کد خبر 793163
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
آنچلوتی

سرمربی سابق بایرن مونیخ از تیم مورد علاقه خود برای آغاز کار دوباره سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌مشرق، اسکای اسپورت نوشت: کارلو آنچلوتی حضور ناامید کننده‌ای را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشت.

این مربی سرشنانس ایتالیایی بعد از نتایج ناامید کننده‌ای که در فصل جاری به دست آورد از کار برکنار شد و بایرن مونیخ هم بعد از اخراج او به روزهای اوج خود برگشته است.

گمانه زنی‌های زیادی درباره تیم بعدی آنچلوتی به گوش می‌رسد و از تیم های زیادی به عنوان گزینه بعدی این مربی سرشناس سخن به میان می‌آید.

خود آنچلوتی سرانجام از تیم مورد علاقه خود سخن گفت‌. او مربی با تجربه تصریح کرد: هر روز خبر جدیدی را درباره خود می‌خوانم که تا الان هیچ کدام از آنها صحت نداشته است. فعلا قصد بازگشت به مستطیل سبز را ندارم اما فصل بعد در یک تیم خواهم بود.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره بازگشت به چلسی، گفت‌: اصلا دوست ندارم طوری صحبت کنم که دوستم کونته ناراحت شود. او در چلسی عملکرد بسیار خوبی داشته است و باید به کارش ادامه دهد. تیمی که دوست دارم هدایت آن را بر عهده بگیرم رم است اما در این باره چیزی به فرانچسکو نگوید. تا تابستان بعد فرصت دارم که تیم بعدی خود را انتخاب کنم و هر احتمالی وجود دارد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره دلیل اخراج خود از این تیم، ‌اضافه کرد: بعضی می‌گویند که بعد از آسیب‌دیدگی‌ نویر شرایط برای من وخیم شد و در نهایت اخراج شدم. نویر دروازه‌بان تاثیر گذاری برای بایرن مونیخ بود اما دلیل اخراج من آسیب‌دیدگی‌ او نبود. تیم به تغییر نیاز داشت و تصمیم بر این شد که من از کار برکنار شوم هر چند که بر این باورم زمان کافی به من داده نشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس