کد خبر 789359
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
پرچم آلمان

بنابر اعلام دادستانی آلمان شمار پرونده‌های مربوط به اقدامات تروریستی در این کشور در سال جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

 به گزارش مشرق، دادستانی آلمان در سال جاری پرونده بررسی بیش از ۹۰۰ مورد از موارد مربوط به اقدامات تروریستی را در دست پیگیری داشته است.

نشریه آلمانی «ولت‌آم‌زونتاگ» با اعلام این مطلب نوشت که ۸۰۰ مورد از آنها به اقدامات افراط‌گرایان تکفیری مربوط می‌شده است. شمار مواردی که مربوط به جرایم تروریستی می‌شود، در مقایسه با سال گذشته ۴ برابر افزایش داشته است.

اهمیت مسئله زمانی روشن می‌شود که بدانیم دادستانی آلمان در سال گذشته تنها به ۲۵۰ مورد رسیدگی کرده و در سال ۲۰۱۳ هم شما موارد مربوط به تروریسم تنها ۸۰ مورد بوده است.

همچنین پلیس فدرال جنایی آلمان پیش‌بینی کرده است که حدود ۷۰۰ نفر در این کشور در معرض خطر چنین گرایشی هستند و یا تکفیری‌هایی هستند که خطری برای امنیت کشور محسوب می‌شوند و می‌توانند حملاتی صورت دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    0 0
    حماقت خانم مِرکِل بود، وقتی دو سال قبل دهانش را باز کرد و گفت پناهجویان خوش آمدید به اروپا ما از شما پذیرایی می کنیم بعد هر چی خلافکار ، افراطی وارد آلمان شدند نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار نفر وارد آلمان شدند در عرض چند ماه، ان هم نه از کشورِ همسایه بلکه انسانهایی از خاورمیانه با فرهنگ و مذهب اسلامی وارد آلمان شدند. یعنی کارِ خانمِ مرکل را فقط می توان خریت گذاشت. بعد ایشون میگه که ما به کسانی که از جنگ فرار کردند پناه دادیم ، تنها توجیه اش این هست. در حالیکه بنده چندین نفر از دوستانم در همان دوره قاچاقی رفتن آلمان و اقامت هم گرفتند. در حالیکه ایران جنگ نبود که. خانم مِرکِل حقش بود که در این انتخابات دیگه نتواند صدراعظم بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس