کد خبر 793370
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
رئال مادرید

ناکامی رئال مادرید در لالیگا برای دیگر تیم‌های مدافع عنوان قهرمانی در قاره سبز نیز رخ داده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، مارکا نوشت: نبود اشتیاق، کم شدن توانایی‌ها، خسته شدن از پیروزی‌ها برخی از دلایلی است که باعث شده رئال مادرید پس از فتح دو گانه (لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) در شرایط کنونی قرار بگیرد. سندرم مادرید در اروپا پخش شده است و ۱۰ قهرمان لیگ‌های کشورهای قاره سبز به این دلیل یا دلایل دیگر در شرایط خوبی به سر نمی‌برند که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

چلسی (انگلیس)

تیم آنتونیو کونته پارسال در لیگ برتر کاملا قدرتمند کار کرد و تنها تاتنهام توانست کمی برایش دردسر ساز شود. سه شکست و یک تساوی در ۱۰ هفته‌ فصل جاری لیگ برتر باعث شده مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه چهارم جدول قرار داشته باشد. آبی‌ها در فاصله ۹ امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین قرار دارند.

بنفیکا (پرتغال)

تیم لیسبونی پارسال توانست در پرتغال، دو گانه را فتح کند و اجازه ندهد این عناوین به دو تیم بزرگ این کشور یعنی پورتو و ‌اسپورتینگ برسد. اکنون پس از گذشت ۱۰ هفته‌ با این دو تیم به ترتیب سه و پنج امتیاز فاصله دارد و در جایگاه سوم قرار گرفته است. بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا شروع ناامید کننده‌ای داشته است.

فاینورد (هلند)

باشگاه شهر روتردام پس از ۱۸ سال توانست فاتح لیگ کشورش شود. فاینورد توانست بالاتر از آژاکس و آیندهوون قرار بگیرد. این موفقیت با حضور جی فان برونکهورست به دست آمد. فاینورد اکنون پس از گذشت ۱۰ هفته‌ نه تنها پایین‌تر از دو تیم بزرگ این کشور است بلکه از دیگر تیم‌ها نیز عقب افتاده و در جایگاه ششم به سر می‌برد. فاینورد در فاصله ۱۰ امتیازی با صدر قرار دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم از سه بازی هیچ امتیازی کسب نکرده است.

بشیکتاش (ترکیه)

تیم شهر استانبول در لیگ قهرمانان اروپای این فصل درخشیده است اما در لیگ کشور خود با سه تساوی و دو شکست در ۱۰ هفته‌، پایین‌تر از گالاتاسرای صدرنشین است.

اندرلخت (بلژیک)

اندرلخت توانست پس از سه فصل، پارسال قهرمانی را در لیگ به دست آورد. پر افتخارترین تیم در این بازی‌ها امسال نتوانسته با گذشت ۱۳ هفته‌ به درخشش خود ادامه‌ دهد و اکنون با بروخه صدرنشین، ۹ امتیاز فاصله دارد.

 المپیاکوس (یونان)

هفت قهرمانی متوالی، ۱۲ قهرمانی در ۱۳ فصل گذشته آمار المپیاکوس در سوپر لیگ یونان است. این تیم قدرت اول یونان به حساب می‌آید. با این حال در این فصل ۹ شکست و سه تساوی را تجربه کرده و در فاصله پنج امتیازی با آترومیتوس شگفتی‌ساز قرار گرفته است. با این حال کسی شکی ندارد که المپیاکوس یکی از شانس‌های نخست قهرمانی است. پاناتینایکوس رقیب دیرینه این تیم در جایگاه هفتم و پایین‌تر از آنها قرار دارد.

‌اسپارتاک مسکو (روسیه)

‌اسپارتاک مسکو  پس از ۱۶ سال توانست فصل گذشته قهرمان لیگ کشورش شود. زنیت، زسکامسکو و لوکوموتیو در فصل جاری از شرایط بد اسپارتاک بهره بردند و بالاتر از این تیم قرار گرفتند. اسپارتاک در حال‌ حاضر تا جایی افت کرده که از رقابت‌ برای فتح لیگ فاصله گرفته است. اسپارتاک پس از گذشت ۱۵ هفته‌ در فاصله ۱۰ امتیازی تیم صدرنشین و در جایگاه ششم قرار دارد.

کوپنهاگ (دانمارک)

شش قهرمانی از ۱۰ دوره لیگ دانمارک به تیمی تعلق دارد که معمولا در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا حاضر است. این تیم پارسال فاتح لیگ شد اما امسال در ۱۴ هفته‌، هفت امتیاز با صدرنشین این رقابت‌ها فاصله دارد.

ریه‌کا (کرواسی)

پارسال پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی دیناموزاگرب، ریه‌کا توانست این رشته را پاره کند و فاتح لیگ کرواسی شود. این موفقیت باعث شگفتی همگان شد چون برای نخستین بار در تاریخ ۷۰ ساله به این افتخار دست یافت. اکنون ریه‌کا پس از ۱۴ هفته‌ در فاصله ۹ امتیازی دیناموی صدرنشین قرار دارد.

آپوئل نیکوزیا (قبرس)

آپوئل پنج فصل پیاپی در کشورش قهرمان شد و به نظر می‌رسید در مسیر ششمین قهرمانی قرار دارد اما اکنون پس از ۱۰ در فاصله ۱۱ امتیازی با از آاِک لارنا قرار دارد. آپوئل با سه بازی کمتر در چنین شرایطی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس