روح الله قیام نکرده بود امثال این اقای جلایی پور کجا بودند احتمالا در .... دنبال .... ی
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 2
    با این حرفت ثابت کردی که سخنگوی وهابی ها هستی
  • GB ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    والله ما هم اصلاح طلبیم خدا قبول کنه ، ولی به همون گرسنه های هواپیما ندیده که شما اینطوری ازشون یاد کردی حسادت میکنم . به صاحب همین روز قسم نشده زائر حسین ع ببینم (حتی توی عکس) و اشکام جاری نشه . با این حساب توی اون قشر پایین که شما گفتی از همه پایین تریم ولی اقتدا می کنیم به پیامبر ص که فرمود "اللهم احینی مسکینا"
    • محسن IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
      1 0
      به نظرم شما اصولگرا ی واقعی و یا بهتر بگویم مومن به انقلاب اسلامی بشی بهتره. حیف نیست خودت را به این جماعت می چسبونی؟
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 1
    حرفت متین اما . بیش از بیست سال کشور دست شما اصلاح طلبا بوده.. جنگ هم نبوده.. چه غلطی کردید فقر و فحشا زیر سر شماست.. باز خدا پدر سپاه و احمدی نژاد را بیامرزه.. هر چه داریم از آنهاست.. باقی که دزد های کثیف
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    ای خاک بر سر این جماعت با این افق دید شان که فقط تا نوک بینی خود را می بینند و هیچ رنجی در زندگی ندیده اند
  • عرفان IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    7 0
    امام حسین به کوفیان گفت شکم شما از حرام پر شده و حقیقت رو از باطل تشخیص نمیدین
  • عرفان IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    خدانکند که گدامعتبرشود شود
  • عرفان IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 0
    سرویس مجانی مربوط به کمک های مردمی یا آستانه های مقدسه بود
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    جواب... خاموشی است حرف نزنی نمیگن لالی ها، ... استاد نما.
  • محمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    6 0
    بدبخت بیچاره یکی از آن گرسنه ها که تو میگویی ارزشش از صد تا بدبخت کج فهم مثل تو بهتر است .ده روز امسال اربعین عراق بودم یک وعده غذای ایرانی خوردم شکم پرست
  • ح ز ا غ IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 0
    اخه کی از این تفاله غربی خواست که در باره اربعین حسینی نظر بدن افتخار اینها سلفی گرفتن است انهم زیر پای موگرینیها وامثالهم اینها چه می دانند که کربلا عشق است وبس///
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 0
    '''
  • دوست IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    15 0
    اصلاحات= بی سواد. جاهل. بی مدرک. جاهل های مدرن. مشکلی نیست اینا نمی فهمند.
  • محمد علی IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    4 0
    باید به اینها گفت شما هستید که با هواپیما عکس میگیرید اون هم هواپیمای مرجوعی. در ضمن هم دسته های خودتون که رفتن سفارش هوا پیما دادن شعور و عقلشون نمیرسید ما در کشور چند باند برای هواپیماهای سنگین داریم و میزان مسافرت هوایی چقدر هست که رفتند این همه ایرباس سفارش دادن. خدا به اینها عقل و شعور و غیرت عطا کند.
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    10 1
    من وقتی این کنایه ها و زخم زبون های که به زوار امام حسین میزنند رو میشنوم اتش میگیرم.فدای حضرت زینب بشم چه زخم زبون های بهش میزدن.
  • فریبا IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    5 1
    آقای جلایی پور وهم مسلکانشان رو با اربعین چیکار
  • DE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    1 0
    ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    طرف آنقدر این مسائل را درک نمی‌کند که اربعین همیشه توی ماه صفره. قرار گرفتن اربعین در ماه رمضان اصلا معنی ندارد. تعجب داره که ایشان با این سطح سواد در دانشگاه تدریس می کنند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    اگر فلسفه پیاده روی اربعین را می دانست اینگونه اظهارنظر نمی کرد!
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    0 0
    کافر همه رابه کیش خود پندارد
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    0 0
    از برخی از اصلاح‌طلبان اینجور حرفها بعید نیست...
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    1 0
    کور شوید که طاقت دیدن این همه خدمت رسانی به طبقات محروم را ندارید
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    2 0
    برای کوری چشم توسال دیگه باشکوه تر برگزار میشه وانشاءالله تواون موقع زنده نیستی
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    0 0
    مشرق سلام اصلا" اینگونه اسهال طلبها حتی ارزش آنرا ندارندکه برایشان تیتر زده شود.ضدانقلاب شاخ ودم ندارد .اینها آب ندیده اند اگرفرصت پیدا کنند تیشه به ریشه ای انقلاب می زنند
  • h IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    [جواب بهتر خخخخخخخخخخخخخ آخه بی شعور این چراغی ایستکه ایزد روشن کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس