استقلال- نفت تهران

یک کارشناس داوری فوتبال گفت: گل سوم استقلال که از روی نقطه پنالتی زده شد کاملا درست بود اما نمی‌دانم کمک داور بازی کجا را نگاه می‌کرد؟!

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و نفت تهران گفت: مهم‌ترین صحنه این بازی در دقایق پایانی بازی رخ داد. داور به درستی برای استقلال اعلام پنالتی کرد اما پنالتی که گل شد را ندید و در این صحنه مقصر کمک داور دوم است که مشخص نیست به جای اینکه در لحظه زدن پنالتی روی خط دروازه را نگاه کند کجا را نگاه می‌کرده است؟!

وی ادامه داد: البته داور باید ضربه پنالتی را به دلیل اینکه بازیکنان مدافع و مهاجم قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند را تکرار می‌کرد. به هر حال اگر استقلال با این ضربه پنالتی قرار بود پیروز شود و این پنالتی و گل صحیح را داور نمی‌گرفت چه اتفاقی رخ می‌داد؟! آیا بازهم می‌شد گفت اشتباه داوری جزیی از فوتبال است؟! 

این کارشناس داوری با انتقاد از چیدمان داوری در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: چیدمان داوری در هفته یازدهم بسیار ضعیف بود و به جزیکی دو مسابقه در سایر بازی‌ها داوران مناسبی برای بازی‌ها انتخاب نشده‌اند. مثلا در بازی صنعت نفت و گسترش فولاد که فیروز کریمی و فراز کمالوند سرمربی دو تیم هستند آیا داوری مثل مرجان‌زاده که داوری محجوب، ساکت و خونسرد است می‌تواند این بازی را کنترل کند؟! قطعا برای چنین مسابقه‌ای باید داوری مشهورتر انتخاب می‌شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس