رضا مهماندوست

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان، گفت: چون کشور انگلیس در آذربایجان سفارت ندارد مدارک ما به ترکیه ارسال شد و به دلیل تاخیر در ارسال اعزام ما به لندن به مشکل خورد.

به گزارش مشرق، در واکنش به دلیل غیبت تیم ملی تکواندوی آذربایجان در مسابقات گرند پریکس لندن، گفت: برای حضور در مسابقات گرند پری لندن مسئولان فدراسیون آذربایجان یک مقدار دیر مدارک ما را به سفارت انگلیس ارسال کردند. البته باید به این نکته اشاره کنم که در کشور آذربایجان انگلیس سفارتی ندارد و به همین دلیل باید مدارک ما به ترکیه ارسال می‌شد، اما به هر حال این روند یک مقدار طول کشید و به همین دلیل تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو از اعزام به این رقابت‌ها جا ماندند، بچه‌های ما خیلی ناراحت بودند چون تمرینات زیادی انجام دادند، اما متاسفانه به مسابقات نتوانستند اعزام شوند. انشاءالله بچه‌های ما در مسابقات گرند اسلم و فینال گرند پری بتوانند شرکت کنند و جز 16 نفر اول باشند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا مطرح شده فدراسیون تکواندوی آذربایجان به دلیل مشکلات مالی این تیم را به لندن اعزام نکرده است، عنوان کرد: رئیس فدراسیون تکواندو آذربایجان وزیر حوادث غیرمترقبه و یکی از بزرگترین تاجرهای کشور آذربایجان است، اگر در حاشیه رویدادهایی که تکواندو در دنیا برگزار می‌کند نگاه کنید تبلیغاتی به صورت الکترونیکی در حاشیه سالن مسابقات دیده می‌شود و نام تبلیغات آذگروپ است. این شرکت به رئیس فدراسیون تکواندوی آذربایجان تعلق دارد. او فردی بسیار ثروتمند است که حتی کمک‌های زیادی را به فدراسیون جهانی تکواندو می‌کند و به هیچ عنوان مشکل مالی ندارد. اینطور نیست که او پول نداشته باشد در این مدت او یک مقدار سرش شلوغ شده و برای اعزام به لندن هم اقدامات لازم دیر انجام شده است.

مهماندوست در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته با همه مسئولان فدراسیون تکواندو جلسه‌ای را برگزار کردم و به آنها اولتیماتوم دادم که دیگر نباید این مشکلات پیش بیاید. قطعا ما باید در مسابقات بعدی حضور پیدا کنیم که آنها به شدت از این موضوع استقبال کردند البته ناگفته نماند مسابقاتی در طول سال‌های اخیر بوده که فدراسیون تکواندوی آذربایجان پیشنهاد حضور در آن رقابت‌ها را به ما داده  و ما قبول نکردیم. چرا که در آن مقطع ترافیک مسابقات زیاد بوده و صلاح ندانستیم که تیم به این مسابقات اعزام شود؛ البته یکسری مسائلی بود که باید به آنها اعلام می‌کردم. دستگاه‌های ورزشی ما تقریبا غیراستاندارد شده‌اند و نیاز به تغییرات دارند. آنها برای هماهنگی‌ قول‌های مساعدی دادند.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما در چند سال اخیر با تیم ملی تکواندوی آذربایجان در سه رویداد بسیار بزرگ قهرمان شدیم، در المپیک ریو بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی اروپا عنوان قهرمانی را کسب کرده‌ایم. در مسابقات جهانی هم بعد از 14 سال برای کشور آذربایجان مدال کسب کردیم. رئیس فدراسیون تکواندوی آذربایجان با توجه به اینکه وزیر حوادث غیرمترقبه است رئیس فدراسیون بوکس آذربایجان نیز است، مشغله کاری بسیار زیادی دارد و با توجه به اینکه یک بیزنس‌من بزرگ است دغدغه‌های زیادی دارد امیدوارم که دیگر موضوع عدم اعزام مان به لندن در مسابقات بعدی پیش نیاید.

مهماندوست در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در مسابقات گرندپریکس لندن چیست، گفت: در مورد نتایج تیم ایران اگر نظری ندهم، بهتر است فقط امیدوارم که بچه‌ها یک مقدار به خودباوری برسند برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم به هر حال من به عنوان یک ایرانی روی موفقیت تکواندوی کشورم تعصب دارم. من ایرانی هستم و دوست دارم تکواندوی کشورم در تمام مسابقات موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو تعدادی ثبت‌نام کردند که در این میان نام مختار کلانتری رئیس سابق فدراسیون تکواندو نیز دیده می‌شود، نظر شما درمورد وی چیست، گفت: برای مختار کلانتری آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم هر کسی که می‌آید بین همه خانواده تکواندو وفاق و همدلی بوجود بیاورد. مشکل تکواندو همدلی است. امیدوارم هر کسی رئیس آینده می‌شود به سود تکواندوی ایران باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس