کد خبر 793476
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
عادل فردوسی پور

مالک باشگاه نفت قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که به دلیل عدم هماهنگی در این مورد به او اجازه ورود داده نشد.

به گزارش مشرق، استقلال و تیم فوتبال نفت از ساعت 17 و 45 دقیقه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* قبل از شروع بازی تنها میلاد فراهانی از تیم نفت به سمت نیمکت استقلال رفت.

* با توجه به غیبت مهدی رحمتی و خسرو حیدری در ترکیب ثابت استقلال در این بازی امیدابراهیمی بازوبند کاپیتانی بر دست بسته است.

* خسرو حیدری، حسن بیت‌سعید، علی قربانی، سجاد شهباززاده، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، امید نورافکن و لئوناردو پادوانی نیمکت‌نشینان استقلال را تشکیل می‌دهند.

* جهانیان مالک باشگاه نفت قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که به دلیل عدم هماهنگی و نداشتن بلیت دقایقی پشت در جایگاه معطل ماند و به او اجازه ورود نمی‌دادند. بعد از هماهنگی‌هایی که صورت گرفت در نهایت جهانیان وارد جایگاه شد.

* هواداران استقلال علیه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 شعار سر دادند و او را یکی از دشمنان باشگاه استقلال قلمداد کردند.

* یکی از خبرنگاران با یکی از ماموران برقرارکننده نظم در ورزشگاه دچار جدال لفظی شد و با وساطت اطرافیان این مسئله به پایان رسید.

* داکروز مربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 3
    دلم برای فردوسی پور می سوزه بحران اقتصادی فوتبال ایران به شدت داره اوج پیدا می کنه و لیگ ایران از سال آینده تیم های اون کم و کمتر میشن هیچ بعید نیست ده سال دیگه دیگه فوتبال و لیگ به اصلاح حرفه ای در ایران نداشته باشیم با این وضع موجود
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    8 8
    فردوسي پور كاسه ليس پرسپوليسي ها...
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    6 8
    متناسفم براي اين صدا وسيما كه اينقدر برنامه ها ومجري هايش شدن تربيبون باشگاه پرسپوليس .. در همين برنامه 90 سوال پيامكي برنامه 90 اين بود كه‌آيا از عملكرد شفر راضي هستيد؟؟ خوب اين يعني به حاشيه بردن استقلال ..
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    8 3
    فردوسی پور با دعوت از مظفری زاده دشمن شمارخ یک استقلال و عاشق شماره یک پرسپولیس و ماست مالی پنالتی واضح که به سود استقلال گرفته نشد نه تنها آبروی برنامه و کارشناسی داوری رو زیر سوال برد بلکه دشمنیش رو با استقلالی ها علنی تر کرد
  • عبدالحمید IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 0
    بهترین جواب به ظالم کیروش پور تحریم برنامه 90است فقط تحریم
  • هوادار پاس قدیم IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 0
    مگر جایی در این مملکت هست که انصاف و عدالت رعایت شود ایشان هم مامور و معذوره ، مگر داوران درست عمل میکنند ، مگر برخوردهای منشوری با هر بازیکنی قانونی و شرعی است ، مگر کارشناسی هم می تواند حق بگوید مگر سرمربی تیمها حق اعتراض دارد ، مگر میشود در دو فصل فقط یک پنالتی برای یک تیم گرفت تازه مردود هم بشه کدام قسمت ورزش یا ... ما درسته که ما توقع عدالت از عادل را داریم اگر قرار بود عادل و یا هرکس دیگر اعتراضی کند تا حالا در راس امور باقی مانده بود ؟ ایشان هم راه سوراخ دعا را خوب پیدا کرده بود فقط کافی است یکباربرعلیه سرخها جبهه بگیرد آن وقت معلوم میشود که برای همیشه ممنوع الحیات میشه
  • تا ابد استقلالی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 0
    تمام مسئولان فدراسیون همه از پرسپولیس طرفداری میکنند،این اقا هم یکیش، تو اکثر بازیهای این تیم حداقل یک پنالتی را براشون کنار گذاشتن،،،،،ولی من میگم عاشقتم تاج کبیر دوستار ی اسیا و عاشق تمام طرفداران تاج کبیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس