کد خبر 789236
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
خادم

شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد همچنان در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت و تغییر احتمالی کادر فنی تیم ملی است.

به گزارش مشرق، کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه، یکی از اتفاقات تلخ سالهای اخیر بود. اتفاقی که یک ناکامی بزرگ را رقم زد و اگر تک مدال طلای حسن یزدانی نبود باید آنرا یک فاجعه تمام عیار می خواندیم.

بعد از این ناکامی، تمام نگاه ها متوجه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد شد تا این شورا ضمن بررسی دلایل این شکست، فکری به حال تقویت یا تغییر کادر فنی کند.

انتظار برای برگزاری این نشست مهم ادامه داشت تا اینکه شورای فنی کشتی آزاد اعلام کرد این جلسه به بعد از پایان رقابتهای لیگ که قرار است روز ۲ آبان ماه در کاشان برگزار شود، موکول شده است.

یکی از اعضای شورای فنی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: تغییر در کادر فنی قطعی است، اما هنوز در حال بررسی گزینه های مختلفی هستیم که بتوانند نقاط ضعف تیم ملی را برطرف کنند.

هر چند در این خصوص از بازگشت مجدد رسول خادم به راس امور تیم ملی هم یاد شده، ولی گفته می شود چندین گزینه دیگر هم مد نظر شورای فنی است تا در صورت لزوم جایگزین اعضای کادر فنی فعلی شوند.

از سویی دیگر توان فنی و تجربه بالای محمد طلایی در عرصه مربیگری نیز اجازه نمی دهد به راحتی از این قهرمان ارزشمند و با اخلاق چشم پوشی کرد. محمد طلایی سابقه درخشانی در موفقیت های تاریخی تیم کشتی آزاد جوانان ایران دارد و یکی از توانمندترین مهره های اجرایی کشتی آزاد محسوب می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس