کد خبر 789959
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
سیگار

در هفته اخیر (و نه برای اولین بار )پخشِ عکس های فوتبالیستهایِ معروف ایرانی با قلیان سر و صدایِ زیادی به پا کرده است.

به گزارش مشرق، شکی در نادرست بودن استعمال دخانیات توسط ورزشکاران( بیشتر به خاطر تأثیر نامناسب در افکار عمومی به ویژه نسل جوان) نیست؛ اما برای تبدیل نشدن این معضل به یک فاجعه، توجه شما را به لیست بازیکنان مطرح جهانی جلب میکنم که از قضا عکسهایشان با سیگار پخش شد و در حد یک بازی ژورنالیستی ( و نه پیراهن عثمان) باقی ماند: میشل پلاتینی، آلفردو دی استفانو ، یوهان کرویف، دیگو مارادونا و ریکارد!

شاید فکر کنید خوب اینها از نسل قدیم و زمانی هستند که سیگار کشیدن اینقدر منفی نبود، اما لیست سیگاری های ستاره به اینجا و آن زمان ختم نمی‌شود. در این دو دهه اخیر عکس های بیشتری (توسط پاپاراتزی ها و شکار لحظات خصوصی بازیکنان) منتشر شده: زیدان با سیگار در مقابل پنجره هتل، بوفون روی ساحل و  کنار همسرش، نیمار، رونالدو(برزیلی)، رونی،  پیکه، اوزیل، نانگویانگ، شزنی، کوین بوآتنگ و بالوتلی (هم سیگار هم قلیان و هم چیزهای دیگر) هر کدام در حریم خصوصی شان شکار شدند و اینها تازه دانه درشت های این سیاهه اند. 


در تمام دنیا اخبار زرد و دنیای پاپاراتزی ها در حد یک سرگرمیِ جهانی باقی می‌ماند و نباید فراموش کرد که مانور بیش از اندازه روی یک نکته منفی، نتیجه عکس می‌دهد و نا خودآگاه باعث تبلیغ آن عمل ناپسند می‌شود.

نکته دیگر و با توجه به محرومیت های اخیر، تشویق به نقض حریم خصوصی است؛ جایی که ما پا را از یک خبر زرد فرا تَر میگذاریم و عملاً با محروم کردن بازیکنان مُزدی برای حرکتی ناپسند تَر (تجسس در زندگی خصوصی ) قائل می‌شویم. چیزی که در هیچکدام از نمونه های جهانی سابقه ندارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 0
    حالا توایران واسه قلیون کشیدن تو خونه شون نابودشون میکنن اینا توفرودگاه ورختکن سیگار میکشیدن صادقیانو نابود کردن رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس